Resume from May 27, 2024 PRO

Ольга

Директор підприємства

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Bucha, Hostomel, Irpin, Kyiv, Vyshhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник напрямку

from 10.2023 to 05.2024 (7 months)
Слов`янський комбінат м`ясопродуктів, ТОВ (Виробництво та продаж м'яса качки ТМ Славна качка), Слов'янськ (Сільське господарство, агробізнес)

- Побудова та розвиток напрямку промпереробки - виробництво та збут борошно м'ясо-косного качиного;
- Налагодження та опис бізнес-процесу;
- Налагодження потужностей виробництва;
- Розробка ТУ;- Розробка рецептур та калькуляций;
- Робота з державними лабораториями;
- Побудова збуту, заключення контрактів з промероробниками та дистрибуторами;
- Контроль та аудит складских залишків.
Окрім цього напрямку керувала напрямком збуту дистрибутори+оптовики м'яса качиного:
- Заключення договорів;
- Формування плану продажу;
- Контроль дебіторської заборгованності.

Керівник комерційного підрозділу та розвитку

from 10.2022 to 06.2023 (8 months)
"СП "Украфлора" ТОВ (імпорт квітів, рослин, декору, аксесуарів для флористики та садівництва), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Будування та контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад, маркетинг, бухгалтерія);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу та складу;
- Розробка посадових інструкцій та алгоритмів взаємодій комерційного, логістичного, складського підрозділів, маркетингу та бухглатерії;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;
- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, бизнес-клієнтами (флорісти, дизайнери), робота по озелененню з офіціними структурами (державні установи, банки тощо..), національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, цiноутворення, управління новими проектами та ассортиментом;
- Контроль дебіторської заборгованості

Проектні напрямки ЖКХ

from 04.2022 to now (2 years 2 months)
Бучанська міська рада, Буча (Державні організації)

- Проектна, громадська та адміністративна робота у напрямку ЖКХ с. Гаврилівка та інших населених пунктах Бучанського р-н;
- Робота по відновленню, капітальних ремонтів житлових будинків та комунікацій села після окупаційного періода 2022р.;
- Створення ОСББ;
- Виявлення потреб громади, складання звернняння, комунікація з органами місцевого самоврядування: головами селищ, відповідними структурними підрозділами Бучанської міської ради та керуючими компаніями;
- Пошук грандів та втілення програм е-відновлення;
- Пошук та комунікація з компаніями підрядниками

Керівник комерційного підрозділу

from 06.2020 to 09.2022 (2 years 3 months)
СI ЕЙЧ ЕР IМПОРТ ТОВ (Iмпорт та продаж замороженного м'яса та субпродуктiв), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій для комерційного, логістичного та складського підрозділів;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;
- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, заводами-переробниками, національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, цiноутворення, управління новими проектами та асортиментом;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу

Керівник відділу продажу

from 12.2015 to 06.2020 (4 years 6 months)
Комплекс Агромарс, ТОВ (http://www.agromars.com.ua/) (Виробництво та продаж м'яса птиці ТМ Гаврилівські курчата), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій за стандартами ХАССП;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль обсягів виробництва (посадка та забій птиці), продажу, цінової політики, маркетингових стратегій, стандартів документообігу;
- Контроль організації продажу продукції підприємства в національних та локальних мережах України, збільшення обсягів продажу, розширення існуючої клієнтської бази;
- Проведення річних переговорів та презентацій;
- Контроль фінансової дисципліни клієнтів;
- Контроль складських залишків готової продукції;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу

Education

Державна академія керівних кадрів культури та мистецтв

Менеджер-економiст, факультет - менеджмент, спецiалiст, Київ
Higher, from 2008 to 2009 (1 year)

Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Викладач музики та художньої культури, музично-педагогічний факультет Спеціаліст, Київ
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

Черкаське музичне училище

Черкаси
Secondary, from 1996 to 2002 (6 years)

Викладач фортепіано, концертмейстр, артист ансамблю, фортепіанний відділ, молодший спеціаліст

Knowledge and skills

Висока працездатність Уміння аналізувати Робота в команді Стратегічне планування Бізнес-планування Управління асортиментом Проведення презентацій Розвиток продажу Підбір персоналу Уміння планувати Планування бюджету Prozorro Укладання угод MS Excel Відкриття ТТ Продаж B2B ПК - впевнений користувач. Працюю в облікових програмах 1С САП EDIN Ведення переговорів Контроль дебіторської заборгованості Уважність Comarch EDI

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Системність у підходах вирішення завдань. Маю досвід управління основними бізнес-процесами підприємства: збут, закупка, виробництво, логістика, бухгалтерія, маркетинг, персонал. Досвід свіпраці з державними органами, державними лабораторіями, органами держстандарту, комунальними службами. Досвід проведення переговорів та тендерів. Досвід у розробці та налаштуванні облікових програм для оптимізації бізнес-процесів, впровадження та супровід електронного документообігу (EDI). Знання трудового та адміністративного законодавства. Досвід керування персоналом до 100 осіб. Вмію оперативно приймати рішення та нести відповідальність

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: