Ольга
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з найму робочої сили, оператор кол-центру, адміністратор, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Smila
- Ready to work:
- Cherkasy
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7341656
Work experience
Фахівець з найму робочої сили
from 10.2021 to 01.2023
(1 year 3 months)
ТОВ "Аптів Сервіс Україна", Черкаси (Машинобудування)
З 25 жовтня 2021 року працювала фахівцем з найму робочої сили. В моїх обов'язки входило: розповсюдження реклами про існуючі вакансії у м. Черкаси, м. Сміла та Черкаському районі. Пошук кандидатів на сайтах з пошуку роботи. Проведення презентацій про існуючі вакансії як на офісі так і в районних центрах зайнятості. Проведення співбесід безпосередньо з потенційними кандидатами, як особисто так і онлайн. Відбір кандидатів. Повна організація та супроводження кандидатів на медичний огляд. Організація довезення нових працівників до місця роботи. Створення та ведення вайбер груп з працівниками. Постійне перебування в телефонному режимі, відповіді на питання, вирішення нагальних питань. Створення і ведення електронних таблиць ексель з особистими данними нових працівників, надання інформації та звітності керівництву щоденно. Робота в outlook. Листування в електронній пошті з керівництвом. Збір і подача документів на прийом нових працівників. Проходження тренінгів з особистого зростання. З 24.02.2022 року перехід на онлайн роботу. В мої обов'язки входило: позмінно чергувати на колцентрі, приймати дзвінки, відповідати на питання працівників, вносити їхні звернення в таблицю. Уточняти інформацію та мати зворотній зв'язок з працівниками. Основні питання: заробітна плата, простій, відпустки та інше. Обзвін працівників та організація чергових зборів на підприємстві. Уточнення місцезнаходження працівників. З березня 2022 року створення груп та онлайн супровід працівників для виїзду за кордон для роботи на нашому підприємстві в Польщі. Консультація та надання інформації з приводу необхідних документів та проведення онлайн співбесід з новими кандидатами які бажали виїхати на роботу за кордон. Паралельно робота на гарячій лінії підприємства. З листопада 2022 року працювала у відділі кадрів на підприємстві. В мої обов'язки входило: оформлення та супровід документів по скороченню штату працівників. Організація довезення працівників для отримання попередження про скорочення, інформування працівників по всих питання стосовно скорочення. Ведення документації та постійне контактування з працівниками по різним питанням. Контактування з мобілізованими працівниками та надання їм необхідної інформації. Ведення необхідної інформації для відділу кадрів. Допомога в архівуванні документів. 16 січня 2023 року звільнена по скороченню штату.
Бухгалтер
from 10.2019 to 03.2021
(1 year 5 months)
ТОВ "Сервіс Агро", Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)
Прийом та ведення первинної документації. Робота з реєстрами в Excel, надсилання та отримання листів електронною поштою. Редагування договорів, контроль правильності подання документів. Зворотній зв'язок із бухгалтерією, директорами партнерських фірм. Надсилання та отримання докментації на новій пошті. Обзвін потенційних клієнтів.
Адміністратор-бариста
from 10.2014 to 10.2019
(5 years)
ТОВ "Фабрика кави", Сміла (Готельно-ресторанний бізнес)
Контроль роботи торгової точки. Управління персоналом. Замовлення та прийняття товару на торговій точці. Розуміння потреб клієнта. Знання асортименту. Постійні тренінги та підвищення знань по асортименту. Консультування клієнтів. Привітність, комунікабельність, стресостійкість, не конфліктність. Вирішення нестандартних питань.
Менеджер по залученню клієнтів
from 08.2011 to 04.2014
(2 years 8 months)
ПАТ "Форвард банк", Сміла (Фінанси, банки, страхування)
Залучення клієнтів на торговому майданчику для оформлення кредитів на побутову техніку. Оформлення та видача кредитних карток.
Старший державний виконавець
from 06.2010 to 04.2013
(2 years 10 months)
Державна виконавча служба, Сміла (Державні організації)
Виконання постанов, ухвал, рішень суду та інших виконавчих органів. Стягнення боргів, аліментів, штрафів з майна та заробітної плати боржників. Накладання арешту на майно боржника.
Education
Харківский національний університет внутрішніх справ
Правознавство, юрист, Харків
Higher, from 2005 to 2008 (3 years)
Специалист
Knowledge and skills
Language proficiencies
English — average
References
Погребенник Марина
Організатор з персоналу, ТОВ "Аптів Сервіс Україна "
Additional information
Старанна, комунікабельна, енергійна, стресостійка.Легко можу переходити від одного завдання до іншого. Мультизадачна. Легко знаходжу спільну мову з людьми. Не конфліктна. Можу вирішувати нестандартні ситуації. Пунктуальна. Акуратна. Є бажання навчатися, дізнаватися про нове. Позитивно ставлюся до відряджень, тренінгів, семінарів, кар'єрного зростання. Люблю читати. Веду здоровий спосіб життя. Не палю, не п'ю. Займаюся спортом (фітнес, йога, спортзал). Активна життєва позиція. Позитивно дивлюся життя не дивлячись на обставини.
Similar candidates
Технолог, кур'єр, менеджер, оператор кол-центру, рекрутер
Cherkasy, Remote
Фахівець з навчання персоналу, HR-менеджер, рекрутер
25000 UAH, Cherkasy
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Cherkasy, Vinnytsia
,
more 8 cities
Менеджер інтернет-магазину, оператор кол-центру
14000 UAH, Cherkasy
Рекрутер, менеджер по персоналу (подбор персонала)
Cherkasy, Vinnytsia
,
more 3 cities
Менеджер з продажу, охоронець, оператор кол-центру
13000 UAH, Cherkasy