Resume from July 28, 2021

Джессика

Психолог

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City of residence:
Bilhorod-Dnistrovskyi
Ready to work:
Bilhorod-Dnistrovskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Освіта: 2009-2014 рр. Національний авіаційний університет (НАУ), спеціальність: «Психологія», магістр

Додаткова освіта: пройшла ряд курсів, вебінарів, тренінгів, психологічних марафонів та семінарів із наявністю сертифікатів. Серед них: Школа Лідерів та Школа волонтерів НАУ, лідерська старт-ап програма UpGrade, бізнес-курси “Власна справа” та Creative Enterprise. Була організатором та учасником благодійних акцій, фестивалів, соціальних проектів

Трудова діяльність:
Лютий 2010 р. - Травень 2014 р. – у вигляді підробітку, займала наступні посади: касир торгового залу (компанія «Фоззі-фуд»), оператор колл-центру компанії TNS Ukraine, офіс-менеджер та менеджер з персоналу компанії Тяньши (Tiens), промоутер листівок, вихователь та викладач у дитячих таборах “Журавушка” та “Делюкс Кідс”.
Жовтень 2014 р. – Березень 2016 р. – проводила власні тренінги особистісного росту для чоловіків та жінок.
Була менеджером з продажів у компанії “BusinessForward” (м. Одеса).
Травень 2016 р. – Травень 2017 р. – підприємницька діяльність: магазин жіночих суконь бренду Rimma Allyamova (м. Київ).
Лютий 2020 – сьогодення – власний бізнес-проект: йога, фітнес, медитація, психологічні консультації.

Особисті якості:
Відповідальність та активна життєва позиція, ініціативність, щирість, креативність, емоційний інтелект, комунікабельність, вміння слухати.

Професійні навички та компетенції:
•вміння спілкуватися, проводити презентації, вести переговори;
•досвід планування і реалізації проектів, організації заходів, складання плану роботи;
•вміння працювати із соціальними мережами;
•досвідчений користувач MS Office (Word, Power Point, Excel, Publisher);
•вміння працювати на результат та вирішувати конфлікти, ефективна організація часу;
•ораторські здібності;
•робота із пошуком партнерів та спонсорів, робота із благодійними фондами і дитячими будинками. фандрайзинг, PR;
•нетворкінг, брендинг особистості та компанії.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: