Resume from April 11, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6686858

Бухгалтер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Stryi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Бухгалтерський облік BAS Робота з банківськими установами

Additional information

Душинська Олександра Михайлівна

Дата народження: 30 вересня 1971 року
Місто: Стрий
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: заміщення вакантної посади бухгалтера, головного бухгалтера, фінансового директора.
Освіта: вересень 1991р.-червень 1995р.- Тюменський торгово-економічний технікум
Вересень 1997р.-червень 2000р.- Тернопільська академія народного господарства, факультет «Фінанси та кредит», спеціальність «Економіст»
Досвід рооти: липень 2009р.-грудень 2012р.- директор ТзОВ «Стрийські ковбаси», грудень, 2012р. по жовтень 2020р. – ДП «Угерський спиртовий завод», виробник спиртовмісних рідин, чисельністю 117 осіб, на даний час працюю бухгалтером-аудитором на ТОВ "НАНА -ПРОФІ"
Функціональні обовязки:
-ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-робота з первинною документацією;
-контроль за розрахунками з покупцями та постачальниками;
-робота в системі «Клієнт-Банк», «Інтернет Банк», «Медок»
-підготовка і здача звітності до податкових органів;
-податкове планування, розрахунок і перерахунок податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
-участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і повязаних з ними документів;
-підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
-керівництво відділом (6 чол.)
Особисті якості: посидючість, уважність, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими обсягами інформаціі, акуратність, самоорганізованість.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: