Resume from April 12, 2023 PRO

Еріка

Administrative assistant, success manager, recruiter, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City of residence:
Mukachevo
Ready to work:
Mukachevo, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер локації

from 06.2022 to 11.2022 (5 months)
ГО Культурна платіорма Закарпаття, Мукачево (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація різних тематичних заходів для дітей, пошук майстрів для проведення заходів, ведення статистики, звітність.

Education

УЖНУ

МІжнародні економічні відносини, Ужгород
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 11 months)

Language proficiencies

  • English — average
  • German — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

РЕЗЮМЕ

ТАЦАК МАРІЯ-ЕРІКА ВІКТОРІВНА
РЕФЕРЕНТ
м.Мукачево, Закарпатська обл., Україна
ВІК: 27 років
ДОСВІД РОБОТИ
з грудня 2014 року працюю референтом на підприємстві з
іноземними інвестиціями ТОВ "Форшнер Україна", по сьогоднішній
день
КОНТАКТИ
тел: [open contact info](look above in the "contact info" section) viber\whatsaap
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
МОВА
Англійська
Німецька
Російська

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ЦІЛІ ПОСАДИ
Організація робочого часу керівника підприємства;
Своєчасне та адресне направлення доручень, розпоряджень та наказів керівника під­приємства, службової кореспонденції та спеціальної документації керівникам підрозділів та іншим виконавцям;
Забезпечення друкування і розмножування службових документів;
Оформлення документів на службові відрядження, реєстрація працівників, які прибувають у відрядження на підприємство;
Реєстрація та оформлення наказів.

ВАЖЛИВІ ОКРЕМІ ЗАВДАННЯ
Участь у розгляді управлінських і організаційних справ;
Забезпечення своєчасного оформлення та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, її доставки за призначенням;
Участь у підготовці скликаних керівництвом організація їх технічного складання протоколів;
Доведення до відома всіх зацікавлених служб, сторонніх організацій та окремих осіб зміст протоколів і прийнятих рішень;
Підготовка проектів розпорядчої документації, адміні­стративної, комерційної, технічної та іншої кореспонденції - запитів, звернень, відповідей на лис­ти, повідомлень тощо;
Виконання протокольних записів;
Реєстрація звернень і заяв працівників, організація їх прийому (зустрічі) з керівником під­приємства.

НАВИЧКИ
Користувач ПК (Word\EXEL)
Грамотна усна і письмова мова
Діловодство
Документообіг
Організація масових заходів
Спілкування з людьми

ПРО СЕБЕ
Комунікабельна, спокійна, добре розвинена оперативна та смислова пам'ять, легко пристосовуюсь до нових умов, швидко сходжуся з людьми, товариська. Наявність лідерських якостей, комунікабельність і здатність організувати роботу колективу. Маюдосвід роботи з різними базами даних. Роціональність та ефективність в організації на новому робочому місці. Знання 2-ох іноземних мов (англ/німецька розмовна). маю навики ведення діловодства, впевний користувач ПК (знання програм MC Office, Exel)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: