Еріка
Administrative assistant, success manager, recruiter, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 31 years
- City of residence:
- Mukachevo
- Ready to work:
- Mukachevo, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5721128
Work experience
Менеджер локації
from 06.2022 to 11.2022
(5 months)
ГО Культурна платіорма Закарпаття, Мукачево (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Організація різних тематичних заходів для дітей, пошук майстрів для проведення заходів, ведення статистики, звітність.
Education
УЖНУ
МІжнародні економічні відносини, Ужгород
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 11 months)
Language proficiencies
- English — average
- German — average
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
Additional information
РЕЗЮМЕ
ТАЦАК МАРІЯ-ЕРІКА ВІКТОРІВНА
РЕФЕРЕНТ
м.Мукачево, Закарпатська обл., Україна
ВІК: 27 років
ДОСВІД РОБОТИ
з грудня 2014 року працюю референтом на підприємстві з
іноземними інвестиціями ТОВ "Форшнер Україна", по сьогоднішній
день
КОНТАКТИ
тел: [
e-mail: [
МОВА
Англійська
Німецька
Російська
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ЦІЛІ ПОСАДИ
Організація робочого часу керівника підприємства;
Своєчасне та адресне направлення доручень, розпоряджень та наказів керівника підприємства, службової кореспонденції та спеціальної документації керівникам підрозділів та іншим виконавцям;
Забезпечення друкування і розмножування службових документів;
Оформлення документів на службові відрядження, реєстрація працівників, які прибувають у відрядження на підприємство;
Реєстрація та оформлення наказів.
ВАЖЛИВІ ОКРЕМІ ЗАВДАННЯ
Участь у розгляді управлінських і організаційних справ;
Забезпечення своєчасного оформлення та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, її доставки за призначенням;
Участь у підготовці скликаних керівництвом організація їх технічного складання протоколів;
Доведення до відома всіх зацікавлених служб, сторонніх організацій та окремих осіб зміст протоколів і прийнятих рішень;
Підготовка проектів розпорядчої документації, адміністративної, комерційної, технічної та іншої кореспонденції - запитів, звернень, відповідей на листи, повідомлень тощо;
Виконання протокольних записів;
Реєстрація звернень і заяв працівників, організація їх прийому (зустрічі) з керівником підприємства.
НАВИЧКИ
Користувач ПК (Word\EXEL)
Грамотна усна і письмова мова
Діловодство
Документообіг
Організація масових заходів
Спілкування з людьми
ПРО СЕБЕ
Комунікабельна, спокійна, добре розвинена оперативна та смислова пам'ять, легко пристосовуюсь до нових умов, швидко сходжуся з людьми, товариська. Наявність лідерських якостей, комунікабельність і здатність організувати роботу колективу. Маюдосвід роботи з різними базами даних. Роціональність та ефективність в організації на новому робочому місці. Знання 2-ох іноземних мов (англ/німецька розмовна). маю навики ведення діловодства, впевний користувач ПК (знання програм MC Office, Exel)
Similar candidates
Рекрутер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
Remote
Account-manager, рекрутер, помічник рекрутера, оператор баз даних
Remote, Kyiv
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Remote, Kyiv
Инспектор отдела кадров, специалист кадрового делопроизводства
30000 UAH, Remote, Odesa
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Remote, Rohatyn
Контент-менеджер, асистент маркетолога, помічник рекрутера
10000 UAH, Remote