Resume from April 30, 2024

Володимир

Директор з маркетингу

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Генеральний директор

from 12.2022 to now (1 year 5 months)
DiNANTA Marketing, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Встановлення чітких, вимірюваних та досяжних бізнес-цілей для фірми
- Регулярна оцінка прогресу, адаптація стратегій для забезпечення зростання та прибутковості
- Розробка та впровадження маркетингових стратегій, які відповідають загальним цілям бізнесу
- Керівництво та управління командою консультантів, створення продуктивного та здорового робочого середовища
- Розвиток та підтримка міцних довгострокових відносин з клієнтами, розуміння їх потреб та цілей
- Розвиток бізнесу шляхом визначення та використання нових бізнес-можливостей
- Бюджетування та розподіл ресурсів для забезпечення оптимального використання ресурсів та відповідності фінансовим цілям
- Маркетингові дослідження та аналіз тенденцій на ринку для покращення конкурентного положення
- Встановлення та відстеження KPI для вимірювання ефективності команди

Виконавчий директор

from 01.2017 to 02.2021 (4 years 1 month)
Aravak, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Запуск бізнесу з "нуля":

- Аналіз ринку товарів для офісу щодо структури ринку, умов закупівлі продукції та конкурентної ситуації
- Визначення потреб у виробничих фондах, трудових ресурсах та прорахунок витрат на операційний запуск
- Аналіз бізнесу та маркетингових комплексів конкурентів з метою виявлення можливостей для виведення на ринок власного бренду
- Формування бюджету та розробка бізнес-плану з прорахунком інвестицій та прогнозом виходу на операційний прибуток, окупність капіталу та досягнення чистої прибутковості
- Замовлення та розробка сайту компанії, цифрової інфраструктури бізнесу
- Пошук та оренда приміщень, найм персоналу, закупівля основних фондів
- Проведення переговорів та підписання договорів постачання з виробниками та імпортерами

Загальне керівництво компанією:

- Організація та керівництво роботою підрозділів (продажі, маркетинг, бухгалтерія, логістика)
- Контроль за розвитком продажів та маркетингових позицій відносно загального бізнес-плану
- Представництво компанії та участь у переговорах з постачальниками та основними клієнтами
- Підбір, формування та мотивація команди
- Аналіз та оптимізація бізнес-процесів

Розробка та впровадження маркетингового комплексу:

- Пряме керівництво маркетинговою активністю та командою маркетологів
- Розробка позиціонування бізнесу відповідно до сегментації ринку, визначення цільових аудиторій
- Розробка маркетингового плану з фокусом на просування бренда компанії в цифрових каналах та контроль за виконанням
- Керівництво та контроль за розробкою сайта компанії, співпраця з розробниками, постановка задач щодо зручності використання, орієнтованості на цільові аудиторії та відповідності позиціонуванню
- Постановка задач та контроль виконання щодо нерекламного просування компанії (SEO, SMM, e-mail marketing)
- Постановка задач та контроль ефективності щодо рекламного просування компанії (Google Ads, FB, Instagram, affiliate marketing, банерна реклама)
- Контроль ROI за допомогою Google Analytics, Google Search Console, оптимізація витрат на маркетинговий комплекс
- Побудова воронок продаж та лідогенерація
- Розробка та впровадження програм лояльності

Планування та контроль роботи відділу продажів (спільно з керівником відділу):

- Розробка та затвердження планів продажів в цілому та у розрізі сегментів відповідно до маркетингового комплексу компанії та кон'юнктури ринку
- Розробка та контроль за виконанням алгоритмів залучення та утримання нових клієнтів
- Впровадження та контроль системи вивчення задоволеності клієнтів
- Переговори та розвиток співпраці з ключовими клієнтами, вирішення проблемних питань
- Розробка та вдосконалення системи стимулювання команди з продажів

Інші обов'язки:

- Керування відносинами з постачальниками, стратегія щодо подальшого покращення умов постачання
- Контроль за бухгалтерським та податковим обліком
- Контроль та оптимізація логістики
- Функція HR менеджера, мотивація та розвиток персоналу

Директор з маркетингу та комунікацій по регіону Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки

from 09.2013 to 01.2017 (3 years 4 months)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Локалізація глобальної стратегії у регіональний маркетинговий план для Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки
- Аналіз маркетингових комплексів конкурентів, співставлення маркетингових програм конкурентів з власною активністю у ключових сегментах
- Розробка та впровадження маркетингових програм відповідно до глобальної стратегії розвитку, а саме за напрямками - Digital Marketing, Product Marketing, Industry Marketing, PR and Communications

- Digital Marketing:
-- Розробка та впровадження в цифрових каналах стратегії підвищення впізнаваності бренда з фокусом на створення високоякісного контенту
-- Розробка та налагодження системи лідогенерації, воронок продаж на основі контенту
-- SEO просування регіонального контенту в рамках глобального сайту компанії з метою підвищення впізнаваності в регіоні
-- SMM просування локалізованого контенту в країнах регіону
-- Рекламне просування компанії в Google Ads, FB, LinkedIn
-- Створення та локалізація посадкових сторінок
-- Використання механізмів affiliate marketing

- Product Marketing:
-- Аналіз ринку по країнам та визначення топових продуктів для просування в регіоні
-- Розробка концепцій "упаковки" продуктів, а саме набору інструментів для маркетингового просування, воронок продаж, та подальшого продажу
-- Розробка макетів, замовлення у виконавців, затвердження макетів PDF-листівок, інфографіки, посадкових сторінок продукту, PPT презентацій продукту
-- Створоення текстового та візуального контенту для просування продуктів

- Industry Marketing:
-- Розробка концепцій просування та формування наборів релевантних продуктів для ключових галузей (FMCG, товари тривалого вжитку, фармацевтика, IT, автомобілі, фінансовий сектор та інші)
-- Розробка плану послідовного контенту для посилення позиціонування компанії як лідера думок (thought leadership) у ключових галузях
-- Розробка та замовлення у виконавців галузевих маркетингових матеріалів
-- Створення текстового та візуального контенту для просування компанії у спеціалізованих галузевих медіа

- PR and Communications:
-- Аналіз та оптимізація PR планів в ключових країнах регіону (конференції, круглі столи, експертні інтерв'ю, прес-релізи, YouTube комунікація)
-- Підтримка локальних PR заходів на регіональному рівні
-- Організація та проведення регіональних конференцій, маркетинговий супровід, лідогенерація
-- Участь в антикризовому менеджменті на регіональному рівні з боку PR

- Відстеження ефективності маркетингових програм в країнах регіону, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик
- Керівництво та розвиток команди маркетингу в регіоні, організація тренінгів
- Представництво інтересів регіону перед командою глобального маркетингу, захист бюджетів, включення повістки регіону у глобальні маркетингові заходи
- Участь у розробці глобального маркетингового плану
- Звітність та узгодження регіонального маркетингового плану з глобальним директором по маркетингу

Комерційний директор по країнам СНД

from 05.2012 to 09.2013 (1 year 4 months)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка та затвердження плану продажів в регіоні СНД у розрізі країн та напрямків бізнесу відповідно до глобальних цілей та економної кон'юнктури
- Оперативний контроль за виконанням планів продажів, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту
- Аналіз та планування комерційної складової при запуску нових напрямків в регіоні та при запуску нових країн (концепція входу в країну або напрям, затвердження витрат на запуск, формування команди та запуск бізнесу)
- Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу в країнах регіону, постановка цілей та контроль за виконанням
- Формування та налагодження роботи команди регіональних КАМ менеджерів, організація надання регіональної експертизи клієнтам
- Активна hands-on участь у переговорних процесах щодо крупних регіональних контрактів (підготовка до переговорів, розробка переговорної позиції, досягнення угод)
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Презентація результатів досліджень по регіону СНД в регіональних та глобальних штаб-квартирах крупних клієнтів (Samsung, LG, Sony, Panasonic і т.д.)
- Керівництво та розвиток команди з продажів в регіоні, організація тренінгів, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик

Комерційний менеджер по Центральній та Східній Європі направлення Consumer Electronics

from 02.2011 to 04.2012 (1 year 2 months)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка та затвердження плану продажів направлення Consumer Electronics в регіоні ЦСЄ у розрізі країн відповідно до поставлених цілей та економної кон'юнктури
- Оперативний контроль за виконанням планів продажів в країнах регіону, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту направлення Consumer Electronics
- Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу в країнах регіону, постановка цілей та контроль за виконанням
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Презентація результатів досліджень в галузі Consumer Electronics по регіону ЦСЄ в регіональних та глобальних штаб-квартирах крупних клієнтів (Samsung, LG, Sony, Panasonic и т.д.)
- Керівництво та розвиток команди з продажів в регіоні, організація тренінгів, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик

Заступник керівника відділу Retail & Technology в Україні

from 07.2009 to 01.2011 (1 year 6 months)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка, впровадження та контроль виконання плану продажів відділу у розрізі секторів
- Розробка стандартів клієнтського сервісу відділу (вимоги до презентацій результатів досліджень, таймінг виконання запросів та інше)
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Керування сектором Consumer Electronics and Photo
- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків Consumer Electronics and Photo

Керівник сектору Consumer Electronics and Photo в Україні

from 03.2008 to 06.2009 (1 year 3 months)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Керування сектором Consumer Electronics and Photo
- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Експерт ринків Consumer Electronics and Photo в Україні

from 04.2007 to 03.2008 (11 months)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків Consumer Electronics and Photo
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Спеціаліст відділу клієнтського сервісу

from 06.2006 to 04.2007 (10 months)
Nielsen Ukraine, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Сайт компанії: https://www.nielsen.com/

- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків FMCG
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Education

Університет Hitotsubashi

Вища школа економіки, Токіо, Японія
Higher, from 2004 to 2006 (1 year 11 months)

Диплом магістра з економіки
Стипендія уряду Японії

Київський Національний Університет ім. Т Г. Шевченка

Інститут Міжнародних Відносин, Міжнародні Економічні Відносини, Киев
Higher, from 1996 to 2003 (6 years 8 months)

Диплом магістра з міжнародної економіки (з відзнакою)

Language proficiencies

  • English — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Japanese — above average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: