• PRO

Тетяна

Головний бухгалтер, заступник, помічник головного бухгалтера, 35 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 02.2019 to now (5 years 7 months)
КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

- ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства в повному обсязі;
- організація роботи бухгалтерської служби підприємства та забезпечення виконання покладених на неї завдань;
- підготовка проектів змін і доповнень до Положення про облікову політику, Положення про бухгалтерську службу, робочого плану рахунків, правил документообігу, розроблення проектів посадових інструкцій працівників бухгалтерської служби та внесення змін і доповнень, розроблення проектів наказів підприємства щодо фінансово-господарської діяльності, форм первинних облікових документів;
- робота з первинною документацією;
- проведення розрахунків з підзвітними особами;
- контроль за правильністю нарахування заробітної плати та її виплатою у встановлені строки;
- контроль за своєчасністю розрахунків з постачальниками, надавачами послуг, виконавцями робіт, орендарями, мешканцями гуртожитку;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- ведення касових та банківських операцій;
- контроль за правильністю оприбуткування та списання товарно-матеріальних цінностей за різними джерелами надходження;
- бухгалтерський облік доходів, касових та фактичних видатків;
- бухгалтерський облік надходження та використання цільових та нецільових благодійних внесків в грошовій та натуральній формі;
- організація та участь в проведенні інвентаризації;
- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
- підготовка бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності та її подання у відповідні органи у встановлені строки;
- підготовка та подання відповідей на запити, інформацій у відповідні органи;
- робота з контролюючими органами під час перевірок;
- аналіз нормативних, методичних та довідкових документів з бухгалтерського обліку, контроль за змінами в законодавстві;
- діяти від імені бухгалтерської служби підприємства, представляти інтереси підприємства з господарсько-фінансових питань у відносинах зі структурними підрозділами та іншими підприємствами, органами влади

В.о.головного бухгалтера

from 09.2018 to 01.2019 (4 months)
КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

Ті ж самі, що й на посаді головного бухгалтера

Заступник головного бухгалтера

from 02.2012 to 09.2018 (6 years 7 months)
КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з орендарями щодо відшкодування наданих комунальних послуг (виставлення рахунків, актів наданих послуг, підготовка актів звірки);
- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з мешканцями гуртожитку – виставлення актів на відшкодування наданих комунальних послуг, довідок, проведення нарахування пільг та подання відповідних документів до Управління праці та соціального захисту населення, підготовка актів звірки, тощо);
- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з підзвітними особами;
- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з постачальниками, надавачами послуг, виконавцями робіт;
- оформлення меморіальних ордерів №4 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами», №6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами», №8 «Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами» в розрізі всіх джерел фінансування;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- облік надходження благодійних внесків в натуральній та грошовій формі;
- облік касових та фактичних видатків в розрізі джерел фінансування;
- оформлення договорів про матеріальну відповідальність матеріально-відповідальних осіб;
- участь в проведенні інвентаризацій під час передачі ТМЦ матеріально-відповідальними особами у зв’язку з відпустками, щорічних інвентаризаціях, оформлення результатів інвентаризацій відповідно до вимог чинного законодавства;
- подання податкової та статистичної звітності, різного роду інформацій;
- участь у підготовці бюджетної звітності;
- внесення даних по проведених закупівлях на веб-портал «Є-дата»;
- виконання всіх інших доручень головного бухгалтера та керівника.

Економіст з фінансової роботи

from 03.2008 to 01.2012 (3 years 10 months)
КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

- проведення кодування товарів, робіт та послуг, які необхідно закупити згідно Державного класифікатора продукції та послуг;
- підготовка договорів та специфікацій до договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг, договорів про надання ТМЦ в тимчасове користування або на відповідальне зберігання;
- проведення переговорів з постачальниками, надавачами послуг, виконавцями робіт щодо підписання договорів, а також надання всіх необхідних платіжних документів;
- проведення контролю за наявністю кошторисних призначень, подання безпосередньому керівнику інформації щодо необхідності внесення змін до кошторису та плану асигнувань, в період відсутності безпосереднього керівника – підготовка даних довідок, забезпечення їх підписання у відповідальних осіб та їх подання в органи казначейства;
- оформлення пакетів первинних документів та їх подання на оплату до бухгалтерії;
- контроль за умовами виконання договорів, за залишками не використаних коштів згідно умов договору, проведення складання додаткових угод;
- накопичення інформації по закуплених товарах, роботах та послугах згідно 5-го знаку Державного класифікатора продукції та послуг;
- підготовка додатку до річного плану закупівель та внесення змін до нього;
- участь в розрахунках до кошторису;
- накопичення різного роду інформацій;
- підготовка та подання різного роду звітів та інформацій;
- прийняття участі в щорічних інвентаризаціях;
- у зв’язку з відсутністю економіста з праці, а в подальшому в період його відсутності проводила перевірку графіків роботи, табелів обліку робочого часу та їх подання до бухгалтерської служби, брала участь у формуванні тарифікаційних списків, штатного розпису, подавала звіти з праці;
- у зв’язку зі звільненням касира, певний час виконувала його обов’язки – формувала платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань, забезпечувала їх подання та реєстрацію в органах казначейства, працювала з банківськими виписками, касовими документами;
- виконання доручень безпосереднього керівника, головного бухгалтера та керівника.

Кредитний інспектор

from 09.2007 to 01.2008 (4 months)
ТОВ "Комерційний банк "Дельта", Житомир (Фінанси, банки, страхування)

- бесіди-консультації з потенційними кредитоотримувачами щодо оформлення банківських кредитів;
- подання відповідних звітів керівництву

Education

Національний університет державної податкової служби України

«Економіка і підприємництво»/«Фінанси»,, Житомир
Higher, from 2009 to 2010 (10 months)

спеціалізація «Фінансова діяльність інститутів фінансового ринку», диплом спеціаліста, (заочна форма навчання)

Національний університет державної податкової служби України

«Економіка і підприємництво»/«Фінанси»,, Житомир
Higher, from 2007 to 2009 (1 year 10 months)

спеціалізація «Державні фінанси», диплом бакалавра, (заочна форма навчання)

вересень 2004 р. – червень 2007 р., Житомирський технологічний коледж

Житомир
Secondary, from 2004 to 2007 (2 years 9 months)

спеціальність «Фінанси», диплом молодшого спеціаліста з відзнакою (денна форма навчання);

Additional education and certificates

Житомирський технологічний коледж, курси "Оператор комп'ютерного набору"

2006, 1 місяць

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік
  • Є-дата
  • Є-Звітність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Професійні навики:
- володіння оргтехнікою (факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання);
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- досвід роботи з контролюючими органами;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами (за період моєї роботи було проведено 2 ревізії фінансово-господарської діяльності);
- уміння працювати в системі «Клієнт-Банк»;
- досвід формування платіжних доручень;
- досвід підготовки та підписання договорів;
- знання податкового законодавства;
- досвід ведення переговорів;
- уміння працювати в команді

Особисті якості:
Цілеспрямованість, організованість, відповідальність, уважність, скрупульозність, акуратність, старанність, чесність, дисциплінованість, комунікабельність, здатність швидко навчатися та працювати з великим об’ємом інформації, бажання постійно вдосконалювати свої вміння та навики.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: