Інна
Менеджер з адміністрування, секретар-діловод
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Brovary
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5843928
Work experience
Administrative assistant
from 05.2022 to now
(2 years)
Magnificent Systems, Дистанційно (IT)
- Адміністративна робота:
• Виконую доручень та завдань керівника компанії;
• Співпрацю та комунікую з відділами організації, надаю консультації з різних питань;
• Контролюю ведення Google календарів працівників команди;
• Перевіряю корпоративну пошту;
• Перевіряю виконання карток в Trello;
- Працю з Google диском:
• Створення та подальша перевірка заповнення робочих папок команди;
• Управління файлами в сховищі (сортування, архівація, упорядкування);
• Обробка первинної документації (пошук та зберігання);
- Працюю в QuickBooks:
• Вношу витрати корпоративні та соботисті;
• Оформляю дохід та повернення коштів компанії;
• Котролюю правильність балансу;
• Оформляю звітність по податкам.
Спеціаліст деканату
from 11.2020 to 06.2021
(7 months)
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ (Освіта, наука)
- Готувала та вела документацію екзаменаційної сесії студентів факультету;
- Оформляла виклики на сесію, довідки про навчання тощо;
- Оформляла рапорти на поновлення, переведення та відрахування студентів;
- Інформувала кафедри та приймала необхідну навчальну документацію;
- Викликала до деканату та інформувала студентів щодо навчального процесу.
Провідний архівіст
from 04.2019 to 09.2020
(1 year 5 months)
Центральний державний архів зарубіжної україніки, Київ (Державні організації)
- Вела загальне діловодства в архіві та відділі;
- Контролювала виконання документів та завдань керівництва, оформила та вела списки документів поставлених на контроль;
- Виконувала обов’язки секретаря Експертно-перевірної комісії;
- Консультувала відвідувачів в телефонному та стаціонарному режимі.
Старший лаборант
from 12.2017 to 04.2019
(1 year 4 months)
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, Київ (Освіта, наука)
- Вела документацію кафедри, та вчасно виконувала звітність щодо її діяльності;
- Оформляла документацію для отримання канцтоварів для ефективної роботи кафедри;
- Забезпечувала підтримку в організації заходів різної складності;
- Зустрічала та консультувала відвідувачів кафедри та студентів щодо її роботи.
Education
НПУ ім. М.П. Драгоманова
Факультет менеджменту освіти та науки. Менеджмент, Київ
Higher, from 2017 to 2019 (2 years)
Професійна кваліфікація, професіонал з інноваційної діяльності; науковий співробітник; менеджер (управитель) із соціальної та корпоративної відповідальності.
НПУ ім. М.П. Драгоманова
Інститут неперервної освіти. Документознавства та інформаційна діяльність, Київ
Higher, from 2015 to 2017 (2 years)
Професійна кваліфікація, бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності
Київський механікомеханіко-технологічний коледж
Гуманітарно-економічне відділення. Діловодство, Київ
Specialized secondary, from 2012 to 2015 (2 years 9 months)
Additional education and certificates
«Кіберняні»
26.06.2020, (Дія. Цифрова освіта)
«Цифрова грамотність державних службовців 1.0 на базі інструментів Google»
18.05.2020, (Дія. Цифрова освіта)
«Культура діловодства (на прикладі організації служби діловодства Українського науково-дослідного інституту архівної справи та д
05.02.2020
«Управління людьми і проектами» (Освітній Хаб міста Києва)
05.11.2020
«Емоційний інтелект» (Освітній Хаб міста Києва)
22.01.2021
«Персональна ефективність» (Освітній Хаб міста Києва)
19.05.2021
«Ораторське мистецтво» (Освітній Хаб міста Києва)
11.01.2022
Діловий етикет (у форматі SCORM) (Освітній Хаб міста Києва)
02.05.2022
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
- Russian — average
Additional information
Моя ціль отримати посаду менеджер адміністрування, секретар-діловод у стабільній організації з перспективним кар’єрним зростанням та можливість підсилюючого навчання та постійного вдосконалення свого професійного рівня.
Я вивчала діловодство, документознавство та менеджмент. У процесі навчання на бакалавра була старостою, та не одноразово виступала з статтями на наукових конференціях. Також допомагала в організації заходів різної складності, вмію знаходити спільну мову з людьми. У сфері роботи з документами вмію удосконалювати процес ведення діловодства та впроваджувати інноваційні рішення в організацію робочого процесу.
Особисті якості: скурпульозна до деталей, творча, порядна, пунктуальна, співчутлива, відповідальна, уважна, наполеглива. Шкідливих звичок не маю.
Хобі: активний відпочинок, спорт, книги.
More resumes of this candidate
Remote
Higher education · Part-time
- Administrative assistant, Magnificent Systems, 2 years
Similar candidates
Викладач, діловод, секретар, паспортист, керівник, адміністратор, менеджер
17000 UAH, Remote, Odesa
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 UAH, Remote, Dnipro
Юрист, помічник керівника, менеджер, діловод, секретар, адміністратор
Remote, Lokhvytsia
Секретарь, менеджер, администратор, помощник руководителя, разработчик сайтов на конструкторах
50000 UAH, Remote, Other countries
Адміністратор, менеджер, рецепціоніст, секретар
18000 UAH, Remote, Lviv
Менеджер з продажу, адміністратор, секретар, помічник керівника
5000 UAH, Remote