Resume from May 14, 2024 PRO

Наталя

Керівник податкового департаменту, фінансового відділу

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник податкового відділу та контролінгу

from 11.2013 to now (10 years 6 months)
Датагруп Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Штат бухгалтерії 83 человека.
•Податкове планування для групи юр. осіб Компанії (7-15 підприємств);
•Участь М&А;
•Ліквідація компаній шляхом приєднання внаслідок M&A (більше 10 компаній в різни[ регіонах України);
•Бюджет податків, операційних витрат групи компаній, аналіз відхилень;
•Участь в проходженні DD (BIG4);
•Щорічне успішне проходження податкового аудиту (BIG 4);
•Аналіз операцій и договорів на відповідність правилам ТЦУ;
•Підготовка звітів по ТЦУ;
•Участь в разробці документації по ТЦУ;
•Супровід податкових перевірок в Київі (Офіс крупних платників податків ) і по регіонах (Львів, Дніпро, Кривий Ріг и т.д.);
•Отримання Індивідуальних податкових консультацій, відповіді на запити податкової, адміністративне оскарежння результатів перевірок;
•Аналіз договорів та угод на предмет податкових ризиків, структурування угод з мінімальними ризиками;
•Опитмізація податків в групі компаній;
•Погодження договорів в частині відповідності законодавству та інтересам підприємства;
• Робота з ЗЕ договорами (експорт- імпорт товарів, послуг, виплата роялті);
•Аналіз податкового законодавства та стандартів бухгалтерського обліку, консультування бухгалтерії та інших підрозділів на постійній основі по питанням правил відображення операцій в податковом та бухгалтерськом обліку.

Начальник фінансового відділу

from 06.2010 to 11.2013 (3 years 5 months)
"Смарт - Нерудпром" ТОВ (підразділ Смарт - Холдинг), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

В структурі Компанії 9 промислових підприємств, у т. ч. гірничо — добувної промисловості.
Основні обов"язки:
Оптимізація податків по підприємствам субхолдінгу;
• Супроводження податкових перевірок;
•Оптимізація податків по підприємствам субхолдінгу;
•Контроль фінансової звітності, бюджетування, розробка єдиної облікової політики;
•Мониторінг та аналіз законодавства України;
•Впровадження програми 1С (7.7, 8.1, 8.2)
•Підбір персонала (фінансовая служба підприємства субхолдингу)
Штат підприємства : 51 людина

Заступник директора по фінансовим питанням

from 05.2009 to 06.2010 (1 year 1 month)
"Челсі" ТОВ (підрозділ Смарт Холдинг), Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов"язки:
•Планування та контроль фінансових ресурсів підприємства;
•Оптимизація податків;
•Бюджетування, робота с контролюючими органами.

Директор представництва

from 01.2008 to 05.2009 (1 year 4 months)
«Смарт — Групп» ТОВ (підразділ Смарт Холдинг(, Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• ведення переговорів з постачальниками
• контроль цін
• заключення договорів поставки
• ведення претензійної работи
• управління командою менеджерів
Штат підприємства: 35 чоловік
Перехід в рамках групи компаній

Головний бухгалтер

from 09.2006 to 01.2008 (1 year 4 months)
"Селект" ТОВ (підрозділ Смарт Холдинг), Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Штат підприємства: 38 чоловік
Основні обов"язкі:
•ЗEД (імпорт обладнання, облік розрахунків з іноземними постачальниками та покупцями);
•Робота з митницей в частині векселіві по ПДВ;
•Складання звітності;
•Розрахування заробітної плати, контроль всіх операцій на підприємстві, разробка облікової політики, імплементація 1С з «нуля».
Перехід в рамках групи компаній

Головний бухгалтер

from 03.2005 to 09.2006 (1 year 6 months)
"Челсі" ТОВ (підрозділ Смарт Холдинг), Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов"язки:
•Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку;
•Разрахункуи в ЗЕД;
•Підготовка контаркиів ЗЕД (FOB, CPT, DDU);
•Органіхація бюджетного відшкодуваня ПДВ (2005 год Компанія була на другому місці щодо суми відшодованого ПДВ в України);
•Робота с митницею.
Перехід в рамках групи компаній

Директор, Головний бухгалтер, аудитор

from 08.2000 to 03.2005 (4 years 7 months)
"Парсек" ТОВ, "Алігатор" ТОВ, "Панацея" АФ, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Досвід роботи в аудиторскій компанії: проведення аудиту крцпних комерційних підприємств, підтвердження звітності.
Досвід роботи Директором - робота з будівними компаніями міста, щодо поставок будівних матеріалів.
Досвід роботи Головним бухгалтером - напрямок роздрібної торгівлі кормами для тварин.

Education

Київський Державний Економічний Університет

Специальність«Бухгалтерський облік та аудит» 1999 рік. Специаліст. Облік та аудит, Кривий Ріг
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)

Additional education and certificates

Диплом MINI MBA ONE, диплом АССА DipIFR.

18.12.2016 - Диплом MINI MBA (6 місяців), АСС DipIFR - 2008 г.

AAT2 Accounting Courses

2024 6 місяців

Knowledge and skills

MS Office Пользователь ПК 1С:Предприятие Sage Xero

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: