Ольга
Юрист, керівник, інспектор відділу кадрів, спеціаліст з діловодства (архівної), 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 44 years
- City of residence:
- Slavutych
- Ready to work:
- Chernihiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6633422/
Additional information
Лазаренко Ольга Володимирівна
07101, м. Славутич, Київської області, Московський квартал, 10/42,
тел. [
дата народження: 22.11.1979, сімейний стан: не заміжня
Мета:
Отримання роботи для реалізації професійного досвіду, набуття нових знань та навичок
Освіта:
1999-2002
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Спеціаліст
Спеціальність: правознавство
1996-1999
Чернігівський юридичний коледж
Молодший спеціаліст
Спеціальність: правознавство
Професійні навички:
Складання документів правового характеру.
Надання правових консультацій, висновків.
Ведення кадрової документації.
Збір і обробка інформації.
Отримання документів дозвільного характеру.
Документування (підготовка, виконання, інформаційно-довідкова робота з документами, архівне зберігання документів і справ).
Досвід роботи:
03.01.2020-26.06.2020 Державна науково-дослідна установа «Чорнобильський центр з проблем ядерної безпеки,радіоактивних відходів та радіоекології»
Консультант (на умовах трудового договору на участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру)
- надання консультацій щодо складання документів правового характеру;
- надання консультацій щодо підготовки договорів;
- перевірки на відповідність діючому законодавству проєктів наказів, розпоряджень, положень тощо;
- отримання документів дозвільного характеру;
- організація роботи з охорони праці та цивільного захисту
05.2017 – 11.2019 Відокремлений підрозділ «Атомремонтсервіс» ДП НАЕК «Енергоатом»
Інженер б/к із стандартизації, сертифікації та якості відділу забезпечення якості
- ведення технічного архіву ВП АРС (проектної, конструкторської та ремонтної документації);
- робота з документацією галузевого архіву ремонтної документації;
- архівне зберігання документів і справ ВП АРС, закінчених в діловодстві;
- ведення табельного обліку робочого часу персоналу відділу
07.2016 – 05.2017
Відділ «Славутицьке бюро правової допомоги» Чернігівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Заступник начальника відділу:
- надання консультацій та складання документів правового характеру
07.2006 – 06.2016
Славутицьке міське управління юстиції
Начальник управління:
організація роботи з виконання рішень судів та інших органів; реєстрації актів цивільного стану; реєстрації нерухомості; реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; реєстрації громадських об’єднань; надання правової допомоги громадянам; систематизації законодавства; кадрової роботи; документування.
01.2005 – 07.2006
Прокуратура міста Славутича
Спеціаліст 1 категорії:
- документування (підготовка, виконання, зберігання документів, інформаційно-довідкова робота з документами).
04.2003 – 12.2004
Славутицьке міське управління юстиції
Головний спеціаліст управління:
- надання правової допомоги громадянам; систематизація законодавства; робота з кадрами; робота зі зверненнями громадян; документування.
10.2001 – 04.2003
Прокуратура міста Славутича
Завідуюча підрозділом обліку та доставки документів:
- документування (підготовка, виконання, зберігання документів, інформаційно-довідкова робота з документами).
09.2001-10.2001
Відділення Державного казначейства у м. Славутичі
Друкарка 1 категорії:
- документування (підготовка, виконання, зберігання документів, інформаційно-довідкова робота з документами).
10.1999-06.2001
Спеціалізоване підприємство «Берегиня»
Інспектор відділу кадрів:
- ведення кадрової документації.
Особисті якості:
Комунікабельність, здатність швидко навчатись, організаційні здібності.
Similar candidates
-
Інспектор відділу кадрів, помічник юриста, адвоката
Chernihiv -
HR-керівник (ведення кадрового, управлінського, регламентованого діловодства)
30000 UAH, Chernihiv -
Керівник відділу навчання персоналу
15000 UAH, Chernihiv, Kyiv , more 3 cities -
Рекрутер, менеджер з персоналу (HR)
8500 UAH, Chernihiv -
Інспектор з кадрів, зав. канцелярією, спеціаліст
17000 UAH, Chernihiv -
Менеджер, инспектор отдела кадров, администратор
7000 UAH, Chernihiv