Resume from May 19, 2020 PRO

Анна

Діловод, спеціаліст з документообігу, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City of residence:
Boryspil
Ready to work:
Boryspil, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату адміністрації

from 06.2010 to 03.2020 (9 years 9 months)
Бориспільська районна державна адміністрація Київської області, Борисполь (Місцевий орган державної виконавчої влади)

1. Контроль за дотримання управліннями, відділами, статурними підрозділами райдержадміністрації вимог інструкції з діловодства, регламенту райдержадміністрації та національних стандартів.
2. Реєстрація та технічна обробка вхідної, вихідної, нормативно-розпорядчої документації в системі електронного документообігу «АСКОД» за допомогою персонального комп»ютера.
3. Технічний контроль за строками проходження і виконання службових документів, що надійшли до райдержадмінісрації.
4. Відправка вихідної кореспонденції адресатам.
5. Дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу.
6. Виявлення факту порушення виконавської дисципліни та підготовку відповідних доповідних записок про вжиття заходів до порушників виконавської дисципліни.
7. Оперативний пошук документів в системі електронного документообігу «АСКОД».
8. Здійснення електронного зв»язку з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності.
9. Виконання доручень голови районної державної адміністрації, І-го заступника та заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації та начальника відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату районної державної адміністрації.
10. Здійснення підготовки документів та оформлення справ для здачі на державне зберігання.
11. Організація роботи з архівними документами, забезпечення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передачі в архів, проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання, підготовка справ до передачі у відділ архівної справи та реєстраційних дій райдержадміністрації.
12. Організація нагляду за станом збереження документаційного фонду установи в електронній формі та користування ним, здійснення пошуку документів, виготовлення та видачу необхідних копій документів (в т.ч. архівних копій).
13. Здійснення інформаційно-довідкової роботи з документами, оперативний, інформаційний обмін з використанням службової пошти.

Education

Київський національний університет культури і мистецтв

Спеціальність – документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація – документознавець, менеджер в органах державного управління і влади, Киев
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

Користувач Internet Робота з оргтехнікою АСКОД СЕД

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: