Resume from March 6, 2024 PRO

Микола

ІТ-адміністратор, керівник відділу, 23 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
63 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу програмування університету, адміністратор предприємстваа

from 09.1996 to now (27 years 8 months)
університет економіки і торгівлі, ДП "Документ", Полтава (Освіта, наука)

Education

військовий університет

Інженер з експлуатації радіотехнічних пристроїв, Харків
Higher, from 1993 to 1995 (1 year 11 months)

Knowledge and skills

Користувач Internet Windows CorelDRAW Ubuntu MySQL CentOS SQL MS SQL Server Адміністрування PostgreSQL Adobe Symantec Endpoint Protection Графіка Вебсервер

Additional information

Резюме
Іванов Микола
м. Полтава
Тел. моб .: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета - системний адміністратор, фахівець з технічної підтримки

Ключові компетенції:
Побудова моделі управління ІТ-підрозділом на основі відповідальності, прозорості та контролю.
Використання системного підходу до управління процесами.
Розуміння функцій ІТ-підрозділу на основі таких підходів:
• рішення задач, орієнтуючись на потреби співробітників і клієнтів;
• контроль рівня автоматизації бизнес-процесів, підготовка пропозицій для розвитку існуючих інформаційних систем, проведення оцінки функціональних можливостей програмних продуктів;
• концентрація уваги на суті вирішуваних завдань і подальший вибір програмно-апаратного забезпечення;
• організації техпідтримки без залучення до деталей і труднощів власників бізнес-процесів;
• оптимізація обслуговування і мінімізація кількості збоїв;
• управління аналізом причин збоїв, їх попередження, усунення і швидке відновлення працездатності програм і обладнання;
• забезпечення якнайшвидшого вирішення інцидентів, проблем, запитів;
• підготовка і планування способів усунення надзвичайних ситуацій;
• забезпечення постійного виконання щоденних рутинних операцій;
• використання способів і інструментів для організації злагодженої командної роботи;
• забезпечення готовності нарощувати необхідні потужності, розробка прикладної та інфраструктурної архітектури;
• оптимізація витрат, часу придбання і розміщення ІТ-ресурсів;
• управління ризиками забезпечення режиму інформаційної безпеки;
• контроль проведення змін в ІТ-інфраструктурі;
• збільшення кількості послуг завдяки правильній розробці ІТ-середовища.
Планування розвитку та впровадження програмних продуктів і сервісів.
Організація роботи підрозділу із впровадження та супроводження програмного забезпечення, планування, оцінка і аналіз виконання завдань.
Написання нормативної документації.
Адміністрування серверів, установка та налаштування робочих станцій, інсталювання та налаштування програмного забезпечення, віртуалізація робочих місць.
Адміністрування баз даних.
Підключення та адміністрування активного мережевого обладнання.
Організація віддаленого підключення (TeamViewer; RAdmin; Ammyy Admin; UltraVNK).
Організація роботи термінального сервера, Web-сервера, сервера друку.
Організація та проведення резервного копіювання даних.
Діагностика програмних / апаратних несправностей.
Модернізація та ведення обліку комп'ютерної техніки.
Забезпечення вірусної безпеки.


Особисті якості:
- творчий і діловий підхід до роботи;
- бажання вчитися і пізнавати нове, особливо в сфері ІТ;
- організованість в роботі, комунікабельність;
- аналітичні здібності та логічне мислення;
- освоєння і застосування нових технологій.


Додаткові навички:
- обробка графічних і фото матеріалів;
- лінійний або нелінійний відеомонтаж;
- редагування готових музичних творів і виконання інших робіт зі звуковими файлами.

Освіта: вища технічна.

Досвід роботи - більше 20 років у сфері ІТ.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: