Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5661550/

Фахівець відділу кадрів, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

НІКОЛЕНКО
Лілія Петрівна

Мета

Працевлаштування
Перспектива кар’єрного зросту

Контактна інформація
Адреса: м. Ірпінь, вул. Білокур, буд. 2-Б, кв. 20. Телефони: 097 39 6 791; [open contact info](look above in the "contact info" section). E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані
День народження - 25.07.1975
Одружена
Маю доньку 24 роки
Судимостей не маю

Освіта
2002-2006 рр.. Православний Богословський інститут м. Чернівці (спеціальність: богослов-педагог);
2006-2007 рр.. Державний педагогічний університет ім. П. Тичини м. Умань (спеціальність: початкове навчання та практична психологія);
2009-2012 рр.. Національна академія Державного управління при Президентові України м. Київ (кваліфікація: магістр державного управління)

Досвід роботи
02.01.08-11.08.08 практичний психолог у професійному ліцеї м. Умань;
02.09.08-10.06.09 провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Уманської РДА;
11.06.09-08.10.09 головний спеціаліст координаційно-технічного відділу управління адмінбудинками Державного управління справами м. Київ;
09.10.09-10.10.10 завідувач сектору зв’язків з громадськістю та інформації апарату Уманської РДА;
11.10.10-23.03.11 головний спеціаліст відділу з питань внутрішньої політики, преси, зв’язків з громадськістю та інформації апарату Уманської РДА;
24.03.11-11.07.14 завідувач сектору контролю апарату Уманської РДА:
01.03.17-04.05.17 провідний спеціаліст відділу документообігу та контролю управління оргзабезпечення апарату Черкаської ОДА;
05.05.17-14.04.18 головний спеціаліст відділу з питань управління персоналом апарату Черкаської ОДА

Професійні навички

На посаді психолога: Надавала консультативно-методичну допомогу учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання учнів ліцею, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку. Проводила психолого-педагогічні, психотерапевтичні заходи з метою усунення відхилень у психічному та особистісному розвитку учнів. Здійснювала психологічну прогностику розвитку особистості.

На посаді спеціаліста ДРВ: здійснювала періодичне уточнення та поновлення бази даних ДРВ, формування списків. Була відповідальним адміністратором безпеки комплексної системи захисту.

На посаді завідувача сектору контролю: робота з контрольними документами, організація ведення документації по структурним підрозділам РДА та виконкомам сільських рад, що відповідало б вимогам Інструкції з діловодства;
неодноразово брала участь у виступах на колегіальних засіданнях та нарадах з питань діловодства та організації контролю.
організовувала та проводила навчання з посадовими особами, що відповідають за діловодство та контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня.

На посаді провідного спеціаліста відділу документообігу та контролю: робота з документами, прийом, реєстрація, накладання резолюцій, відправка, контроль за виконанням, впорядкування тощо.

На посаді головного спеціаліста відділу з питань управління персоналом: реалізація у ОДА державної політики з питань управління персоналом, добір персоналу, документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення, робота з кадрами.

Особисті якості
Підвищена відповідальність до виконання своїх обов’язків, свідома дисциплінованість та принциповість. Зібраність, планомірність та продуктивність роботи, компетентність і наполегливість. Володіння цілісними уявленнями про системність, всебічними знаннями, достатніми для вирішення завдань професійного характеру. Робота організовується цілеспрямовано. Ініціативність, творчий підхід до справ, оперативно приймаються рішення і контролюється хід їх реалізації. Чітко розвинена здібність до обґрунтованого прийняття самостійних рішень. Уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася. Стійкість до стресу.
Додаткові відомості
Володіння мовами: російська та українська – вільно.
ПК – впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), навички работи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express).
Машинопис – 180 знаків на хвилину.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).



28.08.2019

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: