Resume from August 12, 2022

Галина

Помічник керівника-бухгалтера, офіс-менеджер, адміністратор, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Працевлаштування на посаду - помічник керівника, помічника-бухгалтера, офіс-менеджера. Бажаний рівень заробітної платні від 20 000 грн. Виключно правий берег. Перевага по розміщенню у Солом'янському та Шевченківському районах, або метро Берестейська, Шулявська, КПІ.

Професійні навички•Документооблік в повному обсязі, ведення ділового листування.
•Планування робочого дня керівника.
•Досвід збору і обробки інформації
•Навички розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.

Особисті дані•Д.н. 21 травня 1982 р.
•Не одружена
•Маю доньку 2014 р.н
Досвід роботи Серпень 2018 – по теперішній час ТОВ «Мегаполіс Ексім»

Посада: – помічник керівника-бухгалтера

Посадові обов'язки: Робота з 1С (рахунки вхідні/вихідні, акти, облік товарів, звірка залишків), клієнт-банк, документообіг (електронний/паперовий), ведення реєстрів обліку документів, контроль повернення та надання оригіналів первинної документації, всі види листування внутрішні зі структурними відділами компанії та зовнішні з клієнтами, логістика (відправлення вантажів, оформлення супровідних документів на вантаж),

2011-2016 рр. Міністерство економічного розвитку і торгівлі

Посада: головний спеціаліст відділу моніторингу документів дозвільного характеру управління дозвільної системи у сфері господарської діяльності департаменту державної регуляторної політики та розвитку підприємництва

Посадові обов'язки: нормотворча та законотворча робота, розробка та погодження нормативно-правових актів, робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), планування і організація зустрічей, переговорів.

2009-2011 рр. Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва

Посада: головний спеціаліст відділу моніторингу документів дозвільного характеру та платних послуг департаменту дозвільної системи

Посадові обов'язки: нормотворча та законотворча робота, розробка та погодження нормативно-правових актів, робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), планування і організація зустрічей, переговорів

2008-2011 рр. представництво хорватського концерну в України «Ауто-Центар Меркур – АСМ)

Посада: заступник директора представництва «АСМ» в Україні

Посадові обов’язки: проведення експортно-імпортних операцій концерну, складання договорів, митний супровід, ведення переговорів, організація зустрічей, ведення документообігу, ведення ділового листування, організація он-лайн нарад та конференцій, організація відряджень.


2007-2008 рр. ТОВ Консалтингова фірма «Респект»

Посада: менеджер з нерухомості

Посадові обов’язки: проведення операцій з продажу або оренди нерухомості, документальний супровід, робота з клієнтами.


2006-2007 рр. ТОВ «Абсолют К»

Посада: керівник відділу продажу рекламних майданчиків журналу «Будівельний Олімп»

Посадові обов’язки: складання графіку продажів рекламних майданчиків, контроль виконання робіт підлеглими, затвердження рекламних макетів та додрукова підготовка журналу, ведення внутрішньої документації, проведення співбесід, ведення переговорів.


2005-2006 рр. ТОВ «Абсолют К»

Посада: менеджер з продажу рекламних майданчиків журналу «Будівельний Олімп»

Посадові обов’язки: ведення переговорів, пошук клієнтів, підготовка та узгодження макетів з замовником, формування рахунків.


2004-2005 рр. ТОВ «Ди Джи»

Посада: керівник відділу тестування інтерактивних технологій

Посадові обов’язки: складання графіків роботі підлеглих працівників, складання планів роботи, підготовка звітів пропозицій та зауважень керівнику.

2003-2004 рр. ТОВ «Ди Джи»

Посада: оператор call-центру відділу тестування інтерактивних технологій

Посадові обов’язки: прийом дзвінків та надання консультативної допомоги користувачам мобільного інтерактивного продукту спільно з компаніями «Київстар» та «МТС»


Вища - «Академія праці туризму та соціальних відносин Федерації профспілок України» (АПТСВ ФПУ)
Факультет «Соціального управління», спеціалізація «Соціологія, управління персоналом»
Середньо-спеціальна – «Перше Київське медичне училище» - спеціалізація «Лабораторна-діагностика», фах – «лаборант-діагност»


Додаткові відомості

Особисті якості:•Російська та українська мови – вільно, англійська мова – розмовна
•ПК – професійний користувач (повний пакет програм MS Office, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми, 1С - початковий користувач).
•Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
•Відповідальність, уважність, пунктуальність, обовязковість, точність, здатність швидко навчатись, адаптивність, комунікабельність, стресостійкість, багатозадачність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: