Resume from December 23, 2020

Максим

Оператор ПК, секретар, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kharkiv, Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Овсянников Максим Андрійович
Дата народження: 20.02.1991
Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Набути необхідного професійного досвіду, використати та реалізувати його. Вдосконалювати свої знання та навички.
Освіта:
вересень 2008 р. – червень 2013 р., Севастопольський університет ядерної енергії та промисловості (СНУЯ та П, факультет «Інформаційні технології», спеціальність «Інформаційні технології та екологія», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
липень – грудень 2002012 р. — Курси технічного перекладача англійської мови, «СНУЯ та П» м. Севастополь.
Досвід роботи:
Спеціаліст організаційного відділу
січень 2014 р. – січень 2016 р. Маловисківська районна державна адміністрація, м. Мала Виска.
Спеціаліст відділу Державного реєстру виборців
січень 2016 р. – березень 2016 р. Маловисківська районна державна адміністрація, м. Мала Виска.
Слюсар з експлуатації та ремонту підземних газопроводів
березень 2016 р. – травень 2016 р. ВАТ «Кіровоградгаз», м. Кропивницький.
Охоронник торгового залу
липень 2016 р. – вересень 2017 р., ТОВ «АТБ-маркет», м. Кропивницький.
Спеціаліст із земельних питань
листопад 2017 р. – березень 2019 р., Мар’янівська сільська рада, Кіровоградська область, Маловисківський район.
Секретар виконавчого комітету
березень 2019 р. – по теперішній час, Мар’янівська сільська рада, Кіровоградська область, Маловисківський район.
Професійні навички:
• знання законодавства;
•навички керування відділами, делегувння завдання своїм колегам, впровадження нових процесів і покращення якості роботи.
•досвід вирішення конфліктних ситуацій
• досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
• навички складання різних юридичних документів;
• грамотна усна і письмова мова;
•знання основ діловодства та документообігу;
•досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
•Досвід підготовки та організація відряджень;
•навички забезпечення життєдіяльності офісу;
•досвідчений користувач ПК: MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), висока швидкість друку, навички спілкування з клієнтами;
•знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, ініціативність,.чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: Колекціонування, рукоділля, кулінарія, інтерес до комп'ютерних, програмних і технічних нововведень, удосконалення автомобілів,спорт.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: