Resume from June 19, 2024

Інна

Бухгалтер, 24 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер єдиний

from 01.2024 to 06.2024 (5 months)
Приватне підприємство (компанія прихована), Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП на єдиному податку 2 група, а саме:

- розрахунки з контрагентами, оплата товарів/послуг у клієнт-банку, відображення операцій у бухгалтерському обліку;
- ведення Книги обліку доходів та витрат ФОП;
- ведення товарного обліку ФОП;
- кадровий облік працівників: прийняття, звільнення, відпустки, подання повідомлення у ДПС;
- нарахування та виплата заробітної плати, лікарняних, відпускних;
- формування та подання Об"єднаної звітності;
- підготока та подання звітності по ФОП;
- сплата податків по ФОП та контроль у електронному кабінеті;
- ПРРО Чекбокс;
- післяплата / контроль оплати Нова Пей.
Маю досвід відкриття та ліквідації ФОП, внесення змін до КВЕД, переходу з групи на групу, виготовлення електроних ключів.

Головний бухгалтер

from 07.2023 to 05.2024 (10 months)
ТОВ «Світ Агро ВП», Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії, а саме:

- ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С версія 8.3 та BAS-бухгалтерія;
- рознесення банківської виписки у програмі 1С версія 8.3 та програмі BAS-бухгалтерія;
- оплата товарів/послуг у клієнт-банку (Аваль та Приватбанк);
- ведення кадрового обліку працівників (прийняття, звільнення, відпустки, переведення, повідомлення про прийняття на роботу у ДПС);
- нарахування та виплата заробітної плати працівникам та відображення операцій у бухгалтерськом уобліку;
- формування та подання Об"єднаної звітності;
- виписка та реєстрація вихідних податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
- реєстрація вхідних податкових накладних та розрахунків коригувань до них;
- розблокування заблокованих податкових накладних;
- формування та подання податкової декларації з ПДВ;
- облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, ПММ, з проведенням річної інвентаризації;
- ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
- контроль та формування актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами;
- оформлення подорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива;
- створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця, забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками та забезпечення поставки товарів на склад компанії;
- знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення, успішна командна робота та співпраця;
- закриття року, формування Балансу компанії;
- формування та подання фінансової звітності малого підпр-тва.
Маю досвід відкриття (реєстрації) ТОВ з нуля на типовому Статуті, відкриття рахунків у банку, створення електронних підписів.

Бухгалтер

from 05.2021 to 01.2024 (2 years 8 months)
ТОВ «Кроп-Інкріс», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С версія 8.3 та програмі BAS-бухгалтерія;
• кадровий облік працівників філії компанії (прийняття, звільнення, відпустки працівників, повідомлення про прийняття на роботу у ДПС);
• нарахування заробітної плати працівникам філії та виплата її через клієнт-банк;
• виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
• реєстрація вхідних податкових накладних та розрахунків коригувань до них;
• облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, ПММ, з проведенням річної інвентаризації на філії;
• ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
• контроль та складання актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами філії;
• оформлення подорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива та щомісячне подання всіх документів до Центрального офісу компанії, щомісячне списання ПММ;
• створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця;
• забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками;
• забезпечення поставки товарів на склад представництва;
• виконання обов'язків офіс-менеджера - приймання дзвінків, ведення вхідної кореспонденції, відправка листів та документів клієнтам, виконання розпоряджень керівника філії;
• телефонні і офісні продажі на час відсутності менеджерів, знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення;
• успішна командна робота та співпраця на представництві.

Бухгалтер

from 06.2015 to 05.2021 (5 years 11 months)
МПП Фірма «Ерідон», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
• ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С;
• збір та подання рахунків по госп.товарах і послугах філії до оплати;
• виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
• облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, палива, з проведенням річної інвентаризації на філії;
• ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
• контроль та складання актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами філії;
• контроль за оформленням дорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива та щомісячне подання всіх документів до Центрального офісу компанії у м. Київ;
• складання та подання Податкової декларації з плати за землю та податку на нерухомість;
• створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця;
• забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками;
• забезпечення поставки товарів на склад представництва;
• виконання обов'язків офіс-менеджера - приймання дзвінків, ведення вхідної кореспонденції, відправка листів та документів клієнтам, виконання розпоряджень керівника філії;
• телефонні і офісні продажі на час відсутності менеджерів, знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення;
• успішна командна робота та співпраця на представництві.

Заступник головного бухгалтера

from 10.2014 to 06.2015 (8 months)
Науково-дослідне господарство "Агрономічне", Вінниця (Освіта, наука)

Бухгалтер по розрахунках

from 09.2011 to 09.2014 (3 years)
Вінницький національний аграрний університет, Вінниця (Освіта, наука)

Бухгалтер

from 05.2011 to 08.2011 (3 months)
Приватне акціонерне товариство "Продовольча компанія "Поділля", Крижопіль (Сільське господарство, агробізнес)

Касир

from 08.2010 to 09.2010 (1 month)
Приватне підприємство "Мальвіна", Крижопіль (Торгівля ПММ)

Education

Вінницький національний аграрний університет

Облік і аудит, Вінниця
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 8 months)

У 2007 році вступила у ВНАУ на факультет "Облік і аудит", спеціальність "Облік і аудит".
У 2011 році отримала диплом "Бакалавра" з відзнакою.
У 2012 році закінчила ВНАУ та отримала диплом "Спеціаліста" з обліку і аудиту з відзнакою.

Knowledge and skills

MS Excel M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія BAS Бухгалтерія FREDO Звіт Знання ПКУ Ведення кадрового обліку Сервіс Вчасно 1С УТП Користувач BAS

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: