Resume from April 28, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7249442

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, 18 200 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Storozhynets
Ready to work:
Chernivtsi, Storozhynets

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст сектору управління персоналом та правового забезпечення

from 12.2016 to 04.2021 (4 years 4 months)
Структурний підрозділ Сторожинецькоі РДА, Сторожинець (органи державноі влади)

Проводила конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державноі служби, готувала нормативні документи (накази начальника та спільні розпорядження райради та РДА).
Здійснювала координацію роботи всіх працівників установи з своєчасності виконання контрольних карток РДА, термінових завдань, без особливих труднощів працювала з великим обсягом документів, досконало володію програмами Word та Excel, "1-С Бухгалтерія 8.2", працювала з електронною базою звернень громадян.
В березні 2021 року було ліквідовано організацію в зв'язку з укрупненням Чернівецького району.

Головний бухгалтер

from 11.2011 to 09.2016 (4 years 10 months)
Сторожинецьке управління з експлуатаціі газового господарства, Сторожинець (розподіл та постачання ПГ)

Ведення бухгалтерського обліку та подання статистичноі, бухгалтерськоі та податковоі звітності ( в програмі ОПЗ-Звітність), формування всіх бухгалтерських операцій в системі " 1 -С Бухгалтерія", ведення обліку ТМЦ ( прихід, розхід, списання) робота з постачальниками.
Проводила аналіз фінансово-економічноі діяльності установи з складанням всіх аналітичних таблиць ( по штатній чисельності, по постачанню природного газу та інше).

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер

from 06.1999 to 06.2007 (8 years)
Структурний підрозділ Сторожинецькоі районноі державноі адміністраціі, Сторожинець (органи державного управління)

Організація та ведення всіх бухгалтерських регістрів господарських операцій, своєчасне та повне відображення у бухгалтерській та податковій звітності.
За період роботи було налагоджено співпрацю зі Світовим банком по реконструкціі адмінбудівлі (внутрішня реконструкція приміщення та придбання комп'ютерноі техніки).
Автоматизовано ведення бухгалтерського обліку, перевірки контролюючих органів проходили без виявлення порушень у веденні бухгалтерського обліку.
Неодноразово були оголошені подяки зі сторони начальника управління, голови районноі державноі адміністраціі, фонду соціального страхування за сумлінне виконання посадових обов'язків та особистий внесок в розвиток організаціі.

Education

Національна академія державноі податковоі служби Украіни

Облік та аудит, Ірпінь
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)

Additional education and certificates

Чернівецький регіональний центр перепідготовки та підвищення кваліфікаціі працівників органів державноі влади

2

Курси "Кадрова робота в органах державноі влади"

2

Курс "Управління змінами"

1

Чернівецький кооперативний економіко-правовий коледж - курс за програмою "Комп'ютерна система бухгалтерського обліку “1 С:Бухгал

2010

Knowledge and skills

MS Word MS Office Користувач ПК Internet Explorer Email Opera Google Chrome Веб-браузери 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Google Використовую в роботі методи практичноі психологіі Проведення тренінгів з навчання персоналу

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — advanced

Additional information

Можу організовувати роботу підлеглих працівників, мотивувати на більш якісне виконання виробничих завдань.
Вмію і знаю, як навчати персонал в потрібному для фірми напрямку ( використовую курс "Управління змінами" та досвід проведення тренінгів для персоналу).
У вирішенні виробничих завдань завжди застосовую творчий підхід, вмію організовувати свій робочий час (Time management-розстановка пріоритетів у виконанні виробничих завдань), маю хороший досвід у спілкувані з людьми різних соціальних прошарків, легко знаходжу спільну мову з людьми, легко працюю з великими обсягами документів та інформаціі, вмію працювати в команді, можу самостійно організовувати взаємодію між підрозділами установи, маю напрацьовані лідерські якості.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: