Resume from September 26, 2023 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу меблів

from 10.2014 to 08.2023 (8 years 10 months)
ФОП Барган, Одеса (Роздрібна торгівля)

робота з клієнтами (консультація, веденння індивідуальних замовлень , оформлення замовлень, продаж готових виробів, інформування клієнтів про нові надходження )
- підготовка товарів до продажу
- облік товарів у магазині (переоблік, ведення залишків)
- консультації на сайті компанії
- взаємодія зі складом компанії (залишки, наявність)
- розміщення товарів на торгових площадках и дошках оголошень ( Prom ua, OLX, Бесплатка)
- заповнення карточки товара на сайті, платформа OpenCart
- ведення строрінки магазину в соціальних мережах Instagram, Facebook
- виповнення задач від керівництва
- підтримка чистоти на робочому місці та в торгівельній залі
- работа с терміналом

Education

ОНАЗ ім. О. С. Попова

Економіка та менеджмент, Менеджмент организацій та адміністрування, Одеса
Higher, from 2006 to 2012 (6 years)

В академии отримала професійні знання з менеджменту підприємств, организацій та їх підрозділів; менеджменту з персоналу; менеджменту з коммуникаційних технологій; менеджменту з логістики.
Та отримала диплом магістра за спеціальністю "Менеджмент організацій", здобула кваліфікацію менеджера з адміністративної діяльності.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Adobe Photoshop

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Впевнений користувач программ MS Office (Word, Excel), вмію користуватися офісною технікою;
на початковому рівні володію Protoshop;
англійська на початковому рівні.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: