Resume from October 17, 2019

Олександр

Начальник відділу, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ

Швед Олександр Євгенович


Інформація:
Дата народження:25 березня 1976 р.
Місце проживання:Україна, Київ, пр.-т. Бажана
Сімейний стан:одружений, маю доньку (15 років).
Контактні телефони:[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)



Ціль: отримати роботу виконавчого керівника виробництва і збуту товарів та послуг

Досвід роботи:
Період роботиНазва компанії, займана посада
03.2009 - по даний моментПрАТ «Стиролбіотех», директор (виробництво пінополістиролу, одноразового посуду, біодобавок)
11.2005-01.2006ТОВ «Київська аудиторська група», консультант
02.2005-10.2005ЗАТ «Експоінвест», виконавчий директор (інвестиційна діяльність)
07.2004-10.2004ТОВ «Рембудсервіс ЛТД», директор (будівництво)
10.2001-10.2003Український державний науково-технічний і проектний інститут промислових технологій «УкрНТІ «Промтехнологія», завідувач сектору маркетингу та зовнішньо-економічних зав’язків
05.1999-06.2000Компанія «Стиролхімпласт», інженер-маркетолог органічного виробництва полістиролів
09.1998-05.1999Торговий Дім «Стирол», економіст сектору ціноутворення та економічного аналізу угод Департаменту планування доходності та економічного аналізу угод
07.1995-09.1998ВАТ «Конерн Стирол», оператор ДПУ в хімічному виробництві аміаку
08.1994 – 06.1995ТОВ «Ліра», оператор виробництва формованого поліуретану

Освіта:

1994-1998Донецький державний університет.
Спеціальність «Маркетинг». Кваліфікація – спеціаліст.
1998-2000Академія народного господарства. Спеціальнісь «Євроменеджмент» (корпоративні фінанси)


Досвід роботи:


-Управління комерційним підприємством;
-Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
-Управління витратами підприємства;
-Організація і контроль роботи підлеглих;
-Взаємодія з контролюючими та наглядовими органами;
-Взаємодія з оцінювачами, експертами, нотаріусами.
-Участь в ділових переговорах, тендерах;
-Управління продажами.
-Проведення інвентаризацій на крупних корпоративних підприємств

Особисті та ділові якості:

Аналітичні та організаторські здібності, вміння працювати в умовах інтенсивного навантаження, вміння працювати в команді, дисциплінованість, самоорганізованість, націленість на результат, комунікабельність, стресостійкість, акуратність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: