Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2021

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6095481

Керівник адміністративного відділу

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адміністративної та комерційної роботи офісного центру

с 07.2010 по наст. время (13 лет 10 месяцев)
Нерухомість

Кваліфікація та професійні навички:
•Ефективне керування сервісними підрядними організаціями;
•Досвід організації, контролю та приймання ремонтних робіт офісних приміщеннь;
•Досвід підбору постачальників, організації закупок;
•Досвід ведення переговорів;
•Досвід підготовки договірної документації, ділового листування;
•Ефективна робота зі зверненнями, досвід вирішення конфліктних ситуацій;
•Досвід розробки внутрішніх інструкцій та режимних документів офісного центру.
Функції:
•Управління сервісними підрядними організаціями (прибирання, ремонтні роботи, охорона, обслуговування мереж);
•Організація своєчасного якісного експлуатаційного обслуговування орендованих приміщень та будівлі офісного центру;
•Організація ремонтних робіт в приміщеннях офісного центру, контроль якості та термінів виконання робіт;
•Облаштування та підтримка естетичного та функціонального простору офісу компанії та загальних площ офісного центру;
•Робота з постачальниками та організація замовлень витратних матеріалів (продукти харчування, канцелярія, предмети інтер'єру);
•Ефективна робота зі зверненнями орендарів, досвід вирішення конфліктних ситуацій;
•Аналіз кон’юнктури ринку оренди комерційної нерухомості Києва, розробка цінової політики компанії;
• Ведення перемовин з потенційними та поточними орендарями, презентація вакантних приміщень;
•Організація процесу укладення та переукладення договорів оренди та угод, складання та погодження договорів та угод з орендарями;
•Контроль дотримання платіжної дисципліни орендарями;
•Підготовка офіційної супутньої документації компанії (актів, листів, протоколів, тощо), ділове листування.

Менеджер відділу продаж та маркетингу по продуктам ABBYY (країни східної Європи)

с 01.2007 по 01.2010 (3 года)
ABBYY Ukraine, Київ (IT)

•Складання планів маркетингових заходів у регіоні, їх реалізація та оцінка результату;
•Укладення партнерських договорів та угод;
•Продаж товарів в партнерській мережі, організація та контроль логістики;
•Контроль взаєморозрахунків з партнерами.

Образование

Національний Авіаційний Університет

Менеджмент та управління, менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 1999 по 2003 (3 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Project ABBYY FineReader Договірна робота Microsoft Dynamics AX ABBYY Ефективне керування сервісними підрядними організаціями Переговорні навички Облаштування та підтримка офісного середовища Організація корпоративних заходів Розробка та впровадження внутрішніх інструкцій компанії Організація та контроль виконання ремонтних робіт

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Особисті якості:
Цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, самоорганізованність, вміння знаходити спільну мову з різними людьми.

Захоплення:
Малювання, дизайн інтер’єрів. Дотримуюсь активного способу життя.

Водійське посвідчення категорії В. Водійський стаж 11 років.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: