Resume from April 26, 2024

Sergey

Системний адміністратор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Системний адміністратор

from 09.2019 to now (4 years 8 months)
ТЦ "Gorodok Gallery", Київ (Нерухомість)

Дистанційно, присутність в офісі 4 раза в місяць
•Підтримка парку ПК головного офісу
•Адміністрація та розвиток мережі на обладнання Ubiquiti, MikroTik
•Адміністрація Windows Server 2012-2016
•Адміністрація систем віртуалізації Hyper-V
•Підтримка бухгалтерського програмного забезпечення: M.E.doc, FreeZvit, 1C (регламентні роботи з базами засобами SQL)
•Адміністрація хостингу, супроводження проектів
•Впровадження системи підрахунку відвідувачів торгової зали
•Впровадження системи автоматизації резервного копіювання даних, робота з NAS
•Налаштування та підтримка мультимедійних мовних екранів
•Закупівля, складання, налаштування, ремонт, модернізація комп'ютерної техніки
•Встановлення та виправлення помилок у віддаленому режимі

Системний адміністратор

from 09.2019 to now (4 years 8 months)
MakeFuture, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Дистанційна робота, присутність в офісі 1 раз на місяць.
•Підтримка парку ПК головного офісу та складу (близько 50 iMac та MacBook Air)
•Адміністрація мережі на обладнання MikroTik
•Організація/монтаж відеоспостереження офісу та складу
•Виконання монтажно-кабельних робіт з підключення користувачів до мережі
•Встановлення та виправлення помилок ПЗ
•Робота з хмарними рішеннями Dropbox, OneDrive, адміністрування G-Suite
•Віддалена підтримка користувачів
•Закупівля обладнання

Системний адміністратор

from 04.2019 to 06.2021 (2 years 2 months)
Енерджі ТД (Сонячні Електростанції), Киев (Телекомунікації, зв'язок)

•Підтримка користувачів головного офісу
•Налаштування мережного обладнання
•Організація/монтаж відеоспостереження офісу та складу
•Виконання монтажно-кабельних робіт з підключення абонентів до мережі
•Складання, налаштування, ремонт комп'ютерної техніки
•Встановлення та виправлення помилок ПЗ
•Адміністрація сервера 1С
•Адміністрація та налаштування CRM Binotel
•Бекапування даних
•Віддалена підтримка користувачів

Інженер з підтримки користувачів (HelpDesk)/системний адміністратор. Дистанційно

from 04.2010 to now (14 years 1 month)
Рітейлінгова компанія „ЄВРОТЄК”-“Альянс Маркет”, Киев (Роздрібна торгівля)

Впровадження та реалізація корпоративної системи ServiseDesk на базі ManageEngine
•Повне адміністрування бази ServiseDesk (введення користувачів, призначення прав/ролей, backup системи)
•Адміністрація серверів на базі Microsoft Windows Server 2008-2016, а також ПК на базі Windows 7-10
•Адміністрування/розгортання з нуля домену, Active Directory, DNS, DHCP, GPO, Terminal RDP, RDS, WSUS, файл-диспетчер FSRM (квоти, дозвіл, звіти), файловий реплікатор DFS, Certification Authority, Proxy на базі Kerio, IIS , налаштування правил, груп-обмежень прав доступу.
•Досвід налаштування та адміністрування поштових серверів MS Exchange.
•Підтримка бухгалтерського програмного забезпечення: M.E.doc, FreeZvit, 1C, MS Navision, IBM Lotus Notes (установка, керування користувачами, створення резервних копій баз даних);
•Прийом, рішення та розподіл отриманих заявок у ServiseDesk
•Розробка регламентної документації відділу
•Підтримка користувачів головного офісу (понад 200 співробітників)
•Адміністрування повноважень та рівнів доступу до інформаційних ресурсів
•Налаштування та встановлення комп'ютерної техніки.
•Налаштування та оптимізація ОС, програмного забезпечення ( Windows System Image Manager, sysprep, acronis)
•Віддалена підтримка користувачів рітейлінгової мережі компанії (продуктові магазини, понад 1500 персональних робочих місць) та офісів філій засобами VNC,RDP.
•Інвентаризація, актуалізація та ведення бази обладнання, що використовується в компанії
•Формування команди та розподіл обов'язків усередині колективу
•Навчання нових співробітників специфіки роботи у службі технічної підтримки, тренінги.
•Підготовка звітності про діяльність відділу, формування та затвердження рішень щодо підвищення ефективності роботиВнедрение и реализация корпоративной системы ServiseDesk на базе ManageEngine

Системний адміністратор, технічна підтримка, інженер з прокладки мережі.

from 09.2008 to 04.2010 (1 year 7 months)
XCP HomeNetwork, Киев (IT)

•Виконання монтажно-кабельних робіт з підключення абонентів до мережі Інтернет, кручена пара, зварювання оптового волокна (понад 30 об'єктів)
•Підтримка абонентів, віддалено, по телефону, виїзд додому (понад 500 клієнтів)
•Складання, налаштування, ремонт комп'ютерної техніки вдома
•Залучення нових користувачів шляхом рекламування продукту.
•Продаж послуг за телефоном
•Встановлення та виправлення помилок у віддаленому режимі
•Налаштування мережного обладнання та wi-fi роутерів.

Education

Національний Технічний Університет України «КПІ»

Інженерно-фізичний факультет, Киев
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

Microsoft Windows Server 2008-2019, WindowsXP-11, MikroTik,

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

References

Цуруль Евгений Олегович

Цуруль Евгений Олегович

Ведущий системный администратор, Ритейлинговая компания „ЕВРОТЄК”-“Альянс Маркет”

Contact details are hidden

Additional information

Готов взяти на підтримку та розвиток ІТ-інфраструктури офісу. Є можливість приїхати в офіс раз 2-3 рази на тиждень, і підтримувати постійно і вирішувати виникають питання видалено.

Ключові навички та знання
•Навички організаційної та адміністративної роботи.
•Уміння працювати з клієнтами/користувачами.
•Знання десктопних ОС сімейства Windows на рівні адміністратора
•Розуміння принципів роботи мережі: NAT, DHCP, DNS
•15 років досвіду системного адміністрування, технічної підтримки, навчання та консультацій користувачів.
•Впровадження та супровід програмних продуктів.
•Адміністрування серверів
•Знання Windows server, Terminal Services.
•Розуміння принципів роботи служб каталогів Active Directory, GPO, VPN
•Знання технологій та досвід адміністрування систем віртуалізації Hyper-V.
•Адміністрація бухгалтерського ПЗ (1С, М.Е.Doc, FREDO)
•Знання та практичне застосування систем бекапування.
•Підтримка IT продуктів.
•Монтаж локальних мереж, встановлення, налаштування, підтримка мережного обладнання MikroTik, UniFi.
•Знання комп'ютерного обладнання та периферії (складання, підключення, пошук несправностей).
•Монтаж, налаштування, регламентні роботи відеоспостереження.
•Досвід управління малими колективами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: