• PRO

Олег

Комерційний директор, керівник напрямку, начальник відділу продажів (маркетинг), 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник народного депутата України

from 01.2022 to now (2 years 8 months)
Патронатна служба Апарату Верховної Ради України, Київ (Законодавчий орган)

Організація та допомога у діяльності народного депутата України;
опрацювання депутатських звернень, підготування проектів відповідей;

вивчення питань, необхідних народному депутату України для здійснення його депутатських повноважень, підготовка відповідних матеріалів;

брати участь засіданнях у профільних комітетах, за дорученням народного депутата України;

відвідування пленарних засіданнях Верховної Ради України;
допомога в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями, трудовими колективами підприємств, установ, організацій народному депутату України;

виконання доручень народного депутата України у взаємовідносинах з виборцями, а також з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями;

допомагати народному депутату України під час особистого прийому ним виборців у розгляді звернень громадян, вирішенні порушених ними питань;

допомагати народному депутату України в розгляді надісланих на його ім'я поштою або поданих на особистому прийомі виборцями пропозицій;

участь в організації вивчення громадської думки, потреб і запитів виборців, внесення пропозиції щодо шляхів їх вирішення;

діловодство відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Верховній Раді України, затвердженої відповідним Розпорядженням Голови Верховної Ради України;

надання народному депутату України організаційно-технічну та іншу необхідну допомогу при здійсненні ним депутатських повноважень.

Начальник відділу виставкової діяльності Управління інвестиційної політики, міжнародної технічної допомоги та виставкової діяльності

from 12.2020 to 01.2022 (1 year 1 month)
Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості України, Київ (Центральний орган виконавчої влади)

Організація, забезпечення та контроль виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України (далі - Мінстратегпром) та начальника Управління; здійснення керівництво діяльністю Відділу, розподіл обов’язків між працівниками Відділу, контроль їх роботи, забезпечення виконання покладених на Відділ завдань і функцій відповідно до Положення про Відділ;

організація та координація підготовки проєктів наказів, проєктів документів, доручень керівництва Мінстратегпрому і документів;
розробка пропозицій з активізації та поглиблення співробітництва з питань розвитку стратегічних галузей промисловості з іноземними державами;

участь у підготовці та забезпеченні роботи національних експозицій України на всесвітніх та міжнародних виставках;

розробка та опрацювання проєктів нормативно-правових актів з питань виставкової діяльності;

здійснення міжнародних заходів, спрямованих на формування позитивного інвестиційного іміджу України, у межах повноважень Управління;

організація та участь у проведенні конференцій, симпозіумів, семінарів, міжнародних і національних виставок та інших заходів у сфері стратегічних галузей промисловості, проведення інформаційну і консультаційну роботу з питань підготовки та здійснення таких заходів;

погодження проєктів директив, вказівок, технічних завдань, для участі керівництва та працівників апарату Міністерства у заходах міжнародного характеру;

за дорученням керівництва Мінстратегпрому та начальника Управління забезпечує супровід у комітетах Верховної Ради України законопроектів з питань, що належать до сфери діяльності Управління.

Менеджер з оптової торгівлі

from 04.2020 to 12.2020 (8 months)
ТОВ "ЦК Крона плюс", Полтава (продаж компонентів для будівельної галузі)

Пошук постачальників, пошук необхідних продуктів для формування портфеля, постійний моніторинг цінової і продуктової ситуації на ринку хім.домішок. Підписання договорів з постачальниками і з клієнтами. Формування тривалих і плідних відносин з клієнтами. Робота з великими виробниками, лідерами ринку в своїй категорії, ведення переговорів на рівні ЛПР. Продажі (В2В), виявлення потреби і надання рішення, супровід угоди від моменту презентації продукту до моменту доставки на склад клієнта, технічна підтримка по продуктам. Аналіз ринку, стратегічне планування, робота з постачальниками, позиціонування бренду.

Особисті досягнення:
Запустив напрямок з "0", через 4 місяці вийшли на прибутковий формат роботи підприємства по напрямку.

Керівник напрямку

from 09.2017 to 03.2020 (2 years 6 months)
ТОВ «Темпо Логістик», Київ (продаж компонентів для будівельна хімія, будівельні суміші)

Завдання:
Створення та розвиток напрямку по хім компонентів для будівельного бізнесу.
Функціональні обов’язки:
Організація роботи напряму з «0». Пошук постачальників, пошук необхідних продуктів для формування портфеля, постійний моніторинг цінової і продуктової ситуації на ринку хім.добавок. Підписання договорів з постачальниками і з клієнтами. Формування тривалих і плідних відносин з клієнтами. Робота з великими виробниками, лідерами ринку в своїй категорії, ведення переговорів на рівні ЛПР. Продажі (В2В), виявлення потреби і надання рішення, супровід угоди від моменту презентації продукту до моменту доставки на склад клієнта, технічна підтримка по продуктам. Аналіз ринку, стратегічне планування.
Особисті досягнення:
Створив новий напрям в компанії, через 6 місяців вийшов на прибутковість даного напрямку

Керівник напрямку розвитку продаж (В2В)

from 11.2013 to 09.2017 (3 years 10 months)
Торговий дім «ПАЛЬМІРА». Дочірнє підприємства швейцарської груп компаній Palma group,, Киев (дистриб'юторська компанія - лідер ринку по харчовим інгредієнтам, будівельної хімії для ЛФМ і будівельних сумішей)

Збільшення продажів, отримання нових часток ринку
Формування тривалих і плідних відносин з клієнтами,
Робота з великими виробниками, лідерами ринку в своїй категорії, ведення переговорів на рівні ЛПР.
Продажі (В2В), виявлення потреби і надання рішення, супровід угоди від моменту презентації продукту до моменту доставки на склад клієнта, технічна підтримка по продуктам.
Аналіз ринку, стратегічне планування, робота з постачальниками, позиціонування бренду

Торговий представник (архітектурний сегмент)

from 06.2010 to 03.2013 (2 years 9 months)
ТОВ «Текнос». ДП Фінської компанії «TEKNOS» OY», Вся Україна (Виробник рідких і порошкових фарб - преміум сегмент)

Завдання: Розвиток і просування продуктів компанії на українському ринку.
Організація збуту

Функціональні обов’язки: Формування клієнтської бази, залучення нових і утримання старих;

ведення переговорів на рівні ЛПР;

Продажі (В2В), здійснення технічної підтримки дилерам і архітекторам (проведення семінарів, коучинг), маркетингове та рекламне супроводження нового продукту (BTL реклама).

Аналітична робота: виявлення потреб DIY споживачів, аналіз конкурентоспроможності компанії на ринку ціноутворення, оптимізація бізнес-процесів; робота зі складом, ЗЕД (митниця).

Особисті досягнення:За 1 рік забезпечив роботу для 27 магазинів (точок продажів) по Україні

Директор київської філії (заступник генерального директора)

from 05.2007 to 06.2010 (3 years 1 month)
ТОВ «Аргесстрой.Інвест», Київ (офіційний дистриб'ютор в Україні, імпортер хімсировини і будівельної хімії)

Завдання: Завоювання певного сегменту на ринку хімічної сировини, і зміцнення позиції провідного дистриб'ютора на українському ринку

Функціональні обов’язки: Побудова і організація відділу продажів з «0» - start-up проект.
Ведення переговорів і укладення договорів, підтримання тривалих взаємовигідних відносин зі стратегічними клієнтами (формування лояльності клієнтів до компанії).
Організація взаємодії з дозвільними органами, участь в розробці стратегії підприємства, планування обсягів поставок, контроль виконання постачальниками договірних зобов'язань, мінімізація витрат, контроль розрахунків.
Продажі В2В, B2C, координування відділу продажів + регіональних відділень.
Робота зі складом, ЗЕД (митниця).

Особисті досягнення: За 1 рік оборотні кошти компанії збільшилися на 25%.

Менеджер відділу продажів (2001 - 2003). Начальник відділу продажів (2003-2007)

from 06.2001 to 03.2007 (5 years 9 months)
ТОВ «Альфа Аеротурвсеріс», Київ (Туризм)

Завдання: Розробка і просування нових туристичних продуктів, адаптованих для ринку України.

Функціональні обов’язки:
Контроль виконання планів продажів, аналіз і систематизація клієнтської бази, робота з корпоративними клієнтами, участь і організація міжнародних виставок, розробка цінової політики компанії.

Особисті досягненн:
Кар'єрне зростання, особисті контакти з іноземними туроператорами

Education

Национальный Авиационный Университет

Экономика управления (специалист диплом), Киев
Higher, from 1998 to 2003 (5 years 1 month)

Additional education and certificates

«Pucelik Consulting Group» - Организационный менеджмент. Секреты успеха.

Май, 2012 – 2 дня

Тренинговая компании InforManager - Методы активных продаж

Октябрь 2011

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • Комунікабельність
  • Техніки продажу

Language proficiencies

English — average

Additional information

Володіння іноземними мовами: англійська - вище середнього

Знання ПК:Windows XP: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet Explorer, Adobe


Мої сильні сторони: Мотивація іншихих людей, организація команди, націленість на результат, навички управленнія конфліктними ситуаціями, ціленаправленість, организованість

Інтересы та захоплення: Лиітература по саморозвитку, менеджменту, психології.

Хоббі: SMM Terget, лижний спорт.

Загальны цілі: Реалізація себе у досягненні проставлених задач

Водійське посвідчення категорія «Б» з 2000р.

Очікувана ЗП від: 45 000 грн

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: