Валентина
Помічник керівника, адміністратор, менеджер з персоналу
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5712392
Опыт работы
Помічник керівника
с 12.2019 по 06.2021
(1 год 6 месяцев)
ТОВ "ЖОК", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- виконання доручень керівника
- організація роботи офісу (замовлення канцелярії, води та інш до офісу, контроль роботи прибиральниці)
- робота з електронною поштою, допомога начальникам дільниць, прорабам, майстерам з документами
- узагальнення та контроль табелів робочих бригад
- підготовка документів для проведення тендерів
- допомога відділу "бухгалтерії"
- ведення документообороту офісу, реєстрація та контроль вхідної-вихідної документації, організація відправки та отримання пошти
- підготовка ділових листів, договорів, наказів, протоколів нарад
- друкування карт
- функції менеджера по персоналу.
Помічник керівника відділу
с 10.2018 по 10.2019
(1 год)
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ", Київ (телекомунікація та зв`язок)
- виконання доручень керівництва з приводу організаційних питань офісу,
- організація та проведення відряджень робочих
- знаходження та оренда будів.спец техніки
- підготовка ділових листів, договорів тощо,
- допомога відділу "бухгалтерії"
- допомога у "проектному" відділі, робота з топокартами.
Помічник керівника та Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та землекористування Деснянської РДА
с 10.2000 по 02.2015
(14 лет 4 месяца)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація , потім ПП " Коралл -ТВ -плюс", Київ (будівництво, землекористування)
- організація ділових зустрічей керівника та виїзних нарад
- підготовка та організація свят та інших організаційних заходів
- ведення адміністративної роботи та постачання офісу
- розробка та ведення бюджету на офісні нестатки
- робота з накладними, господарськими договорами, платіжними дорученнями
- закупка канцелярії та організація одержання товарно-матеріальних цінностей
- ведення кадрового діловодства
- ведення особових справ працівників, прийом та звільнення працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- оформлення відряджень працівників
- проведення адаптації нових працівників (розробка адаптаційних листів та методів оцінювання)
- впровадження нових методів мотивації
- ведення графіків відпусток
- підготовка наказів та інш. ділової документації
- складання та підготовка посадових інструкцій та правил внутрішнього трудового розпорядку
- підготовка профілів компетенцій, професійних вимог до кандидатів, тестування.
- проведення телефонного інтерв’ю, проведення співбесід
Головний спеціаліст Управління будівництва, архітектури та землекористування
з 10.2000 по 02.2014 (13 років 4 місяці)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація, (державна служба)
Ведення кадрового діловодства:
- підбір кандидатів на вакантні місця
- оформлення прийому, переводу, звільнення працівників
- мотивація, адаптація персоналу
- ведення особових справ працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- ведення кадрової звітності
- підготовка наказів
- складення та ведення графіків відпусток
- ведення трудових книжок
- знання Кодексу законів про працю України
- складення протоколів нарад
- підготовка звітно-аналітичної інформації
- організація ділових зустрічей керівника та виїздних нарад
- робота з вхідною та вихідною документацією
- ведення номенклатури справ
- етика ділового спілкування, основи організації діловодства
- прийом відвідувачів та проведення консультацій
Досвід роботи у сфері містобудування:
- підготовка матеріалів та надання відповідей на запити юридичних, фізичних осіб
- підготовка проектів розпоряджень РДА
- ведення консультативної роботи по адміністративним послугам
- підготовка матеріалів для надання почтових адрес об'єктам будівництва
- розгляд питань та підготовка відповідей у галузі земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки, в межах компетенції РДА)
- знання Земельного кодексу України, нормативної документації у галузі містобудування
- здійснення виїздів на місцевість та вирішення питань регулювання містобудівної діяльності спільно з представниками Департаменту земельних ресурсів КМДА, Департаменту містобудування та архітектури КМДА.
Образование
Київський національний Університет ім. Вадима Гетьмана
Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 2000 по 2006 (5 лет 6 месяцев)
У листопаді 2014 р. закінчила курси "Директор по персоналу" (Університет економіки і права "КРОК")
Київський топографічний технікум
Землевпорядкування, Київ
Среднее специальное, с 1996 по 2000 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Університет економіки і права "КРОК" курси "Директор по персоналу"
2014 рік,3 місяці навчання
сертифікат В1 німецька мова
2023 р.
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Немецкий — средний
Дополнительная информация
Доброзичлива, порядна, комунікабельна.
Люблю спілкуватися з людьми та уважна при розгляді будь-яких питань.
Ввічлива до людей, тактовна, толерантна.
Доручену роботу виконую добросовісно і акуратно.
Дисциплінована, оперативно виконую доручення керівництва, маю креативне мислення !
Відповідальна та наполеглива.
Весела, позитивно дивлюся на життя.
Займаюся саморозвитком та маю велике бажання навчатися новому!
Вік: 43 роки, одружена, виховую доньку та сина.
ШУКАЮ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНО !
Похожие кандидаты
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Киев
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, рекрутер
Киев