Resume from April 29, 2024 PRO

Ірина

Інспектор з кадрів, менеджер тендерного відділу

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника регіонального відділу збуту

from 04.2023 to now (1 year 1 month)
ЛВН "Лімітед", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний спеціаліст відділу публічних закупівель

from 09.2021 to 04.2023 (1 year 7 months)
Новомиргородська міська рада, Новомиргород (Державні організації)

Здійснення процедур державних закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»; забезпечення організації та проведення в установленому порядку процедур закупівель на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників торгів; укладання договорів (участь у їх підготовці).

Секретар суду

from 01.2018 to 09.2021 (3 years 8 months)
Новомиргородський районний суд Кіровоградської області, Новомиргород (Державні організації)

Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечення заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. Проведення роботи з оформлення звернення судових рішень до виконання, контроль одержання повідомлень про їх виконання та забезпечення своєчасного приєднання до судових справ. Здійснення підготовки судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. Здійснення прийому громадян, видача копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам, та виконання інших обов'язків згідно посадової інструкції.

Інспектор з кадрів

from 02.2017 to 01.2018 (11 months)
Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації, Новомиргород (Державні організації)

Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва. Формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язаних з трудовою діяльністю. Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.

Education

ВНПЗ «Дніпропетровський гуманітарний університет»

Правознавство, Дніпропетровськ
Higher, from 2012 to 2016 (4 years)

ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет»

Хімічні технології тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів, інженер-технолог, Дніпропетровськ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Впевнений користувач MSOffice, робота з електронною поштою, орг. технікою.
Досвідчений користувач КП «Д-3».
Робота в системі електронних закупівель ProZorro.
Вміння працювати з великими обсягами інформації.
Починаючий користувач 1С.

Маю досвід роботи в державних організаціях. Навички ділового листування та складання документів. Вміння орієнтуватись в чинному законодавстві, нормативно-правових актах. Успішний досвід у підготовці та проведенні публічних закупівель. Окрім того, маю досвід роботи в оформленні та супроводі трудових відносин.

Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: