Resume from April 30, 2024 PRO

Юлія

HR-директор, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Bucha, Irpin, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з підбору перосоналу

from 08.2021 to now (2 years 9 months)
ТОВ "Макроплюстрейдинг", Київ (Роздрібна торгівля)

* формування та розміщення вакаечій на job ресурсах
* пошук та підріб персоналу за відповідними параметрами
* обробка не меньше 100 потенційних кандидатів на день
* проведення первинної співбесіди з кандилатом
* проведення вторичних співбесід і оцінка притаманних канлидату якостей та ефективності, проможності працювати
* написання рекомендаційний листів
* написання посадових інструкцій
* щотижневе написання керівництву звітів.
* розробка стратегій по ефективному підбору персоналу.
* розробка та впроваддення системи мотивації, проведення тренінгів иа навчання персоналу.
У моєму кейсі закриття багатьох вакансій: рекрутери різних напрямків (роздрібна торгівля, ІТ, офісні працівники) менеджер ЗЄД, менеджери з продажу, керівники різних ланок та підрозділів, комерційний директор, офіс менеджери, провідний бухгалтер, головний бухгалтер та багато інших.
За період роботи у компанії опанувала багато навичок і здібностей зв"язаних з підбором персоналу. У теперішній час
підбір персоналу дуже спеціфічний (деталі по телефону) але завжди намагаюсь проникнутись повністю і якнайшвидше закрити наявні вакансії. Застосовую різні методи та способи. З гегкістю їх застосовую у теперішній час. У компанії працюю на посаді hrдиректора, але займаюсь і підбором персрналу. Контролюю всі процеси від первинної співбесіди до підписвння контракту.
З легкістю справляюсь з поставоенними задачами. Цілеспрямована, настроенна на позитив на на найкращий результат, прецелюбна. Якщо робота мені залюбки буду працювати більше відведенного часу на результат. Маю навики визначення з першої співбесіди чи підходить нам кандидат.

Директор з персоналу

from 02.2020 to 08.2021 (1 year 6 months)
ТОВ " Фудпаксервіс", Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов"язки входило:
1. Формування та розміщення вакансій на різних сайтах та інтернет ресурсах.
2. Робота з базою потенційних кандидатів.
3. Первинна та вторинна співбесіда.
4. Написання чек листів для проведення співбесід для рекрутерів
5. Контроль за виконанням поставленних задач
6. Розробка, написання та впровадження мотиваційної системи роботи рекрутерів
7. Написання посадових інструкцій
8. Збір пакету документів по кандидату для оформлення, написання заяв та бланків та оформлення кандидата на посаду.
Підбір кандидатів: менеджери з продажу, оптової торгівлі, головний бухгалтер, директор віділу маркетингу, комерційний директор, офіс менеджери, CRM працівники, наладчики обладнання та інш.

Директор підприємства

from 01.2015 to 02.2020 (5 years 1 month)
ТОВ "КундК групп", Київ (Пошук персоналу, HR)

Це був проект на етапі стартапу.
Основна моя задача - повністю організувати за запустити роботу офісу в Україні від великого німецького холдингу. Щоб ефективно провести ці роботи була у відрядженні (навчанні) у Німеччині місяць. Де навчалась як організована робота у компанії, її основні цілі та мета, знайомилась з персоналом різнтх відділів та генеральними директорами холдингу, відвідувала семінари та воркшопи. Особлива увага у навчанні приділялась підбору персоналу та підготовки їх до переїзду в Німеччину. Разом розробляли схеми, методи та безнес плани.
По поверненню в Україну всі роботи, щодо оформленню компанії, оренди офісу, організації роботи офісу, підробу персоналу (бухгалтер, офіс менеджер, менеджери по підробу персоналу, вчителі німецької мови, відділ реклами) були покладені на мене. Перші декілька місяців поки повністю завершиться процедура оформлення я вела майже всі підрозділи самостійно (окрім вчителів німецької мови) і паралельно навчала та стажувала персонал.
Потім мої основні завдання стали:
* контроль працівників по підбору персоналу.
*оформлення ліцензії.
* контроль та подальше їх ведення кандидатів по програмі " Офіційне прашевлаштування в Німеччині".
* оформлення документів, їх переклад та завіряння у консульстві
* організація, контроль роботи співробітників німецької школи
* організація онлайн та офлайн курсів
* контроль відвідування та знання рівню німецької
* запис та подача докумениів на візу
* оформлення документів на виїзд на роботу
* контроль бухгалтерської відділу та відділу реклами.
* щотижневий звіт керівництву офісу в Німеччині про успіхи та досягнення.
* контроль ведення бухгалтерії та звітність головному офісу у Німеччині
* та багато іншого.
За період моєї роботи у компанії.
Ми мали: гарний офіс у центрі міста Київ, ліцензію на офіційне працевлаштування, круту мовну школу з прекраснішими вчителями, менеджером та офіс менеджером, повністю сформований та якісно підібраний персонал, який прагнув працювати, розроблену та провадженну бонусну систему для персоналу, та зарекрутованих 1000 людей для роботи у Німеччині, із них встигли поїзати до німеччині 300 людей, гарну базу контактів, стабільну і безперебійгу роботу офісу. Нажаль коронавірус і щакриття кордонів стали великою проблемою для компанії. Нажаль головний офіс прийняв рішення закрити компанію по причині закриття кордонів.

Бухгалтер

from 04.2010 to 09.2015 (5 years 5 months)
ФОП Крит И.В., Київ (Роздрібна торгівля)

В мої обов"язки входило:
* ведення розразунково касових операцій
* зняття готівки з карток та їх обмін в іноземну валюту.
* робота з банками
* перевірка та формування виписок
* робота з договорами та контрагентами
* робота в 1с.
* формування рахунків та актів виконаних робіт.
* пошук орендарів та здача в оренду приміщень
* виконанання інших доручень директора * подача звітів по електричній енергії

Education

Национальный университет пищевых технологий «НУПТ»

Менеджер ЗЕД, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

International Marketing Business Academy

2020

HR-менеджер

2017

Knowledge and skills

Профессиональный подбор персонала Успешные проекты Hr директор

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • German — average

References

Екатерина Михайловна

Екатерина Михайловна

Директор, ТОВ "Толле кариере"

Contact details are hidden

Additional information

Люблю бути hr директором. Готова працювати багата та на результат. Не боюсь ніяк трудностей і ніколи не буду жалітись що тяжко. Якщо потрібно працювати значит будемо шукати можливосиі і варіанти і будемр працювати.
Чесність, прозорість у справах, пунктуальність, справедливість, повага до працівників, працелюбність, комунікабелтність, стресостійкість, вневненість, не конфлітність, відкритість, працювати багато в задоволення і за справедливу фінансову винагороду, виконую роботу якісно і швидко, легко навчаюсь і постійно удосконалюю набуті навички, навчаюсь новому і застосовую нові методи в роботі, не боюсь складнощі і легко справляюсь з ними - це все про мене. З легкістю веду будь які перемовини.

Приймала участь не в одному проекті подібному компанії "КундКгруп". Тому знаю всі процеси від початку і до кінця. Має великий досвід і знання.
Люблю читати та навчатись, слухати музику . Шкідливих звичок не маю.
Водійське посвідчення: так.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: