Вікторія
Менеджер з продажу, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 24 years
- City of residence:
- Borodianka
- Ready to work:
- Borodianka, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6939270
Work experience
Секретар судових засідань
from 05.2023 to 02.2024
(9 months)
Бородянський районний суд, Бородянка (Державні організації)
Введення документації, спілкування з участниками справи, звіти.
Бариста
from 05.2021 to 04.2023
(1 year 11 months)
Coffee place 1, Бородянка (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор торгового залу
from 07.2020 to 09.2020
(2 months)
Eva, лінія магазинів, Бородянка (Роздрібна торгівля)
Консультація клієнтів.
Робота з касовим апаратом, здача звітності та передача зміни.
Інвентаризація товару.
Адміністратор
from 04.2019 to 03.2020
(11 months)
Спорт клуб "Bordogym", Бородянка (Краса, фітнес, спорт)
Зустріч гостей в холі, заповнення анкет, відповіді на телеонні звінки.
Прийом товарів для продажу в залі.
Создание графиков работы и страницы в Инстаграм.
Education
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Аналітика та зв"язки з громадкістю., Київ
Unfinished higher, from 2019 to 2021 (2 years)
Метою бакалаврської програми є підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи.
КІТЗ НАУ
Документознавець, Київ
Specialized secondary, from 2016 to 2019 (3 years)
Документознавець — спеціаліст, інформаційний аналітик, знавець у галузі документознавства; той хто «знає» роботу з документами.
Професійна діяльність передбачає:
1. Роботу з документами (облік, реєстрацію, перетворення первинних документів, зберігання);
2. Первинну та вторинну обробку документів;
3. Організацію документообігу в установах, організаціях, вдосконалення автоматизованих систем управління (АСУ) і контроль документопотоків;
4. Розробку уніфікованих форм документів, систем документації;
5. Інформаційно-аналітичну діяльність ;
6. Організацію та проведення рекламних та PR-кампаній.
Additional education and certificates
Іспит на визначення рівня володіння державною мовою 2.0 (для виконання службових обов'язків)
2024
Certificate
Language proficiencies
Ukrainian — advanced
Additional information
Хобі:
Фотографія, малювння , катання на велосипеді, подорожі.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, дисциплінованість та адаптивність.
Similar candidates
Онлайн-консультант
Remote
Менеджер з продажу
Remote
Менеджер з продажу (Instagram)
Remote
Менеджер з продажу промислового, меблевого, опалювального обладнання
Remote, Kyiv
Менеджер з продажу
Remote
Менеджер по продажам (работа с документами, финансы, маркетинг, реклама, PR)
18800 UAH, Remote, Kharkiv