Resume from April 19, 2024 PRO

Олена

Асистент керівника, помічник економіста, фінансиста, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Ассистент директора

from 07.2023 to 09.2023 (2 months)
ТОВ Екопюр, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Секретар керівника

from 09.2020 to now (3 years 8 months)
ТОВ «ХФК «Біокон», Київська область (Логістичний комлекс)

― прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
― прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
― складання листів, запитів й інших документів, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
― оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
― контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
― ведення контрольно-реєстраційної картотеки.
― прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
― створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
― забезпечення робочого місця керівника та підприємства необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
― організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
― підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення);
― організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
― виконання особистих доручень.
Займалася адміністративно-господарським забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур’єрів/водіїв/менеджерів.

Помічник керівника

from 08.2019 to 02.2020 (6 months)
рекламне агентсво ТОВ Плей Компани, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

― прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (телефон, електронна пошта тощо);
-аналіз ніші і постановка завдання;
-розробка макету і виконання завдання;
-оцінювання результатів;
-контроль виконання виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
― виконання особистих доручень.

Касир,бариста,офіціант

from 10.2015 to 07.2019 (3 years 9 months)
кондитерська Маша Кейк, Київ (діяльності ресторану)

-Замовлення та облік кави.
-Введення приходу продуктів та їх списання.
-Проведення інвентаризації.
-Формування робочих графіків для барист.
-Контроль якості кави.
-Навчання та контроль персоналу.
-Ведення переписку з гостями у соціальних мережах.
-Вирішення технічних питань.
-Розважування, пакування кави для покупців
-Прибирання та дезінфекція робочих поверхонь, очищення обладнання
-Робота з касовим апаратом
-Заповнення касової книжки
-Замовлення та одержання продуктів

Education

Національний Університет Харчових Технологій

Фінанси і кредит, Київ
Higher, from 2011 to 2014 (2 years 9 months)

Випускниця факультету "Фінанси та кредит" Національного Університету Харчових Технологій.Здобула кваліфікацію (магістра) у 2014 році.На протязі навчання було прохожденно практику в "Родовід банк"

Київський Енергетичний Колледж

Фінанси і кредит, Київ
Specialized secondary, from 2008 to 2011 (2 years 9 months)

здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з фінансів

Additional education and certificates

Банк Русский Стандарт,. Оріентація на клієнта

2012,1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Робота з оргтехнікою

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — average
  • Russian — above average
  • German — beginner

Additional information

Навички:
здатності до міжособистісного ділового спілкування;
організація і планування робочого часу;
уважність до дрібниць;
здатність до навчання і сприйняття інформації;
аналізаторскі здатності, необхідні для знаходження;
прояв тактовності й толерантності;
творчий підхід.
Завжди закінчую те,за що беруся.Поважаю чужу думку,йду на компроміси,але вмію відстоювати й власне бачення.Люблю цифри та все,що з ними пов'язано.До роботи ставлюся з максимальною віддачею.Хочу працювати в дружньому колективі,де усі поважають один одного.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: