Resume from April 30, 2024 PRO

Павло

Директор з маркетингу, керуючий напрямком, асортиментний стратег

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з маркетингу та комерційних питань

from 01.2019 to now (5 years 4 months)
Виробник в складі іноземного холдінгу, Дистанційно (Харчова промисловість)

- реформування асортименту згідно планового рівня маржинальності та потреб ринку (середня маржа сбільшена на 15%)
- стратегічне планування діяльності та розвитку служб виробництва згідно потреб маркетингу (проектно)
- досягнення запланованих покажчиків зростання в натуральному та фінансовому еквівалентах (приріст до 10% стосовно залишившихся територій роботи)
- кураторство паралельних комерційних проектів (дистрибуція, виробництво)
- розробка і керування програм навчання для персоналу та команд дистрибуціі (навчання раз на квартал, сбори, правила дегустацій та ін.)
- введення стандарту роботи з новими продуктами та процедур підтримки продажів (автоматизування)
- кураторство напрямку R&D
- загальна зміна позіціонування іміджа та репутаціі виробника(новий бренд виробника та нові марки в портфелі)
- керування напрямками бренд-менеджменту, трейд-маркетингу та СММ-просуванням

Керівник зі стратегічного розвитку

from 03.2018 to 01.2019 (10 months)
«POSUD:MEISTER», Київ (Роздрібна торгівля)

-активовані нові канали дистрибуціі (підвищена ефективність інтернет-магазину, розроблена система СРМ, перепрофілювання уваги на маркет-плейси та нетрадиційні канали продажів)
-сформована комплексна програма просування (он-лайн стратегія) портфелю (короткострокова, середньострокова) в он-лайн каналах (SMM, Internet)
-розроблена система KPI для сбутових програм через он-лайн
-підвищені ROI стосовно активностей
-сгенеровані та запущені асортиментні та сбутові довгострокові акціі (офф, он – лайн)
-сформовані нові типи просування в digital-каналах (SEO, PPC, контекстна реклама, email-маркетинг, SMM)
-підібрані ефективні підрядники для забезпечення послуг

Директор з маркетингу (проектно)

from 12.2016 to 02.2018 (1 year 2 months)
РОГАНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ, Харків (Харчова промисловість)

-сформовано пакетно-привабливий портфель торгових марок: що сегреговані по позиціонування, ціні, функціоналу, посилена диференціація між лінійками (220 СКЮ)
-проведено тотальний рестайлінг марок в портфелі (2 основні марки)
-виведено нову торгову марку в сегменті, що не був покритим (15 СКЮ)
-сформована програма освіти для персоналу згідно асортиментної та сбутовоі політики
-введено принципи фокусації для персоналу сбуту (сезонність, конкурентність) – чим підвищено ефективність попиту
-збільшено середню маржинальність на 15%
-проведені сезонні рекламні кампаніі національного рівня (+digital). Результат – сбільшено впізнаність в проблемних регіонах, досягнуто заплановані об’єми продажів
-введено стандарти планування, розроблено стратегіі розвитку на середньостроковий та довгостроковий періоди (2-5 років)

Директор з маркетингу

from 09.2015 to 10.2016 (1 year 1 month)
ТОВ РУБІКОМ, Павлоград (Сільське господарство, агробізнес)

Реалізував проект зі збільшення обсягів продажу, розширив ринок сбуту (експорт до РФ), винайдено та реалізовано стратегію просування та асортиментного розвитку стосовно нових напрямків зростання)

Директор з маркетингу

from 05.2012 to 09.2015 (3 years 4 months)
ПАТ АПК-ІНВЕСТ, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

Виведення м'ясопереробного комплексу (в структурі вертикально-інтегрованого холдінгу) на повний розрахунковий об'єм виробництва. Забезпечив прибутковість додаткових напрямків функціонування холдінгу (насінневий та комбікормовий напрямок). Вивів ТМ "М'ЯСНА ВЕСНА" в ТОП-25 марок Украіни (версія "ФОКУС" 2014). Запуск R&D напрямку (вивів на ринок новаторські продукти та категоріі). Забезпечив підтримку соціальноі діяльності компаніі - в місцях політичноі активності керівництва. Провів тотальний рестайлінг та ребрендінг пакету торгових марок та марки виробника. Координува роботу по розвитку фірмовоі мережі (ТОРГОВИЙ ДІМ) - доведення кількості мережі до 130 магазинів.

Директор з маркетингу

from 03.2011 to 03.2012 (1 year)
ДОНЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ, Донецьк (Харчова промисловість)

Директор з маркетингу

from 09.2007 to 10.2010 (3 years 1 month)
ТОВ АЛЬТЕРА-ГРУП, Донецьк (Харчова промисловість)

Керівник відділу аналітики

from 02.2004 to 09.2007 (3 years 7 months)
Global Spirits (ТМ Хортиця, Шустов, Ореанда, Мороша), Запоріжжя (Харчова промисловість)

Education

ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Післядипломноі освіти, Запоріжжя
Higher, from 1994 to 1995 (1 year)

Спеціальність "Економіка підприємства"

ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Радіоприладобудування, Запоріжжя
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

спеціальність "Комп'ютерні та інтелектуаліні системи та мережи"

Additional education and certificates

«City Business School» (м. Москва) міні МБА з маркетингу

2017, 6 місяців

Digital Marketing (курс Digital Marketing Manager by Digital Marketing Institute (Ireland)), «Международная академия маркетинга»

10 днів, 2017

Профильні семінари А.Деревицького, А. Длігача

2017, 4 семінари

Knowledge and skills

Стресостійкість Різноплановість Командність самомотивованість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Маю навички в політичному ПР, КСО, в роботі з міжнародними дослідницькими компаніями, скіли в креативі

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: