Resume from April 5, 2024 PRO

Євгенія

Бізнес-аналітик, менеджер проєктів, 40 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
49 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бізнес-аналітик

from 11.2023 to now (5 months)
ТОВ "VIP design", Дистанційно (IT)

Формування технічного завдання на розробку системи керування донацією крові

Спеціаліст з формалізації бізнес-процесів (зовнішній консультант)

from 10.2023 to now (6 months)
ТОВ "Технопідйом", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій

Бізнес-аналітик + Технічний письменник + Тестувальник + Менеджер IT проекту

from 10.2021 to 07.2023 (1 year 9 months)
ТОВ "SelfInvest", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Надання пропозицій щодо автоматизації процесів за допомогою інтернет-платформи.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал, інтеграція з CRM).
Керування процесом розробки в якості PM з боку замовника (Jira).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

from 07.2021 to 10.2021 (3 months)
ITCAPITAL, Київ (IT)

Збирання та аналіз вимог.
Написання ТЗ для розробників сайтів (UX + функціонал).

Бізнес-аналітик

from 04.2021 to 09.2021 (5 months)
Медичний центр здоров'я, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка схем взаємодії (BPMN), регламентів та посадових інструкцій.
(зовнішній консультант в проекті)

Project-менеджер

from 08.2020 to 04.2021 (8 months)
ТОВ "Санді плюс", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Участь у розробці і впровадженні системи управління проектами.
Управління внутрішніми проектами компанії (MS Project, Jira).
Розробка схем бізнес-процесів (Mind Manager, Business Studio), регламентів, методик, карт відповідальності, карт компетенцій для лінійного персоналу.

Технічний письменник + Тестувальник

from 03.2020 to 06.2021 (1 year 3 months)
Ua2web, Харків (IT)

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал).
Підготовка завдань для розробників сайтів та інтернет-платформ (Redmine).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

from 07.2019 to 05.2020 (10 months)
ТОВ "Укр-Трейд", Харків (Роздрібна торгівля)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (самописна облікова система).
Розробка ТЗ (UX + функціонал), участь в тестуванні доробок.
Контроль процесу розробки та впровадження нововведень (Redmine).
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

from 02.2018 to 06.2019 (1 year 4 months)
ТОВ "LPG Retail", Харків (Роздрібна торгівля)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП, 1С 8 ЗУП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів , координування процесу розробки (Trello).Тестуванняе доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Участь в розробці системи мотивації лінійного персоналу.
Розробка системи адаптації та тестування працівників, розробка тестів для лінійного персоналу.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій. Участь в підборі персоналу.

Бізнес-аналітик + Тестувальник

from 02.2017 to 02.2018 (1 year)
ТОВ "Статус М", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів, координування процесу розробки (Jira).
Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Впровадження системи обліку персоналу та кадрового діловодства засобами 1С 8 УТП.

Project-менеджер + Product-manager

from 09.2015 to 02.2017 (1 year 5 months)
ТОВ "Фора Пром", Харків (IT)

Збирання та аналіз потреб користувачів. Продукт - програмні модулі для інтеграції облікової системи користувача (1С 7, 1С 8) з інтернет-платформою для забезпечення комерційного електронного документообігу (EDI).
Складання ТЗ на доробку типових модулів під потреби користувачів.
Координування процесу розробки (Jira). Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Аналіз доробок на універсальність (є потреба користувача ексклюзивною чи додатковий функціонал варто додати до типових модулів і пропонувати іншим користувачам).
Планування розширення функціональності продукту.
Розробка навчальних матеріалів для менеджеріві з продажу та додатків до комерційної пропозиції з описом продукту.
Систематизація бізнес-процесів підрозділу.
Розробка матриці відповідальності, регламентів та посадових інструкцій.
Участь в підборі персоналу для підрозділу. Адаптація нових працівників.

Бізнес-аналітик

from 06.2015 to 08.2015 (2 months)
Компанія "МІА ТІС", Харків (Роздрібна торгівля)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Налаштування системи кадрового обліку з нуля.
Налаштування системи обліку ТМЦ з нуля. Проведення інвентаризації.
(зовнішній консультант в проекті)

Керівник HR-підрозділу

from 03.2015 to 06.2015 (3 months)
Інтернет-магазин "Х-торг" (ПП Пасечнік), Харків (Роздрібна торгівля)

Розробка системи управління персоналом з нуля.
Організація кадрового адміністрування.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій.
Участь у підборі персоналу.
Розробка системи адаптації та атестації персоналу.
Написання тестів для атестації.
Розробка матриці відповідальності. Написання регламентів та посадових інструкцій.
Розробка пропозицій щодо формулювання та впровадження корпоративної культури.

Бізнес-аналітик + Начальник відділу кадрів

from 04.2013 to 03.2015 (1 year 11 months)
Група Компаній "ВК", Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Автоматизація документообігу (1С 8: Документообіг).
Кадрове адміністрування.

Бізнес-аналітик

from 12.2011 to 02.2013 (1 year 2 months)
ТОВ "Модерн XXI", Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Розробка регламентів та посадових інструкцій.
Внутрішній аудит СМК.
Участь в автоматизації документообігу (виявлення потреб та написання ТЗ на автоматизацію).
Участь в адаптації та атестації персоналу.

Бізнес-аналітик

from 09.2010 to 01.2012 (1 year 4 months)
ПП "Апельсин", Харків (Видавництво, поліграфія)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Оптимізація документообігу.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Участь в адаптації та атестації персоналу.
Внутрішній аудит СМК.

Зовнішній консультант з оптимізації документообігу (проект)

from 06.2010 to 08.2011 (1 year 2 months)
ТОВ "Омега", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптимізація документообігу.
Розробка пропозицій щодо автоматизації управлінського документообігу.
Складання внутрішніх документів для регламентації діловодства, документообігу та архівної справи.

Начальник відділу кадрів

from 12.2008 to 05.2010 (1 year 5 months)
ТОВ «Термоелектро-Україна», Харків (Енергетика)

Грудень 2008 – липень 2009. Начальник відділу документообігу та контролю.
Організація діловодства та документообігу новоствореної компанії з нуля.

Липень 2009 – травень 2010. Начальник відділу кадрів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Розробка системи кадрового обліку з нуля (1С 8 ЗУП). Кадрове діловодство.
Участь в підборі персоналу.
Участь у внутрішньому аудиті СМК.

Project-менеджер + + Керівник відділу документообігу та контролю

from 02.2007 to 12.2008 (1 year 10 months)
Акціонерний банк «Факторіал», Харків (Фінанси, банки, страхування)

Збирання та аналіз потреб користувачів стосовно автоматизації документообігу.
Складання плану проекту (розробки і впровадження нововведень).
Розробка ТЗ на автоматизацію документообігу (Lotus Notes). Тестування розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів стосовно організації документообігу, архівної справи.
Організація роботи колегіальних органів, в тому числі розробка системи складання і зберігання протоколів засідань.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Управління персоналом (канцелярія, архівний підрозділ, секретаріат, референтська група, перекладач).
Розробка матриці відповідальності, карт компетенцій та посадових інструкцій для працівників підрозділу.
Участь в підборі, адаптації та атестаці персоналу підрозділу.

Бізнес-аналітик

from 10.2005 to 02.2007 (1 year 4 months)
ТОВ «Тандем-плюс», Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка матриці відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Складання ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів (1С 8 УПП).
Розробка тестів для атестації персоналу. Участь в адаптації та атестаці працівників.
Внутрішній аудит СМК.
Адміністрування бази знань.
Участь у формуванні та впровадженні корпоративної культури.

Бізнес-аналітик

from 02.2005 to 10.2005 (8 months)
Група компаній «ТЕРА», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка матриць відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Розробка пропозицій щодо оптимізації документообігу.

Інспектор відділу кадрів

from 08.2002 to 08.2004 (2 years)
ТОВ «Енергоатом Харків Проект», Харків (Енергетика)

1. Серпень 2002 - Березень 2003. Секретар-референт.
Управління документообігом компанії.
Замовлення та облік ТМЦ офісного призначення.
Організація роботи офісу.
Кадрове діловодство.

2. Квітень 2003 - Квітень 2004. Інспектор з кадрів.
Налаштування автоматизації кадрового діловодства з нуля (впровадження 1С 7 ЗіК).
Кадрове діловодство.
Адміністрування бази знань компанії.
Організація корпоративної бібліотеки.
Участь у формулюванні та впровадженні корпоративної культури.

3. Квітень 2004 - серпень 2004. Провідний фахівець з статистичного аналізу.
Визначення KPI для підрозділів та посад.
Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.
Розробка внутрішніх регламентів, схем взаємодії та посадових інструкцій.
Участь в адаптації та атестації персоналу.

Технік відділу АСУ

from 08.1993 to 02.2002 (8 years 6 months)
Национальний фармацевтичний університет, Харків (Освіта, наука)

Адміністрування баз даних, комп'ютерний набір документації, консультування користувачів.

Education

Policealna Szkoła Zawodowa Centrum Nauki Biznesu i Administracji (PSZCNBiA)

Technik Administracji, Warszawa
Specialized secondary, from 2023 to 2025 (2 years)

Харківська державна академія культури (ХДАК)

Документознавець - менеджер інформаційних систем, Харків
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Заочно

Харківський патентно-комп'ютерний коледж (ХПКК)

Бухгалтер-фінансист, Харків
Unfinished higher, from 1994 to 1997 (3 years)

Заочно

Харківський патентно-комп'ютерний коледж (ХПКК)

Молодший спеціаліст-програміст, Харків
Unfinished higher, from 1989 to 1993 (4 years)

Additional education and certificates

Київ, МСФЕР – Україна, семінар «Організація діловодства і роботи архіву в банківських установах»

2008

Харків, 1С-Теллур, курс «Використання прикладного рішення «1С: Зарплата і Управління персоналом 8 для України»

2009

Київ, Genius academy. Курс "Управління проектами"

2020

Курс "Створення сайтів-лендінгів на платформі Tilda"

2020

LABA, Київ. Курс "Проджект менеджмент"

2021

SD Consulting. Курс "Як ефективно керувати розробкою ПЗ"

2021

ТОВ Зерокодер. Інтенсив з розробки мобільних додатків засобами Glide

2023

Київ, Genius academy. Курс "Професія WEB-дизайнер"

2021

ТОВ "МАРКЕТИНГ КОНСАЛТИНГ", Київ. Курс "Професія бізнес-аналітик в IT"

2023

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Project Jira Trello MS Visio Redmine Tilda Знание офисных программ BPWin MS Teams MindManager Business Studio Документооборот 1С УПП 1С УТП MS FrontPage 1С ЗУП Моделирование Управління ІТ-проєктами Уміння аналізувати Управлінські навички Користувач 1С Доброзичливість

Language proficiencies

  • English — above average
  • Spanish — beginner
  • Polish — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Disability

2nd degree.
Заборона на фізичну працю

Additional information

Поточна локація - Польща, Варшава

Сертифікати на гугл-диску: https://drive.google.com/drive/folders/1LGJvufmUKUEj-WZ4GCCwzopllQskbzCD?usp=sharing

Фрагмент ТЗ на розробку інтернет-платформи:
https://docs.google.com/document/d/1Xrtt5bSya2jLjOoDufLHJhthCsNctY77/edit?usp=sharing

[open contact info](look above in the "contact info" section) - Telegram, WhatsApp, Viber
[open contact info](look above in the "contact info" section) - WhatsApp

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: