Resume from April 18, 2024 PRO

Валентина

Помічник керівника, адміністратор, менеджер з персоналу

Employment:
Part-time.
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 12.2019 to 06.2021 (1 year 6 months)
ТОВ "ЖОК", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- виконання доручень керівника
- організація роботи офісу (замовлення канцелярії, води та інш до офісу, контроль роботи прибиральниці)
- робота з електронною поштою, допомога начальникам дільниць, прорабам, майстерам з документами
- узагальнення та контроль табелів робочих бригад
- підготовка документів для проведення тендерів
- допомога відділу "бухгалтерії"
- ведення документообороту офісу, реєстрація та контроль вхідної-вихідної документації, організація відправки та отримання пошти
- підготовка ділових листів, договорів, наказів, протоколів нарад
- друкування карт
- функції менеджера по персоналу.

Помічник керівника відділу

from 10.2018 to 10.2019 (1 year)
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ", Київ (телекомунікація та зв`язок)

- виконання доручень керівництва з приводу організаційних питань офісу,
- організація та проведення відряджень робочих
- знаходження та оренда будів.спец техніки
- підготовка ділових листів, договорів тощо,
- допомога відділу "бухгалтерії"
- допомога у "проектному" відділі, робота з топокартами.

Помічник керівника та Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та землекористування Деснянської РДА

from 10.2000 to 02.2015 (14 years 4 months)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація , потім ПП " Коралл -ТВ -плюс", Київ (будівництво, землекористування)

- організація ділових зустрічей керівника та виїзних нарад
- підготовка та організація свят та інших організаційних заходів
- ведення адміністративної роботи та постачання офісу
- розробка та ведення бюджету на офісні нестатки
- робота з накладними, господарськими договорами, платіжними дорученнями
- закупка канцелярії та організація одержання товарно-матеріальних цінностей
- ведення кадрового діловодства
- ведення особових справ працівників, прийом та звільнення працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- оформлення відряджень працівників
- проведення адаптації нових працівників (розробка адаптаційних листів та методів оцінювання)
- впровадження нових методів мотивації
- ведення графіків відпусток
- підготовка наказів та інш. ділової документації
- складання та підготовка посадових інструкцій та правил внутрішнього трудового розпорядку
- підготовка профілів компетенцій, професійних вимог до кандидатів, тестування.
- проведення телефонного інтерв’ю, проведення співбесід

Головний спеціаліст Управління будівництва, архітектури та землекористування
з 10.2000 по 02.2014 (13 років 4 місяці)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація, (державна служба)
Ведення кадрового діловодства:
- підбір кандидатів на вакантні місця
- оформлення прийому, переводу, звільнення працівників
- мотивація, адаптація персоналу
- ведення особових справ працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- ведення кадрової звітності
- підготовка наказів
- складення та ведення графіків відпусток
- ведення трудових книжок
- знання Кодексу законів про працю України
- складення протоколів нарад
- підготовка звітно-аналітичної інформації
- організація ділових зустрічей керівника та виїздних нарад
- робота з вхідною та вихідною документацією
- ведення номенклатури справ
- етика ділового спілкування, основи організації діловодства
- прийом відвідувачів та проведення консультацій

Досвід роботи у сфері містобудування:
- підготовка матеріалів та надання відповідей на запити юридичних, фізичних осіб
- підготовка проектів розпоряджень РДА
- ведення консультативної роботи по адміністративним послугам
- підготовка матеріалів для надання почтових адрес об'єктам будівництва
- розгляд питань та підготовка відповідей у галузі земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки, в межах компетенції РДА)
- знання Земельного кодексу України, нормативної документації у галузі містобудування
- здійснення виїздів на місцевість та вирішення питань регулювання містобудівної діяльності спільно з представниками Департаменту земельних ресурсів КМДА, Департаменту містобудування та архітектури КМДА.

Education

Київський національний Університет ім. Вадима Гетьмана

Менеджмент організацій, Київ
Higher, from 2000 to 2006 (5 years 6 months)

У листопаді 2014 р. закінчила курси "Директор по персоналу" (Університет економіки і права "КРОК")

Київський топографічний технікум

Землевпорядкування, Київ
Specialized secondary, from 1996 to 2000 (4 years)

Additional education and certificates

Університет економіки і права "КРОК" курси "Директор по персоналу"

2014 рік,3 місяці навчання

сертифікат В1 німецька мова

2023 р.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet 1С:Підприємство Управління персоналом Управлінські навички

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • German — average

Additional information

Доброзичлива, порядна, комунікабельна.

Люблю спілкуватися з людьми та уважна при розгляді будь-яких питань.

Ввічлива до людей, тактовна, толерантна.

Доручену роботу виконую добросовісно і акуратно.

Дисциплінована, оперативно виконую доручення керівництва, маю креативне мислення !

Відповідальна та наполеглива.

Весела, позитивно дивлюся на життя.

Займаюся саморозвитком та маю велике бажання навчатися новому!

Вік: 43 роки, одружена, виховую доньку та сина.

ШУКАЮ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНО !

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: