Resume from May 11, 2021

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6095481

Керівник адміністративного відділу

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з адміністративної та комерційної роботи офісного центру

from 07.2010 to now (13 years 10 months)
Нерухомість

Кваліфікація та професійні навички:
•Ефективне керування сервісними підрядними організаціями;
•Досвід організації, контролю та приймання ремонтних робіт офісних приміщеннь;
•Досвід підбору постачальників, організації закупок;
•Досвід ведення переговорів;
•Досвід підготовки договірної документації, ділового листування;
•Ефективна робота зі зверненнями, досвід вирішення конфліктних ситуацій;
•Досвід розробки внутрішніх інструкцій та режимних документів офісного центру.
Функції:
•Управління сервісними підрядними організаціями (прибирання, ремонтні роботи, охорона, обслуговування мереж);
•Організація своєчасного якісного експлуатаційного обслуговування орендованих приміщень та будівлі офісного центру;
•Організація ремонтних робіт в приміщеннях офісного центру, контроль якості та термінів виконання робіт;
•Облаштування та підтримка естетичного та функціонального простору офісу компанії та загальних площ офісного центру;
•Робота з постачальниками та організація замовлень витратних матеріалів (продукти харчування, канцелярія, предмети інтер'єру);
•Ефективна робота зі зверненнями орендарів, досвід вирішення конфліктних ситуацій;
•Аналіз кон’юнктури ринку оренди комерційної нерухомості Києва, розробка цінової політики компанії;
• Ведення перемовин з потенційними та поточними орендарями, презентація вакантних приміщень;
•Організація процесу укладення та переукладення договорів оренди та угод, складання та погодження договорів та угод з орендарями;
•Контроль дотримання платіжної дисципліни орендарями;
•Підготовка офіційної супутньої документації компанії (актів, листів, протоколів, тощо), ділове листування.

Менеджер відділу продаж та маркетингу по продуктам ABBYY (країни східної Європи)

from 01.2007 to 01.2010 (3 years)
ABBYY Ukraine, Київ (IT)

•Складання планів маркетингових заходів у регіоні, їх реалізація та оцінка результату;
•Укладення партнерських договорів та угод;
•Продаж товарів в партнерській мережі, організація та контроль логістики;
•Контроль взаєморозрахунків з партнерами.

Education

Національний Авіаційний Університет

Менеджмент та управління, менеджмент організацій, Київ
Higher, from 1999 to 2003 (3 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Project ABBYY FineReader Договірна робота Microsoft Dynamics AX ABBYY Ефективне керування сервісними підрядними організаціями Переговорні навички Облаштування та підтримка офісного середовища Організація корпоративних заходів Розробка та впровадження внутрішніх інструкцій компанії Організація та контроль виконання ремонтних робіт

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Особисті якості:
Цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, самоорганізованність, вміння знаходити спільну мову з різними людьми.

Захоплення:
Малювання, дизайн інтер’єрів. Дотримуюсь активного способу життя.

Водійське посвідчення категорії В. Водійський стаж 11 років.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: