Resume from April 1, 2024

Ігор

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з методу розширення ринку збуту (маркетолог)

from 10.2022 to now (1 year 8 months)
ТОВ Юр'їв, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- ведення та підтримка поточної бази клієнтів;
- прийом та обробка замовлень клієнтів;
- зустрічі з клієнтами для розробки маркетингової стратегії;
- робота з договорами та первинною документацією бухгалтерії;
- прийом та розгляд рекламацій в найкоротший термін;
- взаємодія з виробництвом та складом готовї продукції, документообіг;
- залучення до розробки та розширення асортименту виробництва;
- робота з клієнтом, вирішення спірних питань, претензій;
- пошук нових клієнтів;
- виїзд у відрядження;
- робота з касою;
Досягнення:
- розвиток та збільшення активної бази клієнтів;
- оптимізація та розширення асортименту в ключових мережах по групам товарів;
- приріст динаміки продажів продукції в порівнянні з минулими періодами;
- скорочення протермінованої дебіторської заборгованості;

Менеджер по роботі з клієнтами (маркетолог)

from 03.2021 to 10.2022 (1 year 7 months)
ТОВ Ардіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- ведення та підтримка поточної бази клієнтів (мережі на прямих контрактах, а також дистрибутори);
- прийом та обробка замовлень клієнтів (мережі на прямих контрактах, а також від дистрибуторів);
- робота з договорами та первинною документацією бухгалтерії;
- прийом та розгляд рекламацій в найкоротший термін;
- контроль та відстеження відвантажень, взаємодія з логістичним департаментом;
- взаємодія з виробництвом та складом готовї продукції, документообіг;
- робота з клієнтом, вирішення спірних питань, претензій;
- пошук нових клієнтів (дистрибуторів);
- контрактування та розробка маркетингових угод;
- виїзд у відрядження (2-3 дні). Переговори з клієнтами (дистрибуторами). Моніторинг ринку;
- постійна робота з процесами (Asana, Trello, Jira, Microsoft teams);
Досягнення:
- розвиток та збільшення активної бази клієнтів;
- підписання прямих маркетингових договорів з регіональними та локальними мережами (не менше 10-ти контрактів);
- оптимізація та розширення асортименту в ключових мережах по групам товарів;
- приріст динаміки продажів продукції в порівнянні з минулими періодами;
- активна участь у внутрішніх процесах компанії. Взаємодія між департаментами. Активна участь в івентах компанії;

Фахівець з методу розширення ринку збуту

from 01.2017 to 11.2020 (3 years 10 months)
ПрАТ Оболонь, Київ (Харчова промисловість)

Обов'язки:
- підбір, навчання та коучинг співробітників;
- контроль поточної роботи “польових” співробітників;
- координація дій команди, розподіл завдань, донесення цілей, завдань компанії до співробітників;
- контроль виконання цілей та завдань;
- перемовини з діючими контрагентами та підключення нових;
- звітність та адміністрування;
Досягнення:
- оптимізація процесів пошуку персоналу;
- підвищення кваліфікації торгових представників(підлеглих);
- підписання нових угод на вигідних умовах (win-win);
- розширення ринку збуту (збільшення активної клієнтської бази);
- приріст динаміки продажів продукції в порівнянні з минулими періодами;

Торговий представник

from 03.2012 to 12.2016 (4 years 9 months)
ТОВ Кушнер, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- відвідання торгових точок згідно запланованого маршруту;
- перемовини з керівниками та / або представниками торгових точок щодо подальшої співпраці;
- отримання від клієнтів замовлення на постачання товару та встановлення / заміну / зняття холодильного обладнання;
- контроль своєчасності постачання продукції на торгові точки на визначеній території згідно заяви;
- забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території;
- викладення товару в холодильному обладнанні за планограмами;
- здійснення контролю використання морозильного устаткування торговими точками за цільовим призначенням;
- пошук нових торгових точок на визначеній території, перемовини з представниками визначених торгових точок та укладення угод щодо співпраці;
- інструктаж персоналу торгової точки щодо використання обладнання, мерчендайзингу продукції, сприяння просуненню товару торгової марки;
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів, перемовини щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами;
- виконання доручень керівника відповідного відділу та / або директора Департаменту;
Досягнення:
- проведення успішних перемовин з мережевими клієнтами;
- збільшення активної бази клієнтів;
- приріст продажів порівняно з минулим періодом.

Оператор колл-центру

from 05.2010 to 03.2011 (10 months)
ТОВ "Ділпек", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Проведення перемовин із підключення клієнтів до послуг супутникового телебачення.

Education

КНУБіА

Будівельний, інженер будівельник, Київ
Unfinished higher, from 2016 to 2021 (4 years 4 months)

Навчання на заочній основі.

Additional education and certificates

КРОК (курси "користувач ПК")

2008 3 місяці

ПрАТ "Оболонь" Тренінг "Робота з запереченням"

2016, 2017, 2018, 2019

ПрАТ "Оболонь", Тренінг "Успішні переговори"

2018, 2019

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Email Робота з оргтехнікою Водіння авто Google Sheets Google SharePoint

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average
  • French — beginner

References

Павлусенко Олександр Сергійович

Павлусенко Олександр Сергійович

Керівник торгового відділу, ТОВ Юр'їв

Contact details are hidden

Additional information

Робота:

- готовність до відряджень;

- навички ділового мовлення;

- вміння самостійно приймати рішення;

- аналітичні здібності, прагнення до саморозвитку;

- навички написання статей;

- розробка процесів компанії (Asana, Trello, Jira, Microsoft teams);

- вміння обробляти велику кількість інформації;

- вміння працювати зі зведеними таблицями, відслідковувати прогрес);

- вміння працювати в команді, комунікабельність;

- вміння вирішувати конфлікти;

- вміння переконувати, ораторські здібності;

- навички телефонних продажів і переговорів;

- досвід ділового листування;

- грамотна письмова і усна мова;

- вміння досягати поставленої мети;

- націленість на результати;

- вміння брати відповідальність за командні та власні досягнення;

- вміння швидко засвоювати нову інформацію;

- навички створення та проведення презентацій.

Особисте життя:

- любительський рівень занять спортом (футбол, спортзал);

- активний відпочинок, кіно, читання книжок;

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: