Resume from May 3, 2024 PRO

Олена

Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, адміністратор, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Remote, Sofiivka, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з адміністративної діяльності лабораторії

from 07.2019 to 04.2021 (1 year 9 months)
ТОВ Діаген, Софіївка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Здійснення керівної діяльності адміністративно – реєстраційного сектору лабораторії;
-Розподіл обов’язків між структурними підрозділами лабораторії;
-Подання пропозицій керівництву щодо структури адміністративної служби;
-Консультація клієнтів по асортименту досліджень та цінам;
-Внесення інформації по пацієнтам в систему;
-Формування звітів та ведення журналів;
-Формування актів виконаних робіт, актів звірок.

Фахівець по роботі з клієнтами

from 03.2017 to 05.2018 (1 year 2 months)
ДП “Староконстянтинівський молочний завод”, Петрівське (промисловість)

-Прийом та обробка заявок на товар;
-Робота з первинною бухгалтерією;
-Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
-Робота з клієнтами по поточних питаннях, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів та послуг.

Бухгалтер – касир

from 06.2010 to 09.2014 (4 years 3 months)
ПАТ АКБ “Київ”, Вишневе (Фінанси, банки, страхування)

-Касове обслуговування клієнтів – юридичних та фізичних осіб;
-Валютно-обмінні операції;
-Оформлення касових та банківських звітів;
-Здійснення грошових переказів;
-Ведення касових звітів;
-Відкриття/закриття операційного дня каси і сховища;
-Первинний і вторинний перерахунок готівкових коштів;
-Упаковка готівкових коштів;

Education

Національний університет державної податкової служби України.

“Облік і аудит”. Магістр з обліку і аудиту., Ірпінь
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Additional information

Професійні навики: хороші комунікативні навички та організаційні здібності, оперативність та відповідальність, уміння самостійно розставляти пріорітети і контролювати терміни виконання завдань, уміння працювати в команді, знання оргтехніки і комп’ютерних офісних програм на рівні користувача, досвід ділового спілкування. Впевнений користувач ПК, 1С, Excel, Word.
Професійні якості: уважна, відповідальна, здатна до навчання та аналізу різноманітних ситуацій, які виникають під час роботи, виконавча, комунікабельна. Цікавість до навчання та відкриття нових професійних якостей.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: