Єлизавета
Помічник керівника, HR, управляючий салоном краси, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 25 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6560722
Work experience
Старший адміністратор
from 03.2021 to 02.2022
(11 months)
SILENCE Health&Beauty Home, Харків (Краса, фітнес, спорт)
- Управління та організація діяльності клініки
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої, інформаційно-довідкової, фінансово-звітної документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень
- Створення контенту для соціальних мереж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища
Помічник керівника
from 07.2020 to 01.2021
(6 months)
Adashevsky Consulting Group, Харьков (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- Пошук, підбір, адаптація, первинне навчання персоналу (складання текстів вакансій, проведення співбесід, підготовка тестових завдань, навчання працівників)
- Робота з документами (складання рахунків, актів, договорів, ведення звітності, надсилання клієнтам)
- Адміністративні завдання та особисті доручення керівника (перевірка звітів, складання звітів, збір інформації)
- Ведення листування (e-mail, месенджери)
- Ведення соц. мереж (наповнення контентом, моніторинг та відповіді на коментарі, листування в особистих повідомленнях з клієнтами)
- Складання та ведення клієнтської бази (пошук нових клієнтів, спілкування з клієнтами)
- Робота з сайтами у Tilda
- Пошук партнерів з реклами та співробітництво з ними
- Створення рекламних банерів у Canva
- Монтаж та обробка рекламних відео в Supa (для Ютуб, Інстаграм, Тік-Ток, Фейсбук)
Адміністратор
from 02.2019 to 02.2020
(1 year)
Салон красоты "Beauty Room", Харьков (Краса, фітнес, спорт)
- Управління діяльністю салону краси
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої та інформаційно-довідкової документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень продукції в роботу та на продаж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища
Адміністратор
from 05.2018 to 10.2018
(5 months)
SPA&Fitness центр «Місто», Харьков (Краса, фітнес, спорт)
Зустріч гостей;
Контроль роботи персоналу;
Контроль за дотриманням правил;
Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
Консультація клієнтів по всьому спектру послуг та цін на них;
Ранкова підготовка зони басейну до роботи (обхід за чек-листом);
Ведення первинної документації
Фінансовий консультант
from 05.2017 to 05.2018
(1 year)
ТОВ ЛІДСервіс, Харьков (Фінанси, банки, страхування)
- Консультація клієнтів щодо послуг компанії;
- Фіксація результатів роботи у програмі;
- Оформлення та обробка заявок на кредит, позику, кредитну картку, рефінансування;
- Заповнення первинної документації;
- Проведення тренінгів для персоналу;
- Робота з комп'ютерними програмами (Word, Excel, 1C);
- Складання звіту про виконану роботу;
Education
ХНЄУ ім. Кузнеца
Менеджмента и маркетинга, Харьков
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)
Спеціальність - Маркетинг
ХДАК
Управління та бізнес, Менеджмент, Харьков
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)
Спеціальність - Менеджмент
Диплом з відзнакою
Additional education and certificates
4 потік SMM-марафону @insta_lelyaa_marafon
10 днів
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
Additional information
Маю вищу освіту;
Маю досвід роботи у сфері послуг;
Маю досвід підбору, управління та контролю персоналу;
Маю високі організаторські та комунікативні навички;
Вмію працювати у команді;
Орієнтована на результат та прагну до досконалості у своїй професії;
Маю креативне мислення;
Вмію вирішувати конфлікти та знаходжу спільну мову навіть із проблемними клієнтами;
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C);
Знаю касову дисципліну;
Відкрита для нових знань;
Маю свій невеликий бізнес, продаю шопери з вишивкою ручної роботи @ethnicshopper
Надсилайте свої пропозиції в Telegram [
Similar candidates
Офис-менеджер, секретарь, администратор офиса, помощник руководителя, продавец
Kharkiv
HR-директор, HRВР, керівник відділу персоналу
Kharkiv, Dnipro
,
more 5 cities
Керівник відділу персоналу, помічник керівника
Kharkiv
Заступник директора з кадрових питань, начальник відділу кадрів
15000 UAH, Kharkiv
Руководитель отдела кадров, инспектор по кадрам, офис-менеджер
25000 UAH, Kharkiv
Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів
Kharkiv