Resume from April 30, 2024

Анна

Керівник філії, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Регіональний директор

from 08.2023 to now (9 months)
Шара+, Рівне (Роздрібна торгівля)

Пошук приміщення для розвитку та відкриття нових магазинів по всій Україні
Проведення переговорів та укладення договорів від імені компанії.
Участь у відкритті нових торгових точок, включаючи підбір та навчання персоналу та організаційні питання.
Керівництво колективом торгових точок: вирішення поточних завдань, контроль за точним виконанням службових обов’язків та дотриманням трудової дисципліни підлеглими, вирішення конфліктних ситуацій.
Аналіз ринку та конкурентів в регіоні для розробки стратегій розвитку.
Планування та контроль бюджету для регіону, включаючи фінансовий моніторинг та звітність.
Співпраця з маркетинговим відділом для просування бренду та товарів у регіоні.
Ведення переговорів з потенційними партнерами та підрядниками.
Встановлення та забезпечення високих стандартів обслуговування клієнтів та вирішення їх запитів.

Директор-розпорядник

from 07.2021 to 07.2023 (2 years)
Артдеко, Рівне (Металургійна промисловість, металообробка)

Additional information

Полюхович Анна Василівна
15.10.1983, м. Рівне
33018, м. Рівне, вул. Відінська
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2006-2007: Національний університет водного господарства та природокористування, факультет менеджменту, “Управління персоналом та економіка праці”, магістр.
2000-2006: Національний університет водного господарства та природокористування, факультет менеджменту, “Економіка і підприємництво”, бакалавр.
Додаткова освіта:
2015: тренінг “Активні прямі продажі”, тренінговий центр “Колесо”.
2014: Рівненський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України, навчання за напрямом “Підприємець-початківець”.
2011: Рівненська філія Національної академії статистики, обліку та аудиту, навчання за напрямом “Бухгалтерський облік за національними стандартами”.
Досвід роботи:
06.21-05.23 Директор-розпорядник ТД “АртДеко”, (виробництво та продаж кованих виробів та металопрокату)
Обов`язки: організація роботи філії; прийом, навчання і адаптація персоналу; нарахування заробітної плати та бонусів; адміністративна робота, проведення інвентаризацій, робота з клієнтами, контроль дебіторської заборгованості.
01.21-05.21 Менеджер з продажу “Віяр” (меблеві комплектуючі для виробництва меблів)
Обов`язки:: ведення клієнтів та їх замовлень, проведення переговорів, підготовка та просування акцій.
01.20-12.20 Менеджер по оптовим продажам “Інтер`єр плюс”, (гуртовий продаж меблів в Рівненській та Волинській області та інтернет магазин по Україні)
Обов`язки: робота з діючими клієнтами, ведення клієнтської бази, проведення переговорів, створення комерційних пропозицій, залучення нових клієнтів, робота в 1:С 8.3, проведення розрахунків, відрядження, виставки.
05.19-01.20 Менеджер зі збуту ТзОВ “Прод Майстер”(виробництво та продаж кондитерських виробів)
Обов`язки: робота з національними торговими мережами; контроль наявності товарів на складі та їх замовлення; контроль витрат відділу; ведення маркетингу (звірка, видача, списання) в терміни, згідно регламенту звітності; формування звітів; набір замовлень в програмі 1:С; робота зі скаргами; контроль відвантажень.
01.18-03.19 Менеджер по роботі з малим та середнім бізнесом в “Інтертелеком” (телекомунікації)
Обов`язки: продаж В2В, виконання планів, пошук та залучення нових клієнтів, підключення клієнтів в Billing, заключення договорів, дотримання корпоративних стандартів з обслуговування клієнтів, ведення звітності, проведення презентацій, участь в тендерах.
02.17-12.17 Керуюча меблевими магазинами “Лівс”(виробництво та продаж меблів)
Обов`язки: відкриття магазину з "0", підбір та навчання персоналу, виконання планів з продажу відповідно до стандартів компанії, ведення документації, вирішення адміністративних питань, участь у виставках та форумах, відрядження.
10.2013-05.2016 Бухгалтер в ТзОВ Торговий Дім “Любисток” (виробництво та оптова торгівля спецій та приправ, кондитерських декорацій)
Обов`язки: робота з первинними документами ( прихідні та розхідні накладні, в т.ч. на експорт, рахунки-фактури, податкові накладні,), проведення інвентаризацій, повернень від клієнтів, ведення складу.
04.2013-10.2013 Менеджер-логіст в ТзОВ Торговий Дім “Любисток” (виробництво та оптова торгівля спецій та приправ, кондитерських декорацій)
Обов`язки: формування рейсів, пошук та супровід транспорту, робота з клієнтами, збір замовлень.
Робота з комп’ютером: 1:С Бухгалтерія 7.7, 1:С Бухгалтерія 8.2, Billing, СRM, Microsoft Office, Інтернет, електронна пошта, досконале володіння офісною технікою
Водійські права категорії “В”
Особисті якості: Орієнтована на результат, вмію працювати з великими об`ємами інформації, маю хороші навички спілкування, завжди прагну вчитись.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: