- PRO
Олександр
Операційний директор
- Considering positions:
- Операційний директор, Директор з логістики, Керівник відділу продажу, Керівник з розвитку, Операційний менеджер, Керівник відділу, Менеджер з логістики, Керівник філії
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5657389/
Work experience
Операційний директор
from 07.2024 to now
(1 year 1 month)
Bakerstreet bakery, Київ (Харчова промисловість)
•Керував логістичним, виробничим відділом, відділом якості та сервісним відділом.
•Впровадив цикл перевірок для контролю та покращення результатів у своїх відділах: ППР (планово-попереджувальні ремонти), FSA (Food Safety Audit), аудит стану складу та виробничих приміщень, аудит електробезпеки, КЛС, аудит технічного стану авто.
•Впровадив сучасні системи планування та управління ефективністю: OKR для довгострокового стратегічного планування та KPI для оцінки результатів роботи.
•За моєю ініціативою була впроваджена LMS система та постійно наповнювалась базою знань для моїх відділів.
•Побудував нову систему операційного управління: перевів команду на роботу із задачами в CRM за принципом SMART та впровадив культуру щотижневих звітних зборів для всіх відділів.
•Впровадив нову систему обліку Statec (ERP-система), що дозволило налагодити точний облік компанії та запустити ключові системи фінансової звітності (PnL, Cash Flow), які я курував особисто.
•Розробив низку операційних звітів (продажі, товарні та грошові залишки) для всебічного аналізу бізнесу.
•Реалізував інтеграцію ERP-системи з логістичною програмою «Мурашина логістика», що дало можливість оцифрувати ключові логістичні показники та покращити їх.
•Побудував усі логістичні процеси з нуля, що дало змогу раніше виїжджати логістичному автопарку зранку, стало конкурентною перевагою на ринку та збільшило кількість доставок на 7%.
•Впровадив ключові показники роботи логістики за рахунок деталізації на основі програм Vialon та "Мурашина логістика", було досягнуто їх покращення.
•Впровадив систему спілкування водіїв за скриптами через телефонію Unitalk, що покращило стандарти комунікації та клієнтський сервіс значно виріс; за системою оцінювання NPS логістичний відділ мав оцінку дев'ятку.
•Зменшив витрати на обслуговування автопарку шляхом оцінки підрядних сервісних компаній (СТО) та пошуку нових компаній за принципом ціна-якість. Було підписано договори з п'ятьма підрядними компаніями.
•Провівши аналіз використання страховки КАСКО, взяв на себе відповідальність відмовитись повністю від страховки КАСКО на автопарк із восьми автомобілів.
•Ініціював перехресне навчання на виробництві, що дало змогу оптимізувати ФОТ від 1 до 3%.
•Покращив якість підбору персоналу, впровадив навчання та атестації.
•Постійно впливав на оптимізацію виробничих процесів.
•Впровадив у CRM-системі воронку сервісного обслуговування як єдину для швидкого реагування на задачі та оцінки ефективності виконання їх.
•Змінив підходи в роботі сервісного відділу: відправив на необхідне навчання сервісних інженерів по обслуговуванню холодильно-морозильного обладнання, кондиціонерів, пожежній безпеці, що дало змогу відмовитися від обслуговування підрядними компаніями та оптимізувати витрати на статтю контрольованих витрат (сервісне обслуговування) близько 1%.
Комерційний директор
from 07.2023 to 07.2024
(1 year)
Bakerstreet bakery, Київ (Харчова промисловість)
•Керував відділом продажів та кав'ярнями.
Відділ продажів:
•Я збільшив продажі на 37,2% за рік в середньому.
•Створив унікальну для ринку конкурентну перевагу — сервіс доставки «день в день», що дозволило залучити нових клієнтів та збільшило товарообіг на 15%.
•Встановив абсолютні рекорди продажів (за день та місяць) за всю історію компанії.
•Подвоїв чистий прибуток компанії (зростання на 100%) завдяки оптимізації та систематизації витрат.
•Була сформована команда маркетингу, приділено багато часу розвитку та веденню соціальних мереж компанії ,був запущений таргетинг.
•Впровадив систему щомісячного планування продажів за сегментами (B2B, B2C, співробітники), що дозволило досягати результату "план-факт" з відхиленням ±5%
•Повністю змінив команду відділу вхідних дзвінків на команду відділу продажів.
•Впровадив скрипти спілкування та продажів, що дало змогу збільшити продажі.
•Залучив для оптимізації та просування сайту компанію PromoDo, яка входить в топ 3 компаній на ринку.
•Створив систему формування цін продажу B2C, B2B та для співробітників через коефіцієнти націнки та показники рентабельності.
Кав'ярні:
•Впроваджував та експериментував з маркетинговими колабораціями та кампаніями.
•Деякі з реалізованих кампаній були успішними та дозволили вивести одну з двох кав'ярень в прибуток.
•Підтримував операційну діяльність усіх кав'ярень, забезпечуючи їх ефективну роботу.
Керівник логістичного напрямку
from 06.2020 to 07.2023
(3 years 1 month)
Мережа ресторанів Дмитра Борисова, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
•Запуск доставки з нуля - створення окремого бізнесу delivery agregator.
•Формування бізнес моделей full delivery і marketplace.
• Оптимізована затратна частина зі старту 15%-17%
•Керування операційною діяльністю доставки 40+ ресторанів в 16 містах України.
•Формування унікальної бази клієнтів 100000+
•Упаковка бізнес моделей та формування інвестиційного пакету. •Залучення інвестицій/продаж франшиз.
•Покращення продукту підрядника "DOTS Delivery" за рахунок тестування та надання зворотнього зв'язку.
• Розробка регламентів комунікації, прийому замовлень та реабілітації.
• Побудував команду 25-40 чоловік які боялися мене підвести.
Керівник групи ресторанів
from 12.2019 to 03.2020
(3 months)
Mafia, мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
•Самонавчання в комплексі Мафія/Каста
•Планування ТО та P&L з щомісячним захистом.
•Запуск проєкту доставки на самокатах.
•Операційне управління групою ресторанів з постійним наданням зворотнього зв'язку підлеглим так і керівництву.
•Створення чек-листу закриття ресторану.
Project manager
from 10.2019 to 11.2019
(1 month)
Мережа Кав'ярень Magic Snail, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
•Формування структури компаній і закриття вакансій під цю структуру. •Написання посадових інструкцій.
•Написання робочих стандартів і ПВТР. Аналіз ефективності роботи ТТ і працівників.
•Усунення недоліків в роботі: переобліки, набір персоналу, принципи обслуговування.
•Формування цілей і показників KPI. Формування P&L по групі тт і загальний.
•Відкриття нових локацій і написання чек-листа по відкриттю. •Корегування фірмового стилю і частковий ре-дизайн.
Операційний директор
from 05.2018 to 08.2019
(1 year 3 months)
ТОВ МПС Україна (Мережа піцерій Мамамія), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
•Проведення тренінгів та розвиток кадрів (за рік було підвищено 9 нових керуючих)
•Організація та контроль системи навчання Формування мотиваційних програм для працівників.
•Відкриття нових ресторанів (за 5 місяців відкрив 3 заклади) •Впровадження P&L, формування бюджету та плану продажів, контроль за його виконанням.
•Формування плану по оптимізації затрат та контроль за його виконанням
•Формування плану росту продажів та контроль за його виконанням •Моніторинг ЗП ринку та формування пропозицій по ЗП для працівників на тт
•Контроль ефективності набору персоналу Контроль впровадження нововведень
•Формування разом з IT відділом Dashboard з основними бізнес показниками
•Робота з відгуками клієнтів, аналіз відгуків та формування плану дій для покращення бізнес показників.
•Вирішення критичних питань Call-центр/доставка
•Формування бюджету call-центру
•Розробка програм по додатковим продажам Формування •мотиваційних програм для працівників.
•Пошук та оптимізація критичних точок в роботі Call-центру Оптимізація зон доставки, формування нової зони доставки при відкритті нового закладу.
•Контроль автопарку компаній (близько 60 одиниць транспорту): ремонт, експлуатація, прорахунок необхідності транспорту, прийняття рішення по продажу/купівлі нових одиниць, ротація транспорту.
Project manager
from 11.2017 to 12.2017
(1 month)
Ping-Pong, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Формування бізнес плану компанії та робота з ним.
• оптимізація операційної діяльності компанії.
• структуризація компанії.
ЧБР-Перший помічник менеджера ресторану
from 06.2006 to 05.2018
(11 years 11 months)
ПІІ МакДональдз Юкрейн Лтд, Київ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Організація роботи всіх відділів ресторану ( People, Sales, Training, Profit, ККЧ);
• Організація та контроль по виконанню цілей ресторану: продуктивність праці, приріст продажів/відвідувачів, контрольовані витрати та ін.;
• Планування доставок в ресторан;
• Формування замовлень на продукцію;
• Контроль списання відходів та проведення інвентаризації;
• Навчання персоналу та прийом на роботу (є навики роботи зі штатом у 120 осіб);
• Організація процесу навчання та мотивація персоналу;
• Організація всіх виробничих процесів у ресторані: організація роботи кухні, обслуговування відвідувачів, нічна зміна;
• Контроль дотримання працівниками стандартів обслуговування/ приготування продукції, стандартів НАССР, касової політики та інших політик компанії;
• Проведення внутрішніх аудитів з якості продукції, обслуговування, навчання, безпеки;
Education
Національній Університет Харчових Технологій.
ОФПД, маркетинг, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)
Additional education and certificates
BSM (basic shift management)
2009, 1 тиждень
ASM (advanced shift management
2011, 1 тиждень
EMP (effective management practice)
2014, 1 тиждень
Food Safety
2017, 1 тиждень
Великий практикум по продажам і маркетингу в ресторані/ Ресторатор
2018, 2 дні
Семінар Мусатова – Стандартизація роботи ресторану
2018, 1 день
Семінар Мусатова – управління персоналом
2018, 1 день
LABA. Стратегічний маркетинг
2023, 4 місяці
LABA. Фінансовий директор
2023, 2 місяці
LABA. Директор з продажу
2024, 2 місяці
LABA. B2B-продажі
2024, 2 місяці
LABA. Клієнтський сервіс
2024, 1 місяць
LABA. HR-директор
2025, 2 місяці
LABA. Менеджер з продажу
2025, 2 місяці
Knowledge and skills
- Операційний менеджмент
- Стратегічне планування
- Управління командою (до 70+ осіб)
- Проектний менеджмент
- Антикризове управління
- Оптимізація бізнес-процесів
- Побудова бізнесу "з нуля"
- Планування та бюджетування
- Впровадження ERP-систем (1С)
- Побудова систем навчання персоналу
- Підбір персоналу
- Розвиток персоналу
- Впровадження системи KPI
- Побудова системи OKR
- Стресостійкість
- Уміння аналізувати
- Комунікабельність
- Ant-Logistics
- User Bitrix24
- Dots
- HACCP
- Навчання персоналу
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
References
-
Босак Володимир Олександрович
CEO, Bakerstreet bakery
Contact details are hidden -
Ковальов Дмитро
CEO, Mamamia!
Contact details are hidden -
Кот Вікторія
HR-директор, Мережа ресторанів Дмитра Борисова
Contact details are hidden
Additional information
Закордонний паспорт, водійське посвідчення/власний автомобіль.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Chief executive officer
Kyiv -
Адміністратор ресторану
40000 UAH, Kyiv -
Керівник агенції
Kyiv -
Виконавчий директор
Kyiv -
COO
Kyiv, Lviv , more 2 cities -
Менеджер проекта, административный директор, операционный, управляющий хозяйством
25000 UAH, Kyiv