Resume from April 29, 2024 PRO

Александр

Заступник директора, бухгалтер, керуючий, економіст, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер, директор, фінансовый директор, менеджер, юрист, економіст, постачання, продаж

from 08.1999 to now (24 years 9 months)
разные, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Бухгалтерський та фінансовий обік, підготовка та здача звітів до контролюючих органів, складання договорів, листів, бізнес-пропозицій, статутів... Внесення змін в установчі документи. Ведення переговорів. Здійснення роботи з органами місцевої влади та комунальними службами. Реєстрація суб'єктів господарської діяльності та неприбуткових організацій. Оформлення документації під будівництво та права власності на землю та житло. Робота з банками по обслуговуванню кредитних ліній. Інша супутня робота, пов'язана з забезпеченням бізнес-процесу.

Education

Університет ДФС України

Юридичний, юриспруденція, Ірпінь
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 8 months)

Заочно

Університет ДФС України

Обліково-економічний, економіст, бухоблік і аудит., Ірпінь
Higher, from 1993 to 2000 (6 years 8 months)

Очна форма

Additional education and certificates

курсы по 1С:Предприятие

2008, 2 месяца

НЦ "Курсор", WEB- дизайн, SEO

2013, 6 месяцев

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Договори, право власності, дозволи

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Сімейний стан: розлучений, виховую доньку.

Освіта: Вища економічна, вища юридична.
1993 – 1996 р. - Iрпінський індустріальний коледж, м.Ірпінь, Київська область;
1996 – 2000 р. - Український фінансово-економічний інститут, м.Ірпінь, Київська область.
2006 – 2012 р. – Національний університет ДПС України, м.Ірпінь, Київська область.

Спеціалізація: економіка, фінанси, банківська справа, страхування, бухгалтерський облік та аудит, юриспруденція.

Депутат Ірпінської міської ради V скликання (2006-2010)

Робота у минулому:

1999 – 2000 Бухгалтер, ВАТ «Ірпіньмаш», м. Ірпінь
2000 - 2003 Головний бухгалтер, МП «ЕЛТА», м.Ірпінь
2001 – 2002 Головний бухгалтер, ДП «Дирекція по реструктуризації гірничорудних підприємств Кривбасу», Міністерство промислової політики України, м. Київ
2003 – 2006 Головний бухгалтер, ТОВ «Фірма «Перемога-ТБМ», м. Ірпінь
2006 – 2007 Фінансовий директор, ТОВ «Біоматриця», смт. Боро-дянка.
2008 – 2011 Начальник відділу комплектації, КП «Ірпіньжитлоінвест-буд», м. Ірпінь
2008 - 2016 Директор, ПП «Рідекс» (співвласник), м.Ірпінь.
2014 Начальник відділу забезпечення виборчого штабу, начальник відділу польової агітації кандидата в депутати до Київської міськради на виборах до Київської міськради, м.Київ
2014 - помічник директора ТОВ "Кооперативний-Альянс", м.Ірпінь.
2014 - 2015Менеджер зі збуту товарів продуктової групи, ТОВ «Торговий дім «Картель», м.Київ
2016 - 2017 Агент з продажу нерухомості, ТОВ «Київ-Ріелті», м.Київ
2011 - т.ч. фінконсультант, ТОВ "ЕУЛайф Груп".
2019 - 2020 провідний економіст відділу договірної роботи з учасниками ринку (електричної енергії) ПрАТ "Укргідроенерго", м. Вишгород.

Функції: Організація та бухгалтерський облік від реєстрації первинних операцій та до складання та здачі звітності. Робота з банківськими установами, Держказначейством, дозвільними установами. Реєстрація та перереєстрація юридичних та фізичних осіб, громадських організацій та друкованих видань. Внесення змін в установчі документи, складання договорів і т.і. Погодження технічної документації на будівництво.
Складання договорів з учасниками ринку електричної енергії (РДД, гарантованим покупцем...). Складання графіків відпуску електрчної енергії (Base, Peak, Offpeak, Holiday peak). Ведення різної аналітичної роботи, пов.язаної з роботою ринку електроенергії.
Сфери обліку – торгівля, надання послуг, виробництво, електроенергетика.

Персональні навички та знання:
•Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач;
•великий досвід супроводу оборудок, підготовки документів;
•знання програми «1С: Бухгалтерія»;
•досвід: подачі звітів в контролюючі органи м Києва, Міністерство промислової політики України, Рахункову палату України, НКРЕКП, роботи з землевпорядними організаціями, органами місцевої влади з приватизації нерухомого майна;
•досвід реєстрації «під ключ» та перереєстрації юридичних, фізичних осіб, громадських організацій, друкованих видань;
•досвід роботи з новим ринком електроенергії;
•відповідальність, комунікабельність, здатність швидко навчатись.

Інше:
Маю власний автомобіль, посвідчення водія (Категорія B, B1). Можливі відрядження.
Зйомка у 2014 р. в якості консультанта на телеканалі «1+1» у програмі «Сніданок з 1+1» на тему «Страхування життя».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: