Resume from September 8, 2020 PRO

Світлана

Архівіст, діловод, працівник бібліотеки, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City of residence:
Stryi
Ready to work:
Drohobych, Morshyn, Stryi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Архівіст

from 01.2013 to 01.2015 (2 years)
ПАТ "ХК Київміськбуд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Головні обов’язки:
•Забезпечення умов зберігання документів (належне розміщення документів відповідно до правил їх зберігання);
•Впорядкування та облік документів;
•Прийом документів на зберігання до архіву від підприємств;
•Особистий прийом громадян для надання інформації;
•Виконання довідок соціального характеру для громадян (підтвердження стажу роботи, відомості про заробітну плату, тощо.);
•Листування з організаціями, установами та громадянами.
•Виконання обов’язків начальника відділу, під час його відсутності.
•Забезпечення та контроль умов зберігання архівних документів та їх описів у сховищі (належне розміщення документів відповідно до правил їх зберігання, відбір документів для реставрації);
•Відбір документів для знищення, термін зберігання яких закінчився;
•Проведення внутрішніх комісій відділу;
•Складання планів робіт відділу та звітів про виконану роботу;
•Перевірка виконаних довідок соціального характеру для громадян, організацій , установ, щодо якості виконання та наданої інформації в них, відповідно до запитів;
•Контроль за вчасним виконанням запитів;
•Навчання та робота з персоналом.

Архівіст, провідний архівіст, начальник відділення, начальник відділення-заступник начальника відділу

from 04.2003 to 01.2013 (9 years 9 months)
Галузевий державний архів Міністерства оборони України, Київ (архів)

•Виконання довідок соціального характеру для громадян, організацій та установ відповідно до їх запитів;
•Виконання обов’язків начальника відділу, під час його відсутності.
•Забезпечення та контроль умов зберігання архівних документів та їх описів у сховищі (належне розміщення документів відповідно до правил їх зберігання, відбір документів для реставрації);
•Відбір документів для знищення, термін зберігання яких закінчився;
•Проведення внутрішніх комісій відділу;
•Складання планів робіт відділу та звітів про виконану роботу;
•Листування з організаціями, установами та громадянами;
•Перевірка виконаних довідок соціального характеру для громадян, організацій , установ, щодо якості виконання та наданої інформації в них, відповідно до запитів;
•Контроль за вчасним виконанням запитів;
•Навчання та робота з персоналом.

Education

ПТУ №2

Бухгалтер, Українка
Specialized secondary, from 1996 to 1997 (9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК

Additional information

•Риси характеру
Пунктуальність, тактовність, цілеспрямованість.
•Ділові якості
Відповідальність, комунікабельність, організованість, організаторські здібності.
•Володіння офісною технікою: на рівні користувача.
•Сімейний стан: заміжня.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: