Resume from January 22, 2022

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7409640

Начальник юридичного відділу, адвокат, юрист, юрисконсульт

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Uzhhorod
Ready to work:
Remote, Uzhhorod

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Освіта - магістр «правознавство» Національна юридична академія ям. Я. Мудрого (господарсько-правовий факультет)
Досвід роботи - обіймав посаду юрисконсульта, провідного юрисконсульта, помічника судді, завідуючого сектором, начальника відділу правового супроводження та правової роботи, начальника управління правового забезпечення.
Адвокатська діяльність - 6 років.
Забезпечення правового супроводу господарської діяльності підприємства та його відокремлених підрозділів, проведення державної реєстрації юридичної особи, розробка та погодження внутрішніх розпорядчих документів, оформлення ліцензій, дозволів, супровід договірної роботи, участь в тендерних закупівлях, представництво інтересів у відносинах з державними та контролюючими органами, органами місцевого самоврядування, захист інтересів в судах всіх інстанцій.
Знання цивільного, цивільно-процесуального, господарського, господарсько-процесуального, та корпоративного права.
Наявні аналітичне та комплексне мислення, планування, багатозадачність, робота з великим обсягом інформації.
Життєве кредо «Хочеш чогось досягти – працюй, ніщо не дається просто так», «Самовдосконалення єдиний шлях до успіху».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: