Крістіна
Менеджер з продажу, 10 000 UAH
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 22 years
- City of residence:
- Uzhhorod
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6135806
Work experience
Production manager
from 06.2022 to 09.2022
(3 months)
Allan Lloyds, Ужгород (World's leading provider of niche business conferences across multiple industries)
Responsibilities:
• Organize the conferences within the established time-frame
• Understand the target market, create and plan an engaging conference agenda
• Constantly research for potential presentation and workshop topics that are relevant, interesting, leading-edge topics
• Contact and invite relevant speakers, influential industry figures that will attract paying delegates, thus ensuring the event success and profitability
• Build relationships with industry experts to validate topics, gain more insights about the industry, or to stay networked
• The Conference Producer uses mainly the telephone and e-mail to communicate with the speakers and resource persons throughout the production cycle
• Liaises with the marketing team to provide the marketing brief and the necessary updates for the marketing campaign
• Assists in the logistic planning of the events
• Participates at the event to ensure the smooth running of the conference
Портьє
from 05.2021 to 08.2021
(3 months)
Готель "Ужгород", Ужгород (Hotel and restaurant industry)
Контроль своєчасної виплати заборгованостей з боку поселених громадян (за проживання і доп. послуги).
Всі операції, пов'язані з перевіркою документів заселених гостей (дозвіл на заселення по пред'явленню паспорта, оформлення всіх необхідних документів, дотримання паспортного режиму).
Контроль руху номерного фонду, підготовки номерів до заселення своєчасно, дотримання правил, які встановлені в готелі, які проживають.
Ведення документації та здача звітів в бухгалтерію.
Взаємодія з проживаючими людьми: видача / отримання ключів від номерів, а також їх зберігання поза використання, інформування гостей про наявність додаткових платних і безкоштовних послуг і їх надання.
Education
EU Business School
Tourism and management, Barcelona
Unfinished higher, from 2021 to 2024 (3 years)
Ужгородський національний університет
Міжнародні економчні відносини. Прикладна лінгвістика., Ужгород
Unfinished higher, from 2020 to 2025 (5 years)
Заочна форма навчання.
Language proficiencies
- English — advanced
- Spanish — average
- Slovak — advanced
- German — average
More resumes of this candidate
Uzhhorod
K Kristina Perebziak 18.01.2002 Conference creator +38 066 840 84 35 88000, Uzhgorod Ukraine WEBSITE, PROFESSIONAL SUMMARY PORTFOLIO, I am responsible, proactive, stress-resistant, sociable and honest. My strengths...
Similar candidates
Менеджер по продажам (B2B, B2C, B2G)
25000 UAH, Remote, Odesa
Менеджер інтернет-магазину
Remote
Менеджер з продажу (тендери)
Remote, Zaporizhzhia
Оператор call-центру, менеджер з продажу
12000 UAH, Remote
Менеджер з продажу
Remote
Менеджер з продажу
Remote