Resume from May 19, 2023 PRO

Єлизавета

Помічник керівника, HR, управляючий салоном краси, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Старший адміністратор

from 03.2021 to 02.2022 (11 months)
SILENCE Health&Beauty Home, Харків (Краса, фітнес, спорт)

- Управління та організація діяльності клініки
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої, інформаційно-довідкової, фінансово-звітної документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень
- Створення контенту для соціальних мереж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища

Помічник керівника

from 07.2020 to 01.2021 (6 months)
Adashevsky Consulting Group, Харьков (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Пошук, підбір, адаптація, первинне навчання персоналу (складання текстів вакансій, проведення співбесід, підготовка тестових завдань, навчання працівників)
- Робота з документами (складання рахунків, актів, договорів, ведення звітності, надсилання клієнтам)
- Адміністративні завдання та особисті доручення керівника (перевірка звітів, складання звітів, збір інформації)
- Ведення листування (e-mail, месенджери)
- Ведення соц. мереж (наповнення контентом, моніторинг та відповіді на коментарі, листування в особистих повідомленнях з клієнтами)
- Складання та ведення клієнтської бази (пошук нових клієнтів, спілкування з клієнтами)
- Робота з сайтами у Tilda
- Пошук партнерів з реклами та співробітництво з ними
- Створення рекламних банерів у Canva
- Монтаж та обробка рекламних відео в Supa (для Ютуб, Інстаграм, Тік-Ток, Фейсбук)

Адміністратор

from 02.2019 to 02.2020 (1 year)
Салон красоты "Beauty Room", Харьков (Краса, фітнес, спорт)

- Управління діяльністю салону краси
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої та інформаційно-довідкової документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень продукції в роботу та на продаж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища

Адміністратор

from 05.2018 to 10.2018 (5 months)
SPA&Fitness центр «Місто», Харьков (Краса, фітнес, спорт)

Зустріч гостей;
Контроль роботи персоналу;
Контроль за дотриманням правил;
Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
Консультація клієнтів по всьому спектру послуг та цін на них;
Ранкова підготовка зони басейну до роботи (обхід за чек-листом);
Ведення первинної документації

Фінансовий консультант

from 05.2017 to 05.2018 (1 year)
ТОВ ЛІДСервіс, Харьков (Фінанси, банки, страхування)

- Консультація клієнтів щодо послуг компанії;
- Фіксація результатів роботи у програмі;
- Оформлення та обробка заявок на кредит, позику, кредитну картку, рефінансування;
- Заповнення первинної документації;
- Проведення тренінгів для персоналу;
- Робота з комп'ютерними програмами (Word, Excel, 1C);
- Складання звіту про виконану роботу;

Education

ХНЄУ ім. Кузнеца

Менеджмента и маркетинга, Харьков
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)

Спеціальність - Маркетинг

ХДАК

Управління та бізнес, Менеджмент, Харьков
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)

Спеціальність - Менеджмент
Диплом з відзнакою

Additional education and certificates

4 потік SMM-марафону @insta_lelyaa_marafon

10 днів

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Paint Canva Tilda SUPA

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Маю вищу освіту;
Маю досвід роботи у сфері послуг;
Маю досвід підбору, управління та контролю персоналу;
Маю високі організаторські та комунікативні навички;
Вмію працювати у команді;
Орієнтована на результат та прагну до досконалості у своїй професії;
Маю креативне мислення;
Вмію вирішувати конфлікти та знаходжу спільну мову навіть із проблемними клієнтами;
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C);
Знаю касову дисципліну;
Відкрита для нових знань;

Маю свій невеликий бізнес, продаю шопери з вишивкою ручної роботи @ethnicshopper

Надсилайте свої пропозиції в Telegram [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: