Resume from October 4, 2020 PRO

Світлана

Администратор, офис-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер Інтернет магазину

from 01.2020 to now (4 years 4 months)
ФОП Мельничук І.А, Київ (Торгівля)

- Організація і супровід замовлень; - Розміщенні товарів на торгових сторінках; - Опис товарів; - Підтримка Інтернет магазину; - Оформлення замовлень, контроль відправки товарів, повернення, обмін - Консультація по наявності товарів і послуг; - Контрольно оплати; - Ведення звітності.

Адміністратор

from 11.2016 to 01.2020 (3 years 2 months)
УНЛ центр, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- зустріч гостей, презентація послуг закладу;
- консультація з правил та питань ставок;
- робота з фінансами та касою;
- звітність;
- контроль роботи закладу та організація роботи персоналу.

Менеджер з підбору персоналу(hr), старший адміністатор

from 07.2014 to 09.2016 (2 years 2 months)
ПП«КА Парі», Київ (Пошук персоналу, HR)

-пошук і підбір персоналу;
- активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
- моніторинг реклами;
- проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
- організація і управління частковим навчанням і розвитком персоналу;
- оцінка ефективності навчання;
- розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
- взаємодія с структурними підрозділами компанії;
- організація безперебійної роботи офісу, закупка канцтоварів і т.п.
-звітність.

Менеджер з регіонального розвитку, регіональний керівник.

from 06.2010 to 07.2014 (4 years 1 month)
Торгово-фінансова компанія Бізнес.Авто.Нерухомість.Комерція.» (сфера кредитування), Київ (Фінанси, банки, страхування)

-планування регіонального розвитку діяльності компанії;
- формування, управління, контроль за діяльністю консультаційно-інформаційних центрів позики;
- підбір, навчання і надання консультацій персоналу центра кредитування,професійний розвиток персоналу;
- проведення переговорів, консультацій, надання клієнтам інформації стосовновсього спектру послуг компанії та оформлення договірних відносин з клієнтами. Ідентифікація клієнтів;
- аналіз та контроль за виконанням показників та планівроботи кредитних центрів;
- часті відрядження в межах України;
- пошук приміщень та оформлення договірних відносин з питань оренди приміщень консультаційно-інформаційних центрів.

Адміністратор

from 03.2009 to 12.2009 (9 months)
Салон краси Невада, Луцьк (Краса та медицина)

- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу.
- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу;
- замовлення, закупки для роботи салону.

Education

ЛІРоЛ ВМУ Украиїна

Юридичний, Луцьк
Higher, from 2005 to 2011 (6 years 3 months)

Магістр юрист-правознавець.
Мої досягнення в роки навчання: написання та опублікування 4-ох наукових статей в методичні посібники університету та ЗМІ.

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Мета:
Отримання посади фахівцяв стабільній та розвиваючій компанії. Бажання отримати нові практичні знання, достойної заробітної плати, роботи в професійному та дружньому колективі.

ВакансіЇ які розглядаю : , менеджер інтернет магазину, адміністратор, помічник керівника, офіс менеджер , менеджер по персоналу, верифікатор , кредитний спеціаліст , менеджер з підбору персоналу (hr) , а також с радістю розгляну нові пропозиції

Прямі продажі з холодною базою прошу не турбувати

Рівень бажаної заробітної плати: ставка +%.від 15000грн

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: