Resume from October 13, 2022 PRO

Яна

Head of Customer Support

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Marketing manager & Customer support

from 10.2018 to 09.2019 (11 months)
Ven commerce, Київ (IT)

- подготовка маркетинговых материалов для рекламы: баннеры, GDN, видео-креативы, landing pages; stories Instagram, посты в ленту;
- Менеджмент имейл рассылок в Mailchimp;
- Подготовка и анализ опросов (Monkey Survey);
- Работа с инфлюенсерами (Инстаграм);
- Запуск новых продуктов на веб-сайте (контент, редактирование фотографий, перевод на английский и французский языки);
- Планирование постов, подготовка контента для IG-страниц (EN и FR);
- Поддержка клиентов (Zendesk) - электронная почта, телефонные звонки, онлайн-чат.
- Поддержка клиентов в Facebook и Instagram (чтение, ответы и анализ комментариев).

Программное обеспечение/инструменты: Magento, Jira, Zendesk, Photoshop, Premiere Pro, Canvas, Google Tag Manager, Google Optimize, Hootsuite и пр.
_________________________________
- preparing marketing materials for advertising: banners, GDNs, video creatives, landing pages; Instagram stories, scheduled posts;
- NL management in Mailchimp;
- Preparing and analyzing Surveys (Monkey Survey);
- Work with Influencers (IG Influencers campaign);
- Launching new products on website (seo optimized content, photo editing, english-french translation);
- Post planning, content for IG pages (EN and FR);
- Customer support (Zendesk) - email, phone calls, online chat.
- Customer support in Facebook and Instagram (reading, answering and analyzing comments).

Software/tools: Magento, Jira, Zendesk, Photoshop, Premiere Pro, Canvas, Google Tag Manager, Google Optimize, Hootsuite etc.

Project Manager

from 03.2018 to now (6 years 2 months)
Di develop, Vancouver (IT)

В мои обязанности входит:
Руководить командой менеджеров по работе с клиентами, дизайнеров и разработчиков.
Соблюдать сроки и качественное исполнение задач.
Проводить еженедельные встречи, на которых ассайню задачи на каждого, используя его сильные стороны.
Определить сильные стороны каждого сотрудника и использовать их на благо компании.
Обучать новых сотрудников.
Ставить технические задания дизайнерам и разработчикам для улучшения работы команды.
Выплачивать зарплату и компенсации сотрудникам, партнерам и клиентам.
Контролировать правильность ведения финансового учета.
_____________________________________
It is my responsibility to lead a team of customer support managers, designers and developers.
Follow deadlines and quality performance of tickets.
To hold weekly meetings on which I assign responsibilities to everyone, taking advantage of its strengths.
Identify the strengths of each employee and use them for the benefit of the company.
Educate new employees.
Prescribe technical specifications for designers and developers to improve the administrative panel.
Payment of salaries and compensations to employees, partners and clients.
Control of correct financial accounting.

Начальник Финансово-экономического депарамента

from 12.2016 to 12.2017 (1 year)
Автомобильный Дом Украина Мерседес Бенз, Київ (Auto business and auto service)

- Бюджетирование и мониторинг бюджета компании, анализ отклонений;
- анализ хозяйственной деятельности предприятия;
- Управление финансовыми потоками компании;
- Разработка стратегий оптимизации статей расходов с целью увеличения прибыли, устранения потерь и нерациональных затрат;
- Составление управленческой отчетности, финансовых планов, прогнозов, анализ финансово-хозяйственной деятельности компании;
- Работа с банками.
________________________
- Budgeting and monitoring of the company's budget, analysis of deviations;
- Analysis of economic activity of the company;
- Management of financial flows of the company;
- Development of strategies to optimize items of expenses in order to increase profits, eliminate losses and irrational costs;
- Drawing up management accounts, financial plans, forecasts, analysis of financial and economic activities of the company;
- Work with banks.

Event Manager

from 04.2016 to 10.2019 (3 years 6 months)
Vaganova Wedding Agency, Київ (Организация ивентов)

организация мероприятий:
придумывание концепций, идей, сценариев;
составление смет и календарных графиков;
подбор помещения, реквизита и необходимого персонала;
организация всего необходимого для участников и гостей;
отчет и оценка эффективности проведения мероприятий;
привлечение подрядчиков и управление их работой.

Экономист

from 09.2013 to 12.2016 (3 years 3 months)
Автокапитал ЧАО, Київ (Импорт автомобилей и запчастей)

Контроль и составление отчетности по денежным потокам компании; краткосрочное и долгосрочное финансовое планирование; составление финансово-экономических отчетов; помощь в составлении бюджета компании; расшифровка и анализ строк финансовой отчетности; ежедневный контроль и прогнозирование финансового результата предприятия за месяц; контроль дебиторской и кредиторской задолженности, составление отчетов по выручке, распределению затрат, фактической маржинальности/доходности/курсах продаж; работа с банками и страховыми - валютные операции, балансовые справки, расчетные счета; прочие отчеты, расшифровки и оперативные своды данных по запросам отделов.

Education

Vadim Hetman Kyiv National Economic University

International Economics and Management, International Business, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Курсы Главного Бухгалтера "Курсор"

2015, 4 мес.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet 1C Internet User MS PowerPoint MS Outlook Email Adobe Photoshop Internet Explorer Outlook Express Работа с оргтехникой Opera Google Chrome Jira Safari Microsoft Dynamics AX Adobe Premiere Pro Google Google Tag Manager OLAP Magento Zendesk Express Canvas Google Optimize Hootsuite

Language proficiencies

  • English — fluent
  • French — above average

Additional information

English — C1
French — B2

Tests, examinations

2015
Chief Accountant
Chief Accountant, Training Center "Cursor"
2012
Attestation de niveau en français
Alliance française de Nice, B2
2009
Diplôme d`études en langue française
La Commission nationale du DELF et du DALF, B2
2009
First Certificate in English (FCE)
University of Cambridge (ESOL Examinations), (Council of Europe Level B2)
2008
Diplôme d`études en langue française
La Commission nationale du DELF et du DALF, B1

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: