- PRO
Раїса
Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 51 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5562893/
Work experience
Старший спеціаліст адміністративно-господарського департаменту дирекції підтримки бізнесу
from 10.2020 to now
(3 years 11 months)
ПАТ Укртелеком, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Взємодія на договірній основі з конрагентами по обслуговуванню будівель та прилеглим територіям (загальна площа понад 25000 м2 ) за такими напрямками, як: клінінг, флористика, вивіз сміття, макулатура, ПЕТ, б/п килими і т.п.
Безпосередня участь у розробці і впровадженні тендерної документації (за такими видами послуг: вантажники, клінінг, перевезення) по всім макрорегіонам, проведення кваліфікаційного аналізу.
Опрацювання всіх нормативних і бухгалтерських документів в CRM, здача звітності по закінченню періоду.
Розрорбка, узгодження і підписання договорів.
Виконання прямих функціональних обов’язків.
Менеджер-адміністратор
from 06.2018 to 03.2020
(1 year 9 months)
Інтернет-магазин (сувенірна продукція, більше 5000 найменувань), Киев (Канцелярські товари)
⦁ Прийом і обробка замовлень по телефону і на сайті;
⦁ Консультування з асортименту та наявності товару;
⦁ Оформлення замовлення та узгодження часу і місця доставки;
⦁ Підготовка звітів
⦁ Обробка замовлень в CRM, ведення складського обліку
⦁ Робота з постачальниками
⦁ Оформлення відправки в кабінеті НП і Укрпошта
Менеджер по адміністративно-господарській роботі (клінінг та тех.сервіс)
from 09.2010 to 06.2018
(7 years 9 months)
Апарт-агентство, Киев (Подобова оренда)
⦁ Планування, організація, спрямування і координація адміністративної діяльності підприємства;
⦁ Керівництво підбором, підготовкою і розстановкою персоналу; табелювання.
⦁ Постановка завдань і контроль їх виконання
⦁ Замовлення і облік витратних матеріалів (проф.хімія і т.п.)
⦁ Контроль графіка комунальних платежів.
⦁ Комунікації з технічним персоналом (сантехнік, електрик і т.д)
⦁ Інвентаризація.
Education
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Автоматизовані системи управління, інженер-економіст, Київ
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)
Additional education and certificates
Інструменти коучингу в роботі керівника «Golden Staff, Центр Бізнес-навчання»
2019, 1 місяць
ЄШКО, Дистанційний курс "Практична психологія"
2018
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- 1С
- Знання офісних програм
- Адміністрування "з нуля"
Language proficiencies
- French — above average
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — average
- Latin — average
Additional information
Досвід адміністративної діяльності більше 15 років. Готельний бізнес, банківська сфера, інтернет- магазин, медична сфера діяльності.
Similar candidates
-
Менеджер з продажу, адміністратор, керівник середньої ланки
Kyiv -
Керівник середньої ланки, адміністратор, офіс-менеджер, асистент
35000 UAH, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region) -
Керівник середньої ланки, інженер, менеджер
Kyiv, Konotop -
Офіс-адміністратор, менеджер з адміністративній діяльності
20000 UAH, Kyiv -
Администратор, руководитель среднего звена
Kyiv, Remote -
Адміністратор, менеджер з адміністративної діяльності
18000 UAH, Kyiv