Ірина

Адміністратор, офіс-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 05.2021 to 08.2022 (1 year 3 months)
Фенікс Синдикат, Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

-Організація і порядок в офісі та закупки.
-Приймала участь в підписанні нових договорів.
-HR- менеджер,пошук та проведення співбесід і адаптація нових працівників.

Additional information

Гесаль Ірина Сергіївна

Дата народження: 01.04.1994
Місто: Вінниця
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
вересень 2012 р. – лютий 2015 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Менеджменту», спеціальність «Товарознавство і торговельне підприємництво», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2015 р. – січень 2017 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Економіки і підприємництва», спеціальність «Товарознавство та експертиза в митній справі», диплом магістра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
червень 2017 р. – серпень 2017 -менеджер по роботі з клієнтами iCredit (не офіційно).
Функціональні обов’язки:
— усні та письмові консультації клієнтів, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— експертиза договорів;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.
червень 2018 р. – листопад 2019 – менеджер з продажів ТЦ «Жовтень» (не офіційно)
Функціональні обов’язки:
— консультування та продажі товарів роздрібним клієнтам;
— оформлення розрахунків з покупцями;
— організація роботи продавців (5 чол.);
— виконання плану продажів;
— інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
— забезпечення порядку в торговому залі;
— викладка товару (мерчендайзинг).
вересень 2020 р. – листопад 2020 р. – бухгалтер ФОП «Літовчук М.М.»
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1C:Підприємство 8.х);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажів;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська – середній рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність, стресостійкість, відповідальність, дружелюбність, здатна знаходити контакти, як з підлеглими, так і керівництвом, направляючи свою діяльність виключно на інтереси компанії, готова до серйозної роботи і ненормованого робочого дня, націлена на результат, готова підвищувати свій професійний рівень, чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: не маю .
Водійське посвідчення: категорія B.
Можливість відряджень: так.
Хобі: теніс, кулінарія, .

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: