Resume from April 11, 2024 PRO

Алина

Менеджер ЗЕД, аналітик, логіст, спеціаліст відділу закупівель

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер відділу закупівель та логістики

from 06.2014 to now (9 years 10 months)
М Плюс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
•Забезпечення безперебійної роботи ланцюга постачання: замовлення, закупівля, зберігання та доставка;
•Керівництво відділом логістики постачання, навчання та розвиток персоналу, складання робочого плану, мотивація.
•Співпраця з усіма керівниками програм та відділів щодо планування закупівель в рамках проекту.
•Забезпечення належних умов зберігання товарів та дотримання інструкцій;
•Переговори та вибір постачальників, підтримка співробітників відділу постачання та менеджерів з питань переговорних процедур;
•Прогнозування фінансових потреб на основі казначейського прогнозу;
•Нагляд за управлінням зберіганням та контролем запасів, складських операцій, забезпечення точного ведення обліку;
•Управління міжнародними поставками, координація отримання дозволів на імпорт/транзит для міжнародних перевезень та своєчасне митне оформлення.
Досягнення:
•Розробила нові схеми доставки імпортних товарів та стратегії розвитку підприємства / системи оцінки діяльності підприємства та формування бізнес-плану;
•Створення системи набору, навчання та адаптації нових співробітників.

Менеджер відділу забезпечення

from 09.2011 to 05.2014 (2 years 8 months)
«Рейкарц Атташе», г.Київ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов’язки:
•Робота із заявками з філій, відділень, адміністративних та технічних підрозділів;
•Організація та проведення закупівель необхідних матеріалів для готелів мережі;
•Контроль залишків на складах;
•Закупівля тмц у постачальників;
•Прийом та відпуск товарно-матеріальних цінностей на господарському складі;
•Списання, облік та переміщення ТМЦ;
•Формування звітів руху ТМЦ;
•Обробка первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
•Ведення складського обліку;
•Проведення інвентаризацій;
•Пошук постачальників та укладання договорів.
Досягнення:
•Успішно розробила схему доставки вантажів із мінімальним залученням логістів компанії;
•Розробила алгоритм аналізу та контролю митних платежів.

Керівник відділу закупівель

from 06.2009 to 09.2011 (2 years 3 months)
ТОВ «С Компьютер», Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Створення, координування та управління процесами, що відносяться до логістичних операцій, тендерів, укладанням контрактів, а також роботою із підрядними організаціями, перевізниками та брокерами;
•Контроль митного оформлення вантажів (імпорт, експорт, тимчасове ввезення/вивезення, транзит, тощо);
•Побудова та забезпечення ефективного функціонування системи прямого продажу через філії, що працюють в Одесі, Полтаві, Вінниці, Житомирі, Черкасах, Харкові;
•Координація закупівельного процесу та створення / надсилання заявок на закупівлю матеріалів та послуг з використанням SAP;
•Бюджетування та контроль витрат.
Досягнення:
•Успішне виконання планових показників за обсягом продажів, повернення коштів, кількісної та якісної реалізації всіх ТМ товарного портфеля;
•Вдалось скоротити термін митного оформлення до кількох годин.

Заступник керівника відділу продажів

from 02.2007 to 06.2009 (2 years 4 months)
ТОВ ССістемс, Київ (IT)

Основні обов’язки:
•Планування обсягів продажів товарів та контроль роботи виробництва;
•Переговори з замовниками: вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами;
•Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації).

Менеджер з продажу

from 10.2002 to 01.2007 (4 years 3 months)
ТОВ Ост, Київ (IT)

Робота з існуючою базою роздрібних та оптових покупців;
пошук нових оптових покупців;
Обробка та закриття заперечення клієнтів;
Ведення бази клієнтів у системі CRM

Менеджер з продажу

from 01.1998 to 09.2002 (4 years 8 months)
Піон, Ізмаїл (Роздрібна торгівля)

Робота з існуючою базою роздрібних та оптових покупців;
пошук нових оптових покупців;
Обробка та закриття заперечення клієнтів;
Ведення бази клієнтів у системі CRM

Education

Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Диплом фахівця «Викладач іноземних мов (англійська та німецька)», Ізмаїл
Unfinished higher, from 1993 to 1996 (3 years)

http://idgu.edu.ua/

Additional education and certificates

«Комплексний курс міжнародної логістики»

2019 год, 2 мес

«Курс митного брокера»

2017 год, 3 мес

«Курс Microsoft Office, Power Query, Power BI»

2020, 6 мес

Knowledge and skills

MS Excel Організація внутрішніх перевезень Ведення CRM Самостійне прийняття рішень Організованість Знання Інкотермс Уміння аналізувати Організація міжнародних перевезень Ведення переговорів з постачальниками Ларді-Транс Della

Language proficiencies

  • English — average
  • German — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: