Resume from April 23, 2024 PRO

Ірина

Економіст, фінансист, бухгалтер

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City of residence:
Obukhiv
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Завідувач складського господарства

from 02.2010 to now (14 years 3 months)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", м. Обухів (Лісова промисловість, лісообробка)

•Здійснюю керівництво виробничо-господарською діяльністю складського господарства.
•Стежу за наявністю і справністю протипожежних засобів, станом приміщень, обладнання і інвентарю на складі.
•Очолюю роботи, які включають приймання, зберігання і видавання товарно-матеріальних цінностей, раціональне їх розміщення у приміщеннях і на майданчиках, додержання режиму зберігання.
•Забезпечую складання, зберігання товарно-матеріальних цінностей.
•Забезпечую правильне оформлення складських операцій і здавання первинних прибутково-видаткових документів.
•Проводжу інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей і ревізій.
•Беру участь у розробленні і впровадженні заходів щодо підвищення ефективності роботи складського господарства, скорочення витрат на транспортування й зберігання товарно-матеріальних цінностей, та своєчасних засобів обчислювальної техніки, комунікацій та зв'язку.
•Керую працівниками складу.
- Проводжу підбір кандидатури на вакантне місце, навчання робітників по затвердженій програмі з наступною перевіркою знань, атестацією та оформленням документації,з стажуванням на робочому місці.
- Складаю графік щорічних відпусток працівників.
- Оформляю лікарняні листи, веду табельний облік, вчасно оформляю і надаю в бухгалтерію первинні документи на оплату праці.
- Організовую своєчасну, належним чином оформлену заміну тимчасово відсутнього матеріально-відповідального працівника (на період його відпустки, хвороби, переведення, переміщення, звільнення і т.ін.)
- Оформляю службові записки та розпорядження про покладання тимчасових обов’язків на працівників.
- Веду облік надходження в складське господарство товарно-матеріальних цінностей, списання в системних програмах на ПК, в кінці місяця роблю звірку по оборотній відомості та списання, для здачі звітів в бухгалтерію.
- Організовую проходження медичного огляду, навчання, інструктаж, перевірку знань, та допуску до відповідних до робіт, виконання вимоги нормативно-правових актів з охорони праці.
- Розробляю інструкції на робочі місця працівників складського господарства, вчасно вношу в них необхідні зміни та затверджую у встановленому порядку.
- Розробляти інструкції з охорони праці в складському господарстві, вчасно вношу в них необхідні зміни та затверджую у встановленому порядку.
- Проводжу первинний, повторний, позаплановий інструктажу і навчання персоналу безпечним прийомам роботи ведення документації, необхідної при проведенні інструктажу з наступною перевіркою знань, атестацією та оформленням документів.

Старший комірнник

from 01.2002 to 02.2010 (8 years 1 month)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", Обухів (Виробництво та продаж паперово-целюлозної продукції)

Комірник

from 10.2000 to 01.2002 (1 year 3 months)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", Обухів (Виробництво та продаж паперово-целюлозної продукції)

•Приймала товарно-матеріальні цінності по якості, кількості і розміщати на складі.
•Перевіряла цілісність товару.
•Забезпечувала правильне збереження товару і належний товарний вигляд.
•Відбирала і видавала товар замовникові згідно видаткових накладних.
•Забезпечувала швидке і якісне обслуговування замовників.
•Вела облікову складську документацію й оформляти видаткові накладні.
•Приймала участь в інвентаризації товару на складі.

Бухгалтер

from 10.1999 to 10.2000 (1 year)
Комерційно-будівельна фірма "Інбуд", Обухів (Продаж будівельних матеріалів)

•Складала та приймала до обліку первинні документи, систематизувала інформацію, відображену в цих документах.
•Здійснювала наявність та рух грошових коштів та грошових документів у касі підприємства, а також працювала з клієнт банком з грошовими коштами, що знаходились на поточних рахунках у національній валюті
•Вела розрахунки з постачальниками та підрядниками, покупцями і замовниками, дебіторами й кредиторами;
•Нараховувала заробітну плату, виконувала інші розрахунки з працівниками, громадянами та юридичними особами відповідно до чинного законодавства.
•Брала участь у проведенні інвентаризації активів та зобов'язань.
•Вела аналітичний облік у розрізі об'єктів позабалансового обліку.

Вчитель

from 09.1993 to 10.1999 (6 years 1 month)
Обухівська середня школа №3, Обухів (Освіта, наука)

Education

Київський славістичний університет

Магістр з фінансового менеджменту, Київ
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Післядипломна освіта

Організація бухгалтерського обліку, банківське обслуговування, податки та обов'язкові платежі., Обухів
Specialized secondary, from 1994 to 1995 (1 year 11 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint 1С:Підприємство MS Outlook Windows Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою MS Access Opera Outlook Express Mozilla Firefox Робота з факсом 1С ЗУП Google Chrome Електронна звітність Нарахування зарплати Ведення звітності Продаж 1С:Управління торгівлею 1С:Торгівля і склад Операційні системи Управлінські навички Google Express

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Готова до нових знань та підвищення кваліфікації, витривала, стійка до стресових ситуацій. Швидко навчаюсь, пристосовуюсь до різних умов, легка на підйом. Шукаю роботу в дружній та професійній команді для вдосконалення своїх навичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: