Resume from May 7, 2024 PRO

Yana

Операційний директор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор та керівник проєкту

from 01.2023 to 03.2024 (1 year 2 months)
Благодійний проєкт, Анталия (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Менеджер HIVE DUTY (department of one of the restaurants )

from 04.2022 to 01.2023 (9 months)
Village Ribby Hall( відомий 5-зіркового курорту в Англії), Preston (Готельно-ресторанний бізнес)

Як заступник General Manager відповідала за повсякденну роботу ресторану The HIVE ,та всі операційні процеси .
Допомогала команді керівництва в досягненні операційних цілей бізнесу та забезпечувала жорсткий контроль над витратами відповідно до прибутків і збитків.
Переконувалася, що всі цілі та стандарти компанії щодо охорони праці та безпеки харчових продуктів досягнуті.
Відповідала за контроль виконання усіх стандартах «обслуговування, впродовж усієї роботи та разом із командою керівництва; продовжувала вдосконалювати загальні професійні стандарти.
Ефективно спілкувалась з усіма сферами загального бізнесу, щоб сприяти високим стандартам у Ribby Hall Village.
Переконувалась, що HIVE працює з максимальним потенціалом

Керуючий готелем

from 03.2020 to 02.2022 (1 year 11 months)
California 5*, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

-взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами контроль розробки фірмового стилю та сайту закладу
- розробка маркетингової стратегії, стратегії ціноутворення та продажу закладу,
- взаємодія з постачальниками та підрядниками
-розробка внутрішньокорпоративних стандартів систем навчання, мотивації та атестації персоналу, проведення тренінгів з сервісу, етикету, продажу, розробка штатного розкладу, комплексу положень та посадових інструкцій, організація технологічних процесів відпрацювання системи взаємодії служб підрозділу.
-активна презентація готелю на майданчиках online бронювання, підвищення рейтингу та оцінки закладу, обробки відкритих джерел даних, адресних розсилок, просування в соціальних мережах, спеціальні заходи та пропозиції;
-планерки, щоденні та щомісячні форми звітності, календарне планування, визначення необхідного обсягу продукції, контроль за якістю виконання робіт.
-котроль фінансових потоків, підвищення рівня лояльності та задоволеності гостей.
- забезпечення прибутковості підприємства
- робота в преміум сигменті, з VIP гостями.
Володію стандартами роботи всіх служб готелю та ресторану (НАССР)

Директор з бронювання та продажу

from 03.2018 to 03.2020 (2 years)
Apartments&Hotels, Tel-Aviv (Туризм)

-Повне супроводження гостей від пошуку до виселення.
- Організація, контроль та координація роботи.
персоналу (менеджерів бронювання).
- Контроль ведення звітності з бронюванням.
- контроль потокового та перспективного завантаження готелю.
- Контроль оплати готельних послуг агентами та корпорантами, гостями.
- Контроль інформаційного наповнення каналів збуту.
- формування бази даних існуючих партнерів та потенційних клієнтів.
- аналіз роботи туристичних агенцій, зустрічі з представниками та розробка плану оптимізації співробітництва
- робота з Booking.com, Expedia Group ,Agoda,Airbnb , Tripadvisor.
контроль за наповненням сайту, моніторинг конкурентів, робота в extranet, документообіг
- просування та реклама сайту в Google Ads, Яндекс.Дірект.
-Створення та ведення соц.сторінок, просування та таргетована та контекстна реклама.
- формування тарифів готелю, розробка спеціальних
пропозицій.
- робота з договорами (агентськими, корпоративними), укладання договорів.
- робота з провайдером GDS. Розробка пропозицій, цін, документообігу.
- Вирішення конфліктних ситуацій з партнерами, гостями.

Керуючий рестораном

from 11.2015 to 01.2018 (2 years 2 months)
Patio de Fiori (ресторан высокої кухні ), Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

-створення концепції ресторану
-розробка бізнес плану ресторану, розробка та опрацювання основного та сезонного меню.
- складання винної карти
-оформлення дозвільних документів
-підведення комунікацій
-контроль будівельно-оздоблювальних робіт на всіх етапах
-закупівля механічного, електромеханічного та проміжного обладнання
-пошук та відбір постачальників
-впровадження програми обліку підприємства
-створення калькуляційних та технологічних карт.
-управління персоналом (пошук, відбір, адаптація та орієнтація, навчання, мотивація персоналу, оцінка роботи та кар'єрний розвиток співробітників).
-ведення та робота з клієнтською базою
-пошук корпоративних клієнтів
-контроль якості роботи всіх підрозділів підприємства
-контроль документообігу підприємства, проведення аналізів (АВС тощо)
-збільшення продажів та продуктивності, планування бюджету
-підприємства, контроль за виконання всіх статей бюджету.
-проведення тренінгів для персоналу.

Директор готельно -ресторанного комплекса

from 05.2011 to 10.2015 (4 years 5 months)
Готель -ресторан "Святоград ", Святогірськ (Готельно-ресторанний бізнес)

персоналу
- Організація безперебійної роботи з постачальниками
- економічне планування
- Складання фінансової звітності
- організація та координація роботи підприємства
- рекламна компанія (розробка та впровадження)
- вирішення питань із перевіряючими органами
- Отримання необхідної документації для роботи підприємства
- Підвищення рівня обслуговування
- пошук нових рішень для залучення клієнтів
- робота із залучення нових тур.операторів
-організація та контроль роботи ресторану
-розробка меню
-Контроль роботи бухгалтерії: надходження коштів та рівень продажів;
-Робота з документообігом (розробка посадових інструкцій, технологій, первинних документів)
-Розробка та організація системи звітності щодо виконання планових економічних показників (обсяг продажів за окремими позиціями асортименту; обсяг продажів на офіціанта; середній чек на гостя/стіл, середній чек від загального обсягу продажів на офіціанта; і т.д.)
- Надання місячних звітів засновникам закладу.
-Досягнення: Організація роботи ресторану "з нуля"

Адміністратор готельно- туристичного комплекса

from 02.2009 to 05.2011 (2 years 3 months)
Готельно рестораний комплекс "Святоград", Святогірськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Посадові обов'язки та досягнення:
Обов'язки:
- прийом та розселення, а також супровідна робота з гостями;
- бронювання, продаж готельних та додаткових послуг;
- робота з обслуговуючим та технічним персоналом;
- контроль та якість прибирання номерного фонду (готельні номери та котеджі на території комплексу) та своєчасним його наданням;
- взаємодія з роботою ресторану та контроль якості обслуговування гостей готелю;
- контроль та облік миючих засобів та інвентарю готелю (робота з пральною, постачальниками тощо)
Досягнення: отримання посади керуючого директора готелю та ресторану.

Education

Донбаська державна машинобудівна академія

Менеджмент, Донецьк
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Additional education and certificates

Kyiv -Mohyla Business School

(2016,3 месяца)

Курси готельєрства Костянтина Харського

6 месяцев

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS Outlook Adobe Photoshop R-Keeper КОМПАС iiko Booking.com Expedia OtelMS

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Polish — beginner

References

Попов Вячеслав Вячеславович

Попов Вячеслав Вячеславович

Власник, Готельно рестораний комплекс "Святоград "

Contact details are hidden

Additional information

Про мене:
Стриманість в емоціях, енергійність, розважливість, комунікабельність, об'єктивність у прийнятті рішень, схильність до новаторства, хороші організаторські та лідерські здібності, висока працездатність, грамотна мова, аналітичний склад розуму, ініціативність, активна життєва позиція, оптимізм.
Про себе; спорт, подорожі, читання літератури. Шкідливих звичок не маю. Водійські права категорії В, особистий автомобіль.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: