Resume from May 8, 2024 PRO

Юлія

Адміністративний секретар, помічник керівника, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 09.2022 to 05.2024 (1 year 8 months)
КС, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обовʼязки: ведення протоколів робочих нарад та подальший контроль виконання завдань. Контролювання своєчасної подачі звітності персоналом. Кадрове діловодство (накази про прийом та звільнення, табель робочого часу) За необхідністю пошук персоналу, закривала вакансії: hr-менеджер, менеджер ЗЕД, менеджер з закупівель. Замовлення канцтоварів, кави та ін. для життєдіяльності офісу. Організація корпоративів. Виконання особистих доручень керівника. Ведення календаря керівника. Робота в СЕД «Тезіс»

Технік, фахівець

from 12.2011 to 08.2022 (10 years 8 months)
ВП "Запорізька атомна електростанція"/договірне управління, Енергодар (Енергетика)

Обовʼязки: внесення змін в посадові інструкції персоналу, документальний супровід комісії з перевірки знань з ОП, ПБ, РБ. Оформлення організаційно - розпорядчої документації на вимогу керівника. Робота в програмах «САД-Дело», ПК «Універсал», реєстрація договорів.

Education

Харківська національна академія міського господарства

Містобудівельний факультет/Технічне обслуговування, ремонт та реконструкція будівель та споруд, Харків
Higher, from 2003 to 2007 (4 years)

Additional education and certificates

Оператор компʼютерного набору

2008 рік, 6 місяців

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Уміння працювати в режимі багатозадачності Відповідальність Привітність Ведення звітності Документообіг

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: