Resume from August 21, 2023 PRO

Юлия

Керівник відділу персоналу, інспектор з кадрів

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
56 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу персоналу та заробітної плати

from 04.2019 to now (5 years 2 months)
ТОВ "УМТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

З/плата, нарахування, утримання, податки, відпустки, відрядження, КЗпП, прийняття та звільнення, табелювання працівників, особові справи, взаємодія з ПФУ, сканування та передача трудових книжок, звітність. Маю юридичну та економічну освіти.

Бухгалтер та кадровик

from 04.2012 to 12.2018 (6 years 8 months)
ЧП Гончаров, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

бухгалтер по матеріальним цінностям та ведення кадрового діловодства

Головний бухгалтер

from 02.2002 to 11.2011 (9 years 9 months)
Компнія по обслуговуванню ліфтів, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Повністю ведення підприємства. Податки, банк-клієнт, з/плата, звітність

Заступник головного бухгалтера по виробництву

from 08.1986 to 11.2001 (15 years 3 months)
ЗАО "РАО", Волгоград (Легка промисловість)

Education

Київський національний університет технологій та дизайну

Економіки, Київ
Higher, from 2011 to 2013 (2 years)

Московський державний університет комерції

Економіка, Волгоград
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)

Костромський технікум

Бухгалтер промислового підприємства, Кострома
Specialized secondary, from 1984 to 1986 (2 years)

Knowledge and skills

Пользователь Internet Работа с оргтехникой 1С ЗУП BAS Здатність до навчання Активність Бухучёт, финансы, маркетинг, аналитика финансов, менеджмент,

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Проживаю м. Позняки

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: