Resume from April 29, 2024

Руслан

Customer support specialist (technical, call-center Тур-АЗ регион)

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Руководитель отдела Call-center

from 01.2023 to 01.2024 (1 year)
Digital Lab, Удаленно (IT)

Розробка та впровадження стратегій підвищення якості обслуговування клієнтів, включаючи аналіз зворотного зв'язку та постійне вдосконалення процесів підтримки.
Координація роботи супервайзерів та їх підлеглих, забезпечення ефективної командної роботи.
Участь у підборі, навчанні та розвитку співробітників відділу, включаючи проведення оцінки продуктивності та мотивації персоналу.
Розробка та реалізація стандартів обслуговування клієнтів, контроль та аналіз виконання встановлених показників.
Участь у розробці та оптимізації процесів взаємодії з іншими відділами компанії для забезпечення комплексної підтримки клієнтів.
Забезпечення дотримання стандартів безпеки та конфіденційності даних під час обслуговування клієнтів.
Координація впровадження нових технологій та систем з метою поліпшення роботи відділу служби підтримки клієнтів.

L2 Junior

from 12.2019 to 01.2022 (2 years 1 month)
Guru.team, Киев (IT)

Взаємодія з співробітниками вхідної лінії/першої лінії (оператори).
Взаємодія зі співробітниками маркетингового відділу/партнерського.
Створення/обробка встановлених завдань технічного характеру.
Спостереження/контроль за зовнішньою роботою сайту та його внутрішніми алгоритмами.
Взаємодія з агрегаторами (Softswiss/Softgamings тощо).
Розуміння/побудова грального механізму слотів.
Вміння працювати з тікет-системою Jira.
Впевнений користувач ПК.

Руководитель АЗ линии

from 12.2019 to 08.2022 (2 years 8 months)
Guru.team, Киев (IT)

Комунікативні навички та вміння ефективно спілкуватися з різними зацікавленими сторонами
Здійснення постійного моніторингу роботи співробітника.
Моніторинг роботи платіжної системи та сповіщення адміністраторів у разі виникнення неполадок у платіжній системі.
Контроль термінів усунення неполадок, взаємодія з підрозділами компанії для оперативної реакції в нестандартних ситуаціях, які можуть завдати шкоду основному бізнесу/репутації компанії.
Прийом та обробка запитів клієнтів та співробітників компанії.
Аналіз кожного клієнтського звернення.
Складання графіка/нагляд за графіком.
Навчання нового співробітника.

Knowledge and skills

Стрессоустойчивость Быстрый набор текста Высокая работоспособность Проведение тренингов Проведение презентаций Умение анализировать Работа в команде Анализ работы персонала Разработка плана обучения Управленческие навыки Проведение тренингов по продажам Систематизация процессов Самостоятельное принятие решений

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Azerbaijani — fluent
  • Ukrainian — average
  • Turkish — advanced
  • English — average

Additional information

Проф. навыки:
• Свободное владение ПК
• лидерские задатки.
• стратегическое мышление и руководство.
• технические и технологические навыки.
• умение выстраивать отношения и создавать команду.
• умение подать себя и общаться.
• управление изменениями.
• честность.

Азербайджанский язык (свободный), Русский язык (свободный),
Украинский язык (базовый), Турецкий язык (свободный), Английский (средний)

Для зв'язку - https://t.me/Ruslan6383

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: